Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00282104/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
- 2022/BZP 00389423/01 - Wynik z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie specjalistycznych terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KARTUSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 380-21-76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcinlidzbarski@kartuskipowiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kartuskipowiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie specjalistycznych terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ca02d8e-0e5a-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346750
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001100/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 wynagrodzenie logopedy 6.2.2.
1.3.8 wynagrodzenie terapeuty - gabinet doświadczania świata 6.2.2.
1.3.9 wynagrodzenie terapeuty - gabinet pracowni metodą Tomatisa 6.2.2.
1.3.10 wynagrodzenie terapeuty do gabinetu sensorycznego 6.2.2.
1.3.11 wynagrodzenie terapeuty do gabinetu - pracowni Biofeedback 6.2.2.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego – POKOLENIA” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282104/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.272.1.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1155818,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach przy ul. Słonecznej 3 obejmujące dziesięć części:Część I: Przeprowadzenie indywidualnej terapii logopedycznej przez logopedę.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85148000-8 - Usługi analizy medycznej
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 127400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach przy ul. Słonecznej 3 obejmujące dziesięć części:Część II: Przeprowadzenie indywidualnej terapii psychologicznej przez psychologa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85148000-8 - Usługi analizy medycznej
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 155400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach przy ul. Słonecznej 3 obejmujące dziesięć części:Część III: Przeprowadzenie indywidualnej terapii integracji sensorycznej w godzinach 11.00-15.00.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85148000-8 - Usługi analizy medycznej
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 102399,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach przy ul. Słonecznej 3 obejmujące dziesięć części:Część IV: Przeprowadzenie indywidualnej terapii integracji sensorycznej w godzinach 15.00-19.00.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85148000-8 - Usługi analizy medycznej
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 102399,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach przy ul. Słonecznej 3 obejmujące dziesięć części:Część V: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Sali Doświadczania Świata w godzinach 11.00-15.00.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85148000-8 - Usługi analizy medycznej
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 129000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach przy ul. Słonecznej 3 obejmujące dziesięć części:Część VI: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Sali Doświadczania Świata w godzinach 15.00-19.00.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85148000-8 - Usługi analizy medycznej
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 129000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach przy ul. Słonecznej 3 obejmujące dziesięć części:Część VII: Przeprowadzenie terapii metodą Tomatis’a w godzinach 11.00-15.00.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85148000-8 - Usługi analizy medycznej
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 95026,56 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach przy ul. Słonecznej 3 obejmujące dziesięć części:Część VIII: Przeprowadzenie terapii metodą Tomatis’a w godzinach 15.00-19.00
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85148000-8 - Usługi analizy medycznej
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 95026,56 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach przy ul. Słonecznej 3 obejmujące dziesięć części:Część IX: Przeprowadzenie indywidualnej terapii Biofeedback w godzinach 11.00-15.00.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85148000-8 - Usługi analizy medycznej
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 110083,44 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach przy ul. Słonecznej 3 obejmujące dziesięć części:Część X: Przeprowadzenie indywidualnej terapii Biofeedback w godzinach 15.00-19.00.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85148000-8 - Usługi analizy medycznej
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 110083,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części III: przeprowadzenie indywidualnej terapii integracji sensorycznej w godzinach 11.00-15.00, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyżej wymienionej części nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części V: przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Sali Doświadczania Świata w godzinach 11.00-15.00, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyżej wymienionej części nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części VI: przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Sali Doświadczania Świata w godzinach 15.00-19.00, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyżej wymienionej części nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części VII: przeprowadzenie terapii metodą Tomatis’a w godzinach 11.00-15.00, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyżej wymienionej części nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części VIII: przeprowadzenie terapii metodą Tomatis’a w godzinach 15.00-19.00, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyżej wymienionej części nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części IX: przeprowadzenie indywidualnej terapii Biofeedback w godzinach 11.00-15.00, na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie faktyczne: W wyżej wymienionej części została złożona oferta Wykonawcy Studio Rozwoju Umysłu Dorota Lewańska, ul. Kolarska 12, 80-180 Borkowo, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, tj. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: (…) 2) została złożona przez wykonawcę: (…) c) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń”. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie z dnia 17 sierpnia 2022 r. dotyczące złożenia podmiotowych środków dowodowych nie przedstawił żadnych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzających brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. Wykonawca przekazał w dniu 22 sierpnia 2022 r. e-maila z informacją o rezygnacji z udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części X: przeprowadzenie indywidualnej terapii Biofeedback w godzinach 15.00-19.00, na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie faktyczne: W wyżej wymienionej części została złożona oferta Wykonawcy Studio Rozwoju Umysłu Dorota Lewańska, ul. Kolarska 12, 80-180 Borkowo, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, tj. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: (…) 2) została złożona przez wykonawcę: (…) c) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń”. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie z dnia 17 sierpnia 2022 r. dotyczące złożenia podmiotowych środków dowodowych nie przedstawił żadnych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzających brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. Wykonawca przekazał w dniu 22 sierpnia 2022 r. e-maila z informacją o rezygnacji z udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Świadczenie usług z zakresu pozimowego mechanicznego oczyszczania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego w 2025 r.
- Zakup monitorów interaktywnych do zajęć w ramach projektu "Kształcenie w młodości- sukcesem w przyszłości".
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych do immunochemii wraz z dzierżawą analizatorów immunologicznych na potrzeby PCZ Sp. z o.o. w Kartuzach
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - II
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług diagnostycznych w ramach projektu pn. "Przyszłość pieczy zastępczej naszą motywacją na lepsze jutro rodziny i dziecka"
- Realizacja zajęć w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Białymstoku jako WOKRO
- Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu - uczniów / uczennic (I)
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu "Zintegrowani"
- Zatrudnienie kadry do prowadzenia edukacji zbiorowej, zabiegów fizjoterapeutycznych w ramach projektu pn.: "Wydłużenie aktywności zawodowej pracowników gminy Działoszyce - II edycja"
- "Świadczenie usług psychologicznych i prawnych w rozwoju Rodzinnych Form Pieczy Zastępczej na terenie powiatu Opatowskiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.