eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juchnowiec KościelnyZakup i dostawa nowego 9-cio osobowego pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych do Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach



Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa nowego 9–cio osobowego pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych do Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Czerewkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001313712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerewki

1.5.2.) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-061

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 71 96 166

1.5.8.) Numer faksu: 85 71 96 166 w. 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpsczerewki.podlasie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsczerewki.podlasie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa nowego 9–cio osobowego pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych do Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9192512c-3676-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064675/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dpsczerewki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dpsczerewki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Szczegółowe Instrukcje korzystania z Platformy dostępne są pod adresem: https://dpsczerewki.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
2.Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub
otaczającym.
Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu zaufanego.
- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”.
3. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych
kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach: https://dpsczerewki.logintrade.net

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa nowego 9–cio osobowego pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych do Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach.
2. Samochód musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023r., poz. 1047 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy w tym posiadać homologację, wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy Prawo o ruchu drogowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34115000-6 - Inne samochody pasażerskie

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Informacja o sposobie oceny ofert:
Cena oferty 60% - 60 pkt (C)
Ocena ofert w ww. kryterium będzie dokonywana wg poniższego wzoru:
(cena najniższa)/(cena badana ) x 60 = ilość punktów w kryterium cena
Kryterium oferty będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w
Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Oferta z najniższą ceną otrzyma w tym kryterium maksymalnie 60 pkt.
2) Okres gwarancji mechanicznej (na silnik wszystkie podzespoły samochodu, obejmujące prawidłowe funkcjonowanie samochodu,
wady materiałowe i fabryczne oraz zabudowę samochodu służącą do przewozu osób niepełnosprawnych) 20% - 20 pkt (GM)
Ocena ofert w ww. kryterium będzie dokonywana w następujący sposób:
Okres gwarancji 2 lata – 0 pkt.
Okres gwarancji 3 lata – 10 pkt.
Okres gwarancji 4 lata – 20 pkt.
Kryterium oferty będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w Formularzu oferty okresu gwarancji. Oferta
najkorzystniejsza może otrzymać maksymalnie 20 pkt. Minimalny okres gwarancji w podanym kryterium wynosi 2 lata, maksymalny
4 lata.
W przypadku, gdy Wykonawca poda w Formularzu oferty okres dłuższy niż 4 lata, ocenie podlegać będzie okres 4 letni, natomiast do
umowy zostanie wpisany zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i taki okres będzie obowiązywać w umowie.
W przypadku, gdy Wykonawca poda okres gwarancyjny krótszy niż 2 lata, oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu. Jeżeli
Wykonawca w Formularzu oferty nie wpisze żadnego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny
okres gwarancji tj. 2 lata.
3) Okres gwarancji na powłokę lakierniczą 10% - 10 pkt (GPL)
Ocena ofert w ww. kryterium będzie dokonywana w następujący sposób:
Okres gwarancji 2 lata – 0 pkt.
Okres gwarancji 3 lata – 5 pkt.
Okres gwarancji 4 lata – 10 pkt.
Kryterium oferty będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w Formularzu oferty okresu gwarancji. Oferta
najkorzystniejsza może otrzymać maksymalnie 10 pkt. Minimalny okres gwarancji w podanym kryterium wynosi 2 lata, maksymalny
4 lata.
W przypadku gdy Wykonawca poda w Formularzu oferty okres dłuższy niż 4 lata, ocenie podlegać będzie okres 4 letni, natomiast do
umowy zostanie wpisany zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i taki okres będzie obowiązywać w umowie.
W przypadku gdy wykonawca poda okres gwarancyjny krótszy niż 2 lata, oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu. Jeżeli
Wykonawca w Formularzu oferty nie wpisze żadnego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00219701/01 z dnia 2022-06-22
2022-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
okres gwarancji tj. 2 lata.
4) Okres gwarancji na perforację korozyjną nadwozia 10 % - 10 pkt (GPK)
Ocena ofert w ww. kryterium będzie dokonywana w następujący sposób:
Okres gwarancji 8 lat – 0 pkt.
Okres gwarancji 9 lat – 5 pkt.
Okres gwarancji 10 lat – 10 pkt.
Kryterium oferty będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w Formularzu oferty okresu gwarancji. Oferta
najkorzystniejsza może otrzymać maksymalnie 10 pkt. Minimalny okres gwarancji w podanym kryterium wynosi 8 lat, maksymalny
10 lat.
W przypadku, gdy Wykonawca poda w Formularzu oferty okres dłuższy niż 10 lat, ocenie podlegać będzie okres 10 letni, natomiast
do umowy zostanie wpisany zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i taki okres będzie obowiązywać w umowie.
W przypadku, gdy Wykonawca poda okres gwarancyjny krótszy niż 8 lat, oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu.
Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty nie wpisze żadnego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje
minimalny okres gwarancji tj. 8 lat.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji mechanicznej

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na powłokę lakierniczą

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą ubiegać się o zamówienie wspólnie.
2. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia,
o którym mowa w ust. 2, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
4. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z tych Wykonawców powyższe wykazuje.
5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano
wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ oraz ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach: https://dpsczerewki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.