eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z najmem systemu do identyfikacji i oznacznia lekowrażliwości bakterii tlenowych, beztlenowych oraz grzybów drożdżopodobnych.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z najmem systemu do identyfikacji i oznacznia lekowrażliwości bakterii tlenowych, beztlenowych oraz grzybów drożdżopodobnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224312312

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.jaroszewska@igichp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://igichp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z najmem systemu do identyfikacji i oznacznia lekowrażliwości bakterii tlenowych, beztlenowych oraz grzybów drożdżopodobnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a19d81c1-0d8c-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279252/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AP.26.48.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 187916,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych: /1. Zestawy do identyfikacji pałeczek G(-) – 120 op.; /2. Zestawy do identyfikacji ziarenkowców G(+) – 75 op.; /3. Zestawy do identyfikacji bakterii beztlenowych – 3 op.; /4. Zestawy do identyfikacji Neisseria, Haemphilius – 10 op.; /5. Zestawy do identyfikacji bakterii z rodzaju Corynebacterium – 3 op.; /6. Zestawy do identyikacji drożdżaków – 18 op.; /7. Zestawy do oznaczania lekowrażliwości pałeczek G(- ) – 120 op.; /8. Karty uzupełniające do bakterii Gram(-) – 60 op. /9. Zestawy do oznaczania lekowrażliwości ziarenkowców G(+) – 90 op.; /10. Zestawy do oznaczania lekowrażliwości drożdżaków – 18 op.; /11. Tonery do drukarek – 8 szt.; /12. Saline Solution 3 x 500 ml – 10 op.; /13. Pipette Tips: 100-1000 μl ( 96 szt. ) – 40 op.; /14. Pipette Tips: 0,5-250 μl ( 96 szt. ) – 60 op.; /15. Unsensitised tubes: 1 x 2000 szt. – 5 op.; /16. Najem systemu do identyfikacji i oznacznia lekowrażliwości bakterii tlenowych, beztlenowych oraz grzybów drożdżopodobnych wraz z systemem do obsługi i współpracy na okres 12 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38432000-2 - Aparatura do analizowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205012,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205012,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205012,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioMerieux Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342

7.3.3) Ulica: ul. gen. J.Zajączka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-518

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Serwis aparatu; Piotr Długosz "Oxylabor" ul. Ewy 16, 05/903 Pruszków; Krzysztof Janiszewski "COMPRIM", ul. Umińskiego 7 lok. 50, 03-984 Warszawa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205012,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.