eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZP.26.2024 - Dostawa materiałów i odczynników do urządzeń laboratoryjnych



Ogłoszenie z dnia 2024-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP.26.2024 - Dostawa materiałów i odczynników do urządzeń laboratoryjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59d05e27-e1fc-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP.26.2024 - Dostawa materiałów i odczynników do urządzeń laboratoryjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59d05e27-e1fc-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346545

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059334/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Zakup i dostawa materiałów, odczynników oraz wzorców dla potrzeb Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245415

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.2024

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 310700,75

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do urządzeń badających zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu oraz kaset testowych do detekcji narkotyków dla potrzeb jednostek Policji garnizonu małopolskiego, z następującym podziałem na zadania:
a) Zadanie 1 – Materiały do urządzeń PerkinElmer
2. Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkość zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – formularzu cenowym.
3. Wskazane przez Zamawiającego nazwy producentów i numery katalogowe mają na celu dokładną identyfikację zamawianych produktów. Zamawiający w każdym przypadku dopuszcza złożenie oferty równoważnej. Oferując produkt równoważny, Wykonawca zobowiązany jest do zaznaczenia tego faktu w kolumnie „PRODUKT OFEROWANY” w załączniku Nr 2 do SWZ. Niezaznaczenie z równoczesnym brakiem dokumentów, o których mowa w ust. 4, będzie przyjmowane jak oferowanie produktu wskazanego przez Zamawiającego jako przykładowy.
4. Wykonawca oferujący produkty równoważne do wskazanych w załączniku Nr 2, w celu potwierdzenia, że zaoferowany produkt jest równoważny do wskazanych przez Zamawiającego jako przykładowe, zobowiązany jest załączyć do oferty: opis oferowanych produktów równoważnych, z podaniem: pozycji ewidencyjnej dla produktów równoważnych wg Załącznika nr 2 do SWZ, ich nazwy, numeru katalogowego, nazwy producenta, oraz ich dokładnej charakterystyki.
5. Wykonawca w przypadku oferowania asortymentu równoważnego zobowiązany jest wykazać, iż asortyment ten jest w pełni kompatybilny ze sprzętem i materiałami, którymi dysponuje Zamawiający, oraz że nie spowoduje zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych a także wykazać, że zaoferowane produkty /każdy z osobna/, spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań.
6. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie w składanej ofercie języka obcego w zakresie nazw własnych odczynników, materiałów lub sprzętu laboratoryjnego, nazw producentów, danych adresowych, nazw i urzędów patentowych oraz instytucji mających siedzibę poza granicami RP.
7. Maksymalna wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2 do SWZ – formularzu cenowym.
8. Dostawy realizowane będą do Magazynu Wydziału Gospodarki Materiałowo – Technicznej KWP zlokalizowanego na terenie miasta Krakowa (ul. Mogilska 109). Zamawiający wymaga dostawy właściwej dla danego asortymentu (np. temperatura).
9. Długość okresu gwarancji w zakresie materiałów w poszczególnych zadaniach wynosi minimum 12 miesięcy ma każdą pozycję, licząc od dnia podpisania protokołu obioru.
10. Dostarczone produkty muszą pochodzić wyłącznie z bieżącej produkcji (data produkcji: nie wcześniej niż 24 miesiące przed datą dostawy).
11. Zawarcie umowy ramowej nie pozbawia Zamawiającego prawa do zamawiania przedmiotowych dostaw w drodze odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy Zamawiający stwierdzi brak zainteresowania składaniem ofert Wykonawczych ze strony Wykonawców objętych umową ramową lub w innych uzasadnionych przypadkach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 49980,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do urządzeń badających zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu oraz kaset testowych do detekcji narkotyków dla potrzeb jednostek Policji garnizonu małopolskiego, z następującym podziałem na zadania:
b) Zadanie 2 – Materiały do urządzeń Shimadzu
2. Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkość zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – formularzu cenowym.
3. Wskazane przez Zamawiającego nazwy producentów i numery katalogowe mają na celu dokładną identyfikację zamawianych produktów. Zamawiający w każdym przypadku dopuszcza złożenie oferty równoważnej. Oferując produkt równoważny, Wykonawca zobowiązany jest do zaznaczenia tego faktu w kolumnie „PRODUKT OFEROWANY” w załączniku Nr 2 do SWZ. Niezaznaczenie z równoczesnym brakiem dokumentów, o których mowa w ust. 4, będzie przyjmowane jak oferowanie produktu wskazanego przez Zamawiającego jako przykładowy.
4. Wykonawca oferujący produkty równoważne do wskazanych w załączniku Nr 2, w celu potwierdzenia, że zaoferowany produkt jest równoważny do wskazanych przez Zamawiającego jako przykładowe, zobowiązany jest załączyć do oferty: opis oferowanych produktów równoważnych, z podaniem: pozycji ewidencyjnej dla produktów równoważnych wg Załącznika nr 2 do SWZ, ich nazwy, numeru katalogowego, nazwy producenta, oraz ich dokładnej charakterystyki.
5. Wykonawca w przypadku oferowania asortymentu równoważnego zobowiązany jest wykazać, iż asortyment ten jest w pełni kompatybilny ze sprzętem i materiałami, którymi dysponuje Zamawiający, oraz że nie spowoduje zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych a także wykazać, że zaoferowane produkty /każdy z osobna/, spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań.
6. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie w składanej ofercie języka obcego w zakresie nazw własnych odczynników, materiałów lub sprzętu laboratoryjnego, nazw producentów, danych adresowych, nazw i urzędów patentowych oraz instytucji mających siedzibę poza granicami RP.
7. Maksymalna wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2 do SWZ – formularzu cenowym.
8. Dostawy realizowane będą do Magazynu Wydziału Gospodarki Materiałowo – Technicznej KWP zlokalizowanego na terenie miasta Krakowa (ul. Mogilska 109). Zamawiający wymaga dostawy właściwej dla danego asortymentu (np. temperatura).
9. Długość okresu gwarancji w zakresie materiałów w poszczególnych zadaniach wynosi minimum 12 miesięcy ma każdą pozycję, licząc od dnia podpisania protokołu obioru.
10. Dostarczone produkty muszą pochodzić wyłącznie z bieżącej produkcji (data produkcji: nie wcześniej niż 24 miesiące przed datą dostawy).
11. Zawarcie umowy ramowej nie pozbawia Zamawiającego prawa do zamawiania przedmiotowych dostaw w drodze odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy Zamawiający stwierdzi brak zainteresowania składaniem ofert Wykonawczych ze strony Wykonawców objętych umową ramową lub w innych uzasadnionych przypadkach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 189027,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do urządzeń badających zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu oraz kaset testowych do detekcji narkotyków dla potrzeb jednostek Policji garnizonu małopolskiego, z następującym podziałem na zadania:
c) Zadanie 3 – Materiały do urządzeń Eppendorf
2. Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkość zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – formularzu cenowym.
3. Wskazane przez Zamawiającego nazwy producentów i numery katalogowe mają na celu dokładną identyfikację zamawianych produktów. Zamawiający w każdym przypadku dopuszcza złożenie oferty równoważnej. Oferując produkt równoważny, Wykonawca zobowiązany jest do zaznaczenia tego faktu w kolumnie „PRODUKT OFEROWANY” w załączniku Nr 2 do SWZ. Niezaznaczenie z równoczesnym brakiem dokumentów, o których mowa w ust. 4, będzie przyjmowane jak oferowanie produktu wskazanego przez Zamawiającego jako przykładowy.
4. Wykonawca oferujący produkty równoważne do wskazanych w załączniku Nr 2, w celu potwierdzenia, że zaoferowany produkt jest równoważny do wskazanych przez Zamawiającego jako przykładowe, zobowiązany jest załączyć do oferty: opis oferowanych produktów równoważnych, z podaniem: pozycji ewidencyjnej dla produktów równoważnych wg Załącznika nr 2 do SWZ, ich nazwy, numeru katalogowego, nazwy producenta, oraz ich dokładnej charakterystyki.
5. Wykonawca w przypadku oferowania asortymentu równoważnego zobowiązany jest wykazać, iż asortyment ten jest w pełni kompatybilny ze sprzętem i materiałami, którymi dysponuje Zamawiający, oraz że nie spowoduje zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych a także wykazać, że zaoferowane produkty /każdy z osobna/, spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań.
6. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie w składanej ofercie języka obcego w zakresie nazw własnych odczynników, materiałów lub sprzętu laboratoryjnego, nazw producentów, danych adresowych, nazw i urzędów patentowych oraz instytucji mających siedzibę poza granicami RP.
7. Maksymalna wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2 do SWZ – formularzu cenowym.
8. Dostawy realizowane będą do Magazynu Wydziału Gospodarki Materiałowo – Technicznej KWP zlokalizowanego na terenie miasta Krakowa (ul. Mogilska 109). Zamawiający wymaga dostawy właściwej dla danego asortymentu (np. temperatura).
9. Długość okresu gwarancji w zakresie materiałów w poszczególnych zadaniach wynosi minimum 12 miesięcy ma każdą pozycję, licząc od dnia podpisania protokołu obioru.
10. Dostarczone produkty muszą pochodzić wyłącznie z bieżącej produkcji (data produkcji: nie wcześniej niż 24 miesiące przed datą dostawy).
11. Zawarcie umowy ramowej nie pozbawia Zamawiającego prawa do zamawiania przedmiotowych dostaw w drodze odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy Zamawiający stwierdzi brak zainteresowania składaniem ofert Wykonawczych ze strony Wykonawców objętych umową ramową lub w innych uzasadnionych przypadkach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 9636,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do urządzeń badających zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu oraz kaset testowych do detekcji narkotyków dla potrzeb jednostek Policji garnizonu małopolskiego, z następującym podziałem na zadania:
d) Zadanie 4 – Odczynniki laboratoryjne
2. Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkość zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – formularzu cenowym.
3. Wskazane przez Zamawiającego nazwy producentów i numery katalogowe mają na celu dokładną identyfikację zamawianych produktów. Zamawiający w każdym przypadku dopuszcza złożenie oferty równoważnej. Oferując produkt równoważny, Wykonawca zobowiązany jest do zaznaczenia tego faktu w kolumnie „PRODUKT OFEROWANY” w załączniku Nr 2 do SWZ. Niezaznaczenie z równoczesnym brakiem dokumentów, o których mowa w ust. 4, będzie przyjmowane jak oferowanie produktu wskazanego przez Zamawiającego jako przykładowy.
4. Wykonawca oferujący produkty równoważne do wskazanych w załączniku Nr 2, w celu potwierdzenia, że zaoferowany produkt jest równoważny do wskazanych przez Zamawiającego jako przykładowe, zobowiązany jest załączyć do oferty: opis oferowanych produktów równoważnych, z podaniem: pozycji ewidencyjnej dla produktów równoważnych wg Załącznika nr 2 do SWZ, ich nazwy, numeru katalogowego, nazwy producenta, oraz ich dokładnej charakterystyki.
5. Wykonawca w przypadku oferowania asortymentu równoważnego zobowiązany jest wykazać, iż asortyment ten jest w pełni kompatybilny ze sprzętem i materiałami, którymi dysponuje Zamawiający, oraz że nie spowoduje zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych a także wykazać, że zaoferowane produkty /każdy z osobna/, spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań.
6. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie w składanej ofercie języka obcego w zakresie nazw własnych odczynników, materiałów lub sprzętu laboratoryjnego, nazw producentów, danych adresowych, nazw i urzędów patentowych oraz instytucji mających siedzibę poza granicami RP.
7. Maksymalna wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2 do SWZ – formularzu cenowym.
8. Dostawy realizowane będą do Magazynu Wydziału Gospodarki Materiałowo – Technicznej KWP zlokalizowanego na terenie miasta Krakowa (ul. Mogilska 109). Zamawiający wymaga dostawy właściwej dla danego asortymentu (np. temperatura).
9. Długość okresu gwarancji w zakresie materiałów w poszczególnych zadaniach wynosi minimum 12 miesięcy ma każdą pozycję, licząc od dnia podpisania protokołu obioru.
10. Dostarczone produkty muszą pochodzić wyłącznie z bieżącej produkcji (data produkcji: nie wcześniej niż 24 miesiące przed datą dostawy).
