Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00210871/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
- 2022/BZP 00227498/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szopena 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dab34fd3-ec86-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346521
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034714/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługi ochrony osób i mienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210871/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.4-T-E.2022, Postępowanie nr 48
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa, bezpośrednia ochrona osób i mienia oraz kompleksu obiektów Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie 35-055 Rzeszów, ul. Szopena 2 oraz monitoring i interwencje grupy interwencyjnej na wezwanie w Podkarpackim Centrum Chorób Płuc w Rzeszowie, ul. Rycerska 2.
2. Usługi świadczone będą w oparciu o ogólne zasady wykonywania usługi ochrony osób i mienia w rozumieniu Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 1995 z późn. zm.), realizowane w formie:
a) Dozoru i ochrony wewnętrznej obejmującej obiekty i wszystkie pomieszczenia.
b) Dozoru i ochrony zewnętrznej obejmującej całość posesji przy ul. Szopena 2, na której znajdują się obiekty wraz ze wszystkimi rzeczami ruchomymi i nieruchomymi.
c) Monitoring i interwencje grupy interwencyjnej na wezwanie ul. Rycerska 2.
3. Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie ul. Szopena 2. Ochrona Szpitala wykonywana ma być, przez pracowników ochrony, w ramach niżej wymienionych posterunków (wg wykazu posterunków ochrony):
a) Posterunek nr 1 - w bramie głównej od ulicy Naruszewicza - przez całą dobę dwie osoby, w dni robocze, soboty, niedziele i święta.
b) Posterunek nr 2 - w bramie towarowej od strony ulicy Leszczyńskiego - w godz. od 5.00 do 16.00 w dni robocze.
c) Posterunek nr 3 - posterunek obchodowy jednoosobowy, patrolujący cały teren Szpitala przez całą dobę, w dni robocze, soboty, niedziele i święta.
d) Patrol wewnętrzny – działanie doraźne – całodobowy dwuosobowy, który stanowić będą jeden pracownik z posterunku nr 1 i jeden pracownik z posterunku nr 3.
4. Monitoring i interwencje grup interwencyjnych na wezwanie w Podkarpackim Centrum Chorób Płuc w Rzeszowie, ul. Rycerska 2.
5. Ogólne i szczegółowe zadania pracowników ochrony na posterunkach, ich wyposażenie, pozostałe wymagania stawiane pracownikom ochrony i Wykonawcy oraz plan sytuacyjny budynków objętych ochroną zawarto w Opisie Przedmiotu Zamówienia, Załącznikach nr 1 i 1a, będącymi integralną częścią SWZ.
6. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług na w/w przedmioty zamówienia na okres 12 miesięcy.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. 8.
Kat. CPC: 23.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 655673,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 832128,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 655673,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum: Impel Security Solutions Sp. z o.o. – Lider;
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Safety Sp. z o.o.; Impel Provider Sp. z o.o.; Impel Facility Services Sp. z o.o.; Impel FM Services Sp. z o.o.; Impel Technical Security Sp. z o.o.;
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010649527
7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Słonimskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL SECURITY SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL SECURITY SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 655673,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-10 do 2023-09-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa projektorów wraz z akcesoriami dla Uniwersytetu Rzeszowskiego
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH BUDYNKÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE w 2025r - 13 zadań"
- "Dostawa ekspresu do kawy"
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Fizyczny dozór mienia Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w roku 2025 - 6 zadań
- Dostawa 50 kpl. 4-częściowych ubrań specjalnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. Łęgskiej 28 we Włocławku."
- Wykonywanie usług portierskich i dozoru od 01.01.2025 do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej obiektu i mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa
- Usługa w zakresie ochrony obiektów Zespołu Wolskich Placówek Edukacji Kulturalnej w Warszawie
- "Świadczenie usług ochrony całodobowej budynków Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. przy ul. Bagatela 12 oraz Al. Stanów Zjednoczonych 53 w Warszawie"
- Usługa w zakresie całodobowej ochrony i dozoru mienia przez koncesjonowaną firmę ochroniarską w siedzibie WUP Kielce na lata 2025-2026
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.