Ogłoszenie z dnia 2024-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00284178/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
- 2024/BZP 00285975/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Szamocin,
zapewniająca bezpieczeństwo środowiska naturalnego i ochronę zasobów wodnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SZAMOCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570500617
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności, 19
1.5.2.) Miejscowość: Szamocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-820
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wodkan@zgkimszamocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgkimszamocin.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-106282ad-f908-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Szamocin,zapewniająca bezpieczeństwo środowiska naturalnego i ochronę zasobów wodnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-106282ad-f908-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005427/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Szamocin, zapewniająca bezpieczeństwo środowiska naturalnego i ochronę zasobów wodnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284178
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont kapitalny 14 pompowni ścieków oraz 7 studzienek kanalizacyjnych wraz z dostawą agregatu prądotwórczego do obsługi pompowni ścieków.Remont poszczególnych pompowni ścieków będzie polegał na :
demontażu istniejącego wyposażenia,
przygotowanie ścian i dna zbiorników do wykonania zabezpieczenia,
zabezpieczenie zbiorników powłoką z polimocznika,
dostawa i montaż nowego wyposażenia, w tym wymiana pomp zatapialnych na nowe,
rozbudowa istniejącego systemu monitorowania, wizualizacji i zabezpieczenia w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS, który jest zainstalowany i funkcjonuje w Gminie Szamocin dla każdej pompowni,
dostawa agregatu prądotwórczego do obsługi pompowni ścieków.
Remont studzienek kanalizacyjnych będzie polegał na :
demontażu istniejącego wyposażenia,
przygotowanie ścian i dna zbiorników do wykonania zabezpieczenia,
zabezpieczenie zbiorników powłoką z polimocznika,
dostawa i montaż nowego wyposażenia.
Szczegółowy zakres rzeczowy, sposób wykonania i wymagania wykonawcze zawiera załącznik Nr 3 Opis Przedmiotu Zamówienia do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
4.5.5.) Wartość części: 1346574,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa samochodu typu pickup z 5 miejscami i strefą załadunkową.Celem tej części przedmiotu zamówienia jest dostawa samochodu 4x4 do obsługi pompowni ścieków i transportu agregatu prądotwórczego w celu zasilenia pompowni ścieków w przypadku przerw w dostawie energii elektrycznej.
Szczegółowy opis wyposażenia i wymagań dla samochodu zawiera załącznik Nr 4 Specyfikacja techniczna do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 295200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1689001,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1689001,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1689001,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-PARTNER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972067331
7.3.3) Ulica: Ul. Gronowska 4a
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1689001,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259079,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328791,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259079,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Autoryzowana Stacja Dealerska TOYOTA Ukleja Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642662580
7.3.3) Ulica: Ul. Pilska 45
7.3.4) Miejscowość: Ujście
7.3.5) Kod pocztowy: 64-850
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUTORYZOWANA STACJA DEALERSKA TOYOTA UKLEJA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AUTORYZOWANA STACJA DEALERSKA TOYOTA UKLEJA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259079,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI SZAMOCIN
więcej: przetargi SZAMOCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudna
- Zrównoważona gospodarka wodno - ściekowa w Gminie Sosnowica
- Zakup i dostawa 3 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- Zakup wyposażenia magazynu Zarządzania Kryzysowego
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Złocieńcu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową skrzyniową oraz z windą
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.