eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź"Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472147559

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pomorska 251

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 92-213

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.miskiewicz@csk.umed.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/csk_umed

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cbbcd33-b604-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346562

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00050368

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/8/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 120593,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zdania pn.: „Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ – dostawa:
2.1.1. Część Nr 1: Centralny system logowania - 1 system
KOD CPV: 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

2.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu. Dostarczony sprzęt - urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi w języku polskim (i ile są wymagane), muszą być objęte co najmniej okresem gwarancji - określonym dla danego urządzenia, sprzętu w załączniku Nr 7 – dla danej części zamówienia.
2.3. Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 7 „Parametry techniczne” uzupełniony - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia, opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych. Brak złożenia zał. Nr 7 stanowi brak możliwości oceny oferty a tym samym podstawę odrzucenia oferty z postępowania.
4.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie: do 30 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne.
Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 15 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zdania pn.: „Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ – dostawa:

2.1.2. Część Nr 2: Access Point – 10 szt.
KOD CPV: 32420000-3 Urządzenia sieciowe


2.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu. Dostarczony sprzęt - urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi w języku polskim (i ile są wymagane), muszą być objęte co najmniej okresem gwarancji - określonym dla danego urządzenia, sprzętu w załączniku Nr 7 – dla danej części zamówienia.
2.3. Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 7 „Parametry techniczne” uzupełniony - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia, opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych. Brak złożenia zał. Nr 7 stanowi brak możliwości oceny oferty a tym samym podstawę odrzucenia oferty z postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 6504,06 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zdania pn.: „Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ – dostawa:

2.1.3. Część Nr 3: Dyski HDD – 16 szt.
KOD CPV: 37453300-1 – Dyski

2.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu. Dostarczony sprzęt - urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi w języku polskim (i ile są wymagane), muszą być objęte co najmniej okresem gwarancji - określonym dla danego urządzenia, sprzętu w załączniku Nr 7 – dla danej części zamówienia.
2.3. Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 7 „Parametry techniczne” uzupełniony - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia, opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych. Brak złożenia zał. Nr 7 stanowi brak możliwości oceny oferty a tym samym podstawę odrzucenia oferty z postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37453300-1 - Dyski

4.5.5.) Wartość części: 16910,57 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zdania pn.: „Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ dla danej części zamówienia, w tym w szczególności dostawa dla:

2.1.4. Część Nr 4: Terminale – 20 szt.
KOD CPV: 30231100-8 – Terminale komputerowe

2.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu. Dostarczony sprzęt - urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi w języku polskim (i ile są wymagane), muszą być objęte co najmniej okresem gwarancji - określonym dla danego urządzenia, sprzętu w załączniku Nr 7 – dla danej części zamówienia.
2.3. Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 7 „Parametry techniczne” uzupełniony - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia, opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych. Brak złożenia zał. Nr 7 stanowi brak możliwości oceny oferty a tym samym podstawę odrzucenia oferty z postępowania.
4.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie: do 30 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne.
Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 15 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231100-8 - Terminale komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zdania pn.: „Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ dla danej części zamówienia, w tym w szczególności dostawa dla:

2.1.5. Część Nr 5: Przeglądarka plików DICOM PACS dla obrazów medycznych – 40 szt.
KOD CPV: 48328000-3 – Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów

2.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu. Dostarczony sprzęt - urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi w języku polskim (i ile są wymagane), muszą być objęte co najmniej okresem gwarancji - określonym dla danego urządzenia, sprzętu w załączniku Nr 7 – dla danej części zamówienia.
2.3. Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 7 „Parametry techniczne” uzupełniony - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia, opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych. Brak złożenia zał. Nr 7 stanowi brak możliwości oceny oferty a tym samym podstawę odrzucenia oferty z postępowania.
4.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie: do 30 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne.
Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 15 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48328000-3 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów

4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zdania pn.: „Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ dla danej części zamówienia, w tym w szczególności dostawa dla:

2.1.6. Część Nr 6: Dysk twardy typ I – 1 szt. , Dysk twardy typ II – 12 szt. , Dysk twardy typ III – 4 szt. ,
KOD CPV: 37453300-1 – Dyski)

2.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu. Dostarczony sprzęt - urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi w języku polskim (i ile są wymagane), muszą być objęte co najmniej okresem gwarancji - określonym dla danego urządzenia, sprzętu w załączniku Nr 7 – dla danej części zamówienia.
2.3. Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 7 „Parametry techniczne” uzupełniony - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia, opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych. Brak złożenia zał. Nr 7 stanowi brak możliwości oceny oferty a tym samym podstawę odrzucenia oferty z postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37453300-1 - Dyski

4.5.5.) Wartość części: 21138,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17712,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17712,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17712,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS-IT Miłosz Sękala, ul. Gnieźnieńska 12, 40-142 Katowice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272640113

7.3.3) Ulica: ul. Gnieźnieńska 12

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-142

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17712,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7489,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7489,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Net-System M. Tygielski, M. Godala, R. Dworak ul. Rokicińska 142, 92-412 Łódź

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Net-System M. Tygielski, M. Godala, R. Dworak ul. Rokicińska 142, 92-412 Łódź

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282483242

7.3.3) Ulica: ul. Rokicińska 142

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-412

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7489,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18624,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25666,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18624,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETKOM Przemysław Rafałowski, ul. Waryńskiego 53a, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611678042

7.3.3) Ulica: ul. Waryńskiego 53a

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18624,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49938,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55325,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49938,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Net-System M. Tygielski, M. Godala, R. Dworak ul. Rokicińska 142, 92-412 Łódź

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Net-System M. Tygielski, M. Godala, R. Dworak ul. Rokicińska 142, 92-412 Łódź

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282483242

7.3.3) Ulica: ul. Rokicińska 142

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-412

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49938,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29028,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42508,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29028,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Net-System M. Tygielski, M. Godala, R. Dworak ul. Rokicińska 142, 92-412 Łódź

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Net-System M. Tygielski, M. Godala, R. Dworak ul. Rokicińska 142, 92-412 Łódź

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282483242

7.3.3) Ulica: ul. Rokicińska 142

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-412

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29028,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29028,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29028,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Net-System M. Tygielski, M. Godala, R. Dworak ul. Rokicińska 142, 92-412 Łódź

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Net-System M. Tygielski, M. Godala, R. Dworak ul. Rokicińska 142, 92-412 Łódź

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282214631

7.3.3) Ulica: ul. Rokicińska 142

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-412

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17379,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.