Ogłoszenie z dnia 2024-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00285308/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę wraz z konfiguracją serwerów z oprogramowaniem dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812046670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mieszka I 7
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-swinoujscie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85f35ca4-f735-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę wraz z konfiguracją serwerów z oprogramowaniem dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85f35ca4-f735-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285308
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/05/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406504,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest: Dostawa wraz z konfiguracją 2 kpl. serwerów z oprogramowaniem dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o. zwana dalej ”przedmiotem zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234600-4 - Pamięć flash
48620000-0 - Systemy operacyjne
48612000-1 - System zarządzania bazą danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 275 pkt 2) ustawa Pzp Zamawiający zamierzał przeprowadzić negocjacje z potencjalnymi Wykonawcami w zakresie ulepszenia złożonej przez nich ofert w zakresie kryterium „cena”.Komisja po uwzględnieniu zapisów pkt