eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie MazowieckiePrzebudowa ul. Mazowieckiej w Czyżewie



Ogłoszenie z dnia 2024-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Mazowieckiej w Czyżewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Powiatowo-Gminny "Nad Siennicą"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525930480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ludowa 15A

1.5.2.) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 862752417

1.5.8.) Numer faksu: 862753153

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nadsiennica@wysokomazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysokomazowiecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af31e68d-f719-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Mazowieckiej w Czyżewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af31e68d-f719-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033803/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa ul. Mazowieckiej w Czyżewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278896

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SI.272.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1711596,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Przebudowa ul. Mazowieckiej w Czyżewie w formule „zaprojektuj i wybuduj”, w tym:
- sporządzenie koncepcji przebudowy drogi wraz z warstwami konstrukcyjnymi z uwzględnieniem dokumentacji projektowej przebudowy skrzyżowania na rondo w m. Czyżew wykonywanej przez PZDW Białystok,
- uzyskanie przez wykonawcę opinii, uzgodnień i pozwoleń na realizację robót, wynikających z przepisów,
- sporządzenie stałej organizacji ruchu drogowego,
- sporządzenie projektu wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
- wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych,
- pełnienie nadzoru autorskiego przez autora projektu.
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu:
- klasa drogi Z, Vp=40, obciążenie ruchem KR2,
- długość proj. odcinka ok. 0,700km,
- odcinek trasowy,
- szerokość pasa ruchu od 3,00m do 4,00m,
- nawierzchnia bitumiczna,
- pobocze z mieszanki niezwiązanej 0-31,50mm z kruszywa C50/30 gr. 10cm 1,00m po str. L i P.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU), stanowiący Załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1199400,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Przebudowa ul. Mazowieckiej w Czyżewie - zakup i dostawa sprzętu: samochody
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu: dwa samochody brygadówki na nadwoziu typu skrzynia oraz jeden samochód na nadwoziu typu furgon.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 9 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34921000-9 - Sprzęt do konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 337398,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Przebudowa ul. Mazowieckiej w Czyżewie - zakup i dostawa sprzętu: kosiarka łańcuchowa, wysięgnik wielofunkcyjny, głowica kosząca.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu: kosiarka łańcuchowa do ciągnika rolniczego, wysięgnik wielofunkcyjny, głowica kosząca kompatybilna z oferowanym wysięgnikiem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 10 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34921000-9 - Sprzęt do konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 174796,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert tj. do dnia 25 kwietnia 2024 r. do godz. 08:30, w przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ofertę złożyli Wykonawcy:
1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych „Trakt” Sp. z o.o. Wysokie Mazowieckie; cena oferty brutto: 2 316 803,40 zł; okres gwarancji: 72 miesiące;
2. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych „MIKST” Sp. z o.o. Węgrów; cena oferty brutto: 2 842 622,74 zł; okres gwarancji: 72 miesiące.

Ceny wszystkich złożonych ofert znacznie przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgromadzenie Związku Powiatowo-Gminnego „Nad Siennicą” na odbytym posiedzeniu w dniu 27 maja 2024 r. nie zwiększyło środków finansowych przeznaczonych na realizację inwestycji do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert tj. do dnia 25 kwietnia 2024 r. do godz. 08:30, w przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ofertę złożyli Wykonawcy:
1. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne „MOTOZBYT” Sp. z o.o. Białystok
Oferta złożona przez: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne „MOTOZBYT” Sp. z o.o. Białystok na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 oraz pkt 6 ustawy Pzp podlega odrzuceniu, gdyż przesłana oferta nie została złożona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp oraz wymogami określonymi w SWZ. Wykonawca przedłożył jedynie skany dokumentów podpisanych odręcznie, co oznacza, że oferta nie została sporządzona zgodnie z ww. wymaganiami. W związku z powyższym niezachowanie formy wskazanej w ustawie i dokumentach zamówienia skutkuje odrzuceniem oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert tj. do dnia 25 kwietnia 2024 r. do godz. 08:30, w przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ofertę złożyli Wykonawcy:
1. FRICKE Maszyny Rolnicze Sp. z o.o. Mrągowo; cena oferty brutto: 232 470,00 zł; okres gwarancji: 36 miesięcy.

Oferta złożona przez FRICKE Maszyny Rolnicze Sp. z o.o. Mrągowo przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgromadzenie Związku Powiatowo-Gminnego „Nad Siennicą” na posiedzeniu w dniu 27 maja 2024 r. nie zwiększyło środków finansowych przeznaczonych na realizację inwestycji do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.