11. Zawarcie umowy ramowej nie pozbawia Zamawiającego prawa do zamawiania przedmiotowych dostaw w drodze odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy Zamawiający stwierdzi brak zainteresowania składaniem ofert Wykonawczych ze strony Wykonawców objętych umową ramową lub w innych uzasadnionych przypadkach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 40202,79 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do urządzeń badających zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu oraz kaset testowych do detekcji narkotyków dla potrzeb jednostek Policji garnizonu małopolskiego, z następującym podziałem na zadania:
e) Zadanie 5 – Materiały do urządzeń Hamilton
2. Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkość zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – formularzu cenowym.
3. Wskazane przez Zamawiającego nazwy producentów i numery katalogowe mają na celu dokładną identyfikację zamawianych produktów. Zamawiający w każdym przypadku dopuszcza złożenie oferty równoważnej. Oferując produkt równoważny, Wykonawca zobowiązany jest do zaznaczenia tego faktu w kolumnie „PRODUKT OFEROWANY” w załączniku Nr 2 do SWZ. Niezaznaczenie z równoczesnym brakiem dokumentów, o których mowa w ust. 4, będzie przyjmowane jak oferowanie produktu wskazanego przez Zamawiającego jako przykładowy.
4. Wykonawca oferujący produkty równoważne do wskazanych w załączniku Nr 2, w celu potwierdzenia, że zaoferowany produkt jest równoważny do wskazanych przez Zamawiającego jako przykładowe, zobowiązany jest załączyć do oferty: opis oferowanych produktów równoważnych, z podaniem: pozycji ewidencyjnej dla produktów równoważnych wg Załącznika nr 2 do SWZ, ich nazwy, numeru katalogowego, nazwy producenta, oraz ich dokładnej charakterystyki.
5. Wykonawca w przypadku oferowania asortymentu równoważnego zobowiązany jest wykazać, iż asortyment ten jest w pełni kompatybilny ze sprzętem i materiałami, którymi dysponuje Zamawiający, oraz że nie spowoduje zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych a także wykazać, że zaoferowane produkty /każdy z osobna/, spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań.
6. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie w składanej ofercie języka obcego w zakresie nazw własnych odczynników, materiałów lub sprzętu laboratoryjnego, nazw producentów, danych adresowych, nazw i urzędów patentowych oraz instytucji mających siedzibę poza granicami RP.
7. Maksymalna wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2 do SWZ – formularzu cenowym.
8. Dostawy realizowane będą do Magazynu Wydziału Gospodarki Materiałowo – Technicznej KWP zlokalizowanego na terenie miasta Krakowa (ul. Mogilska 109). Zamawiający wymaga dostawy właściwej dla danego asortymentu (np. temperatura).
9. Długość okresu gwarancji w zakresie materiałów w poszczególnych zadaniach wynosi minimum 12 miesięcy ma każdą pozycję, licząc od dnia podpisania protokołu obioru.
10. Dostarczone produkty muszą pochodzić wyłącznie z bieżącej produkcji (data produkcji: nie wcześniej niż 24 miesiące przed datą dostawy).
11. Zawarcie umowy ramowej nie pozbawia Zamawiającego prawa do zamawiania przedmiotowych dostaw w drodze odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy Zamawiający stwierdzi brak zainteresowania składaniem ofert Wykonawczych ze strony Wykonawców objętych umową ramową lub w innych uzasadnionych przypadkach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 12230,40 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do urządzeń badających zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu oraz kaset testowych do detekcji narkotyków dla potrzeb jednostek Policji garnizonu małopolskiego, z następującym podziałem na zadania:
f) Zadanie 6 – Materiały do urządzeń Thermo Fisher
2. Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkość zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – formularzu cenowym.
3. Wskazane przez Zamawiającego nazwy producentów i numery katalogowe mają na celu dokładną identyfikację zamawianych produktów. Zamawiający w każdym przypadku dopuszcza złożenie oferty równoważnej. Oferując produkt równoważny, Wykonawca zobowiązany jest do zaznaczenia tego faktu w kolumnie „PRODUKT OFEROWANY” w załączniku Nr 2 do SWZ. Niezaznaczenie z równoczesnym brakiem dokumentów, o których mowa w ust. 4, będzie przyjmowane jak oferowanie produktu wskazanego przez Zamawiającego jako przykładowy.
