Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00253962/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
- 2023/BZP 00275657/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-26
- 2023/BZP 00290139/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń szpitalnych w budynku nr 7B - ZP-22/23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.wilk@babinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń szpitalnych w budynku nr 7B - ZP-22/232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-139c637c-0443-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014348/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń szpitalnych w budynku nr 7B
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253962
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-22/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń szpitalnych w budynku nr 7B”. Przedmiot zamówienia polega na modernizacji i dostosowaniu pomieszczeń do nakazów Państwowego Inspektora Sanitarnego, wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia "W sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą" oraz innych przepisów”.
2. W ramach Przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona wewnętrzne roboty budowlano-instalacyjne, dostosowawcze pomieszczeń, w tym między innymi:
2.1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe (rozbiórka części ścianek działowych, skucie tynków i okładzin ściennych, demontaż posadzek, rozkucie otworów drzwiowych celem ich powiększenia).
2.2. Roboty ogólnobudowlane (murowe, ścianki z płyt kartonowo-gipsowych, sufity podwieszane, przemurowania nadproży, tynki z zaprawy cementowo-wapiennej, okładziny ścian z płytek, roboty posadzkarskie /wykładzina PCV z wywinięciem na ścianę, terakota/, udrożnienie wentylacji grawitacyjnej, ścianki systemowe, roboty malarskie ścian i sufitów, zakup i montaż wyposażenia /odbojnice, pochwyty, narożniki, itp./).
2.3. Wymiana stolarki drzwiowej (częściowy demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, dostawa, dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej aluminiowej i drewnianej, wykonanie tynków cementowo-wapiennych na ościeżach).
2.4. Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne (demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej z przyborami, montaż nowych rurociągów wody zimnej i c.w.u. z rur PP Stabi, oraz rurociągów kanalizacyjnych PCV wraz z podejściami pod przybory, montaż armatury, roboty izolacyjne, montaż przyborów /m.in. umywalki, muszle ustępowe, brodziki, kabiny natryskowe, zlewozmywaki/).
2.5. Roboty instalacyjne elektryczne i niskoprądowe (wymiana opraw oświetleniowych, wyłączników oświetlenia, gniazd wtyczkowych 1-fazowych, demontaż i montaż częściowy przewodów dla instalacji gniazd i opraw oświetleniowych, wymiana osprzętu w tablicach bezpiecznikowych, montaż instalacji antynapadowej, montaż i demontaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych, wykonanie kompletu pomiarów elektrycznych z zakresu ochrony przeciwporażeniowej).
2.6. Wykonanie prób i odbiorów.
2.7. Wywóz i utylizacja gruzu, drewna i szkła.
2.8. Uprzątniecie terenu po wykonanych pracach.
2.9. Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu robót.
2.10. Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej (w formie papierowej i na nośniku CD) we wszystkich wykonywanych branżach, w tym: część opisową, część rysunkową, świadectwa, dopuszczenia, atesty, certyfikaty, itp. Dokumentacja powykonawcza będzie spójna i skoordynowana we wszystkich branżach oraz opracowana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1699694,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3120510,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1699694,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza BUDMET
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6750003299
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDMET"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDMET"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1699694,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.