eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzyProwadzenie specjalistycznych terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie specjalistycznych terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KARTUSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 380-21-76

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcinlidzbarski@kartuskipowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kartuskipowiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie specjalistycznych terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ca02d8e-0e5a-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001100/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 wynagrodzenie logopedy 6.2.2.

1.3.8 wynagrodzenie terapeuty - gabinet doświadczania świata 6.2.2.

1.3.9 wynagrodzenie terapeuty - gabinet pracowni metodą Tomatisa 6.2.2.

1.3.10 wynagrodzenie terapeuty do gabinetu sensorycznego 6.2.2.

1.3.11 wynagrodzenie terapeuty do gabinetu - pracowni Biofeedback 6.2.2.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego – POKOLENIA” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282104/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.272.1.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1155818,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach przy ul. Słonecznej 3 obejmujące dziesięć części:
Część I: Przeprowadzenie indywidualnej terapii logopedycznej przez logopedę.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 127400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach przy ul. Słonecznej 3 obejmujące dziesięć części:
Część II: Przeprowadzenie indywidualnej terapii psychologicznej przez psychologa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 155400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach przy ul. Słonecznej 3 obejmujące dziesięć części:
Część III: Przeprowadzenie indywidualnej terapii integracji sensorycznej w godzinach 11.00-15.00.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 102399,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach przy ul. Słonecznej 3 obejmujące dziesięć części:
Część IV: Przeprowadzenie indywidualnej terapii integracji sensorycznej w godzinach 15.00-19.00.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 102399,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach przy ul. Słonecznej 3 obejmujące dziesięć części:
Część V: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Sali Doświadczania Świata w godzinach 11.00-15.00.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 129000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach przy ul. Słonecznej 3 obejmujące dziesięć części:
Część VI: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Sali Doświadczania Świata w godzinach 15.00-19.00.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 129000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach przy ul. Słonecznej 3 obejmujące dziesięć części:
Część VII: Przeprowadzenie terapii metodą Tomatis’a w godzinach 11.00-15.00.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 95026,56 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach przy ul. Słonecznej 3 obejmujące dziesięć części:
Część VIII: Przeprowadzenie terapii metodą Tomatis’a w godzinach 15.00-19.00
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 95026,56 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach przy ul. Słonecznej 3 obejmujące dziesięć części:
Część IX: Przeprowadzenie indywidualnej terapii Biofeedback w godzinach 11.00-15.00.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 110083,44 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach przy ul. Słonecznej 3 obejmujące dziesięć części:
Część X: Przeprowadzenie indywidualnej terapii Biofeedback w godzinach 15.00-19.00.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 110083,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części III: przeprowadzenie indywidualnej terapii integracji sensorycznej w godzinach 11.00-15.00, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyżej wymienionej części nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części V: przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Sali Doświadczania Świata w godzinach 11.00-15.00, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyżej wymienionej części nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części VI: przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Sali Doświadczania Świata w godzinach 15.00-19.00, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyżej wymienionej części nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części VII: przeprowadzenie terapii metodą Tomatis’a w godzinach 11.00-15.00, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyżej wymienionej części nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części VIII: przeprowadzenie terapii metodą Tomatis’a w godzinach 15.00-19.00, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyżej wymienionej części nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części IX: przeprowadzenie indywidualnej terapii Biofeedback w godzinach 11.00-15.00, na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie faktyczne: W wyżej wymienionej części została złożona oferta Wykonawcy Studio Rozwoju Umysłu Dorota Lewańska, ul. Kolarska 12, 80-180 Borkowo, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, tj. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: (…) 2) została złożona przez wykonawcę: (…) c) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń”. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie z dnia 17 sierpnia 2022 r. dotyczące złożenia podmiotowych środków dowodowych nie przedstawił żadnych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzających brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. Wykonawca przekazał w dniu 22 sierpnia 2022 r. e-maila z informacją o rezygnacji z udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części X: przeprowadzenie indywidualnej terapii Biofeedback w godzinach 15.00-19.00, na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie faktyczne: W wyżej wymienionej części została złożona oferta Wykonawcy Studio Rozwoju Umysłu Dorota Lewańska, ul. Kolarska 12, 80-180 Borkowo, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, tj. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: (…) 2) została złożona przez wykonawcę: (…) c) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń”. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie z dnia 17 sierpnia 2022 r. dotyczące złożenia podmiotowych środków dowodowych nie przedstawił żadnych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzających brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. Wykonawca przekazał w dniu 22 sierpnia 2022 r. e-maila z informacją o rezygnacji z udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.