4. Wykonawca oferujący produkty równoważne do wskazanych w załączniku Nr 2, w celu potwierdzenia, że zaoferowany produkt jest równoważny do wskazanych przez Zamawiającego jako przykładowe, zobowiązany jest załączyć do oferty: opis oferowanych produktów równoważnych, z podaniem: pozycji ewidencyjnej dla produktów równoważnych wg Załącznika nr 2 do SWZ, ich nazwy, numeru katalogowego, nazwy producenta, oraz ich dokładnej charakterystyki.
5. Wykonawca w przypadku oferowania asortymentu równoważnego zobowiązany jest wykazać, iż asortyment ten jest w pełni kompatybilny ze sprzętem i materiałami, którymi dysponuje Zamawiający, oraz że nie spowoduje zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych a także wykazać, że zaoferowane produkty /każdy z osobna/, spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań.
6. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie w składanej ofercie języka obcego w zakresie nazw własnych odczynników, materiałów lub sprzętu laboratoryjnego, nazw producentów, danych adresowych, nazw i urzędów patentowych oraz instytucji mających siedzibę poza granicami RP.
7. Maksymalna wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2 do SWZ – formularzu cenowym.
8. Dostawy realizowane będą do Magazynu Wydziału Gospodarki Materiałowo – Technicznej KWP zlokalizowanego na terenie miasta Krakowa (ul. Mogilska 109). Zamawiający wymaga dostawy właściwej dla danego asortymentu (np. temperatura).
9. Długość okresu gwarancji w zakresie materiałów w poszczególnych zadaniach wynosi minimum 12 miesięcy ma każdą pozycję, licząc od dnia podpisania protokołu obioru.
10. Dostarczone produkty muszą pochodzić wyłącznie z bieżącej produkcji (data produkcji: nie wcześniej niż 24 miesiące przed datą dostawy).
11. Zawarcie umowy ramowej nie pozbawia Zamawiającego prawa do zamawiania przedmiotowych dostaw w drodze odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy Zamawiający stwierdzi brak zainteresowania składaniem ofert Wykonawczych ze strony Wykonawców objętych umową ramową lub w innych uzasadnionych przypadkach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 9624,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47785,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47785,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47785,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anchem Plus Mariusz Malczewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 384058915

7.3.3) Ulica: ul. gen. T. Bora-Komorowskiego 56

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-982

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47785,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159881,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159881,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159881,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „SHIM-POL A.M. BORZYMOWSKI” E. Borzymowska-Reszka, A. Reszka Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 140-150-633

7.3.3) Ulica: ul. Lubomirskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Izabelin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-080

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159881,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożono dwie oferty, obie podlegały odrzuceniu: Th. Geyer Polska Sp. z o.o. - art. 226 ust. 1 pkt 2 litera c ustawy PZP; ODCZYNNIKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - art. 226 ust. 1 pkt 3 i 5 PZP

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12700,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12981,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12700,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aqua Lab A. Sierzputowski i Wspólnicy Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 015298500

7.3.3) Ulica: ul. Zabłocka 10,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-194

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12700,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9803,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9803,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9803,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anchem Plus Mariusz Malczewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 384058915

7.3.3) Ulica: ul. gen. T. Bora-Komorowskiego 56

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-982

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9803,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.