Ogłoszenie z dnia 2024-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00307418/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek oraz papieru kserograficznego na bieżące potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cad5b750-0618-11ef-bfd2-32fa350b5bfc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek oraz papieru kserograficznego na bieżące potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cad5b750-0618-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033835/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek na bieżące potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
1.2.6 Zakup wraz z dostawą papieru kserograficznego na bieżące potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307418
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: spr.51/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1. Dostawa materiałów eksploatacyjnych tonery, tusze, taśmy4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 300813,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2. Dostawa papieru ksero A4 , A34.5.3.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
4.5.5.) Wartość części: 188617,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302179,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312990,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302179,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JM Data sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015571515
7.3.3) Ulica: Zwoleńska 65a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-761
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JM DATA ŻEBROWSKI, RYCIAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
JM DATA ŻEBROWSKI, RYCIAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302179,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-26Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168374,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168374,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168374,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JM Data sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015571515
7.3.3) Ulica: Zwoleńska 65a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-761
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JM DATA ŻEBROWSKI, RYCIAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
JM DATA ŻEBROWSKI, RYCIAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168374,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-26INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- "Sukcesywne dostawy mieszanki betonowej i piasku stabilizowanego cementem do realizacji robót drogowych"
- Koszenie trawy, usuwanie chwastów na całej szerokości pasa drogowego dróg powiatowych - z podziałem na części
- Remonty bieżące nawierzchni dróg nieutwardzonych - dostawy tłucznia i profilowanie dróg - lata 2025-2027
- Modernizacja dachu budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach, zlokalizowanego przy ul. Bolesława Chrobrego 83
- dostawa samochodu dostawczo-osobowego o DMC do 3,5 tony
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Razem możemy więcej -integracja społeczna w Gminie Józefów
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Zakup i dostawa artykułów biurowych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy".
- Dostawa zabawek/artykułów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości", "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" i "ekoMy" i potrzeb własnych Zamawiającego
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw papieru dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- Dostawa papieru xero oraz składanek komputerowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.