eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZarządzanie oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach inwestycji pn. "Rozbudowa WSzZ o Blok Operacyjny wraz z salami intensywnej terapii, pracowniami ..."



Ogłoszenie z dnia 2024-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach inwestycji pn. „Rozbudowa WSzZ o Blok Operacyjny wraz z salami intensywnej terapii, pracowniami ...”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9752be49-ed9b-11ee-b4e0-4ac387c144e3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zarządzanie oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach inwestycji pn. „Rozbudowa WSzZ o Blok Operacyjny wraz z salami intensywnej terapii, pracowniami ...”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9752be49-ed9b-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346658

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266789

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZ/41/2024/ESŁ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie zarządzania oraz sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach inwestycji pn. „Rozbudowa WSzZ o Blok Operacyjny wraz z salami intensywnej terapii, pracowniami diagnostycznymi, centralną sterylizatornią i niezbędną infrastrukturą” dofinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (wstępna promesa NR Edycja2/2021/6064/PolskiLad) - w formule „zaprojektuj i wybuduj” - szczegółowy opis realizowanej inwestycji stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy zawierający wymagania i wytyczne dla realizowanej Inwestycji stanowiący Załącznik nr 2a do SWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami stanowiącymi Załącznik nr 2b do SWZ udzielonymi w trakcie postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego EZ/239/2023/MW.
2) Wykonawca zobowiązuje się pełnić nadzór inwestorski nad robotami w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, obowiązkami wskazanymi w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego – Załącznik nr 3 do SWZ oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 2 do SWZ. Do podstawowych obowiązków Inspektora należy, w szczególności zapewnienie:
a) sprawnej obsługę procesu inwestycyjnego;
b) wykonywanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich obowiązków i czynności, jakie obciążają Zamawiającego z tytułu umów zawartych ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego oraz z wykonawcami robót budowlanych (Generalnym Wykonawcą), związanych z zarządzaniem i obsługą inwestycji w okresie jej realizacji, do zakończenia, odbioru oraz jej rozliczenia, a także obowiązków wynikających z prawa administracyjnego w związku z realizacją inwestycji, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967), dalej jako „Prawo budowlane”;
c) wykonywanie obowiązków i czynności, o których mowa w pkt 2 w zgodności z postanowieniami umowy z instytucją współfinansującą inwestycję, w tym w szczególności dotyczących osiągnięcia efektu rzeczowego, zgodności postępu robót i odbiorów z harmonogramem robót oraz innych postanowień tej umowy;
d) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz zawartą przez Zamawiającego z wykonawcami robót budowlanych (Generalnym Wykonawcą) umową;
e) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych przez wykonawców robót budowlanych (Generalnego Wykonawcę), wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
f) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania;
g) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót budowlanych przez wykonawców robót budowlanych (Generalnego Wykonawcę) oraz usunięcia wad;
h) rozliczenie finansowe całej inwestycji wraz z pozytywnym odbiorem przez organ współfinansujący inwestycję.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Informacje w zakresie zasad realizacji usługi, wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 821304,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 821304,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 821304,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Inwestycyjne Wudimeks Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 150523380

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 821304,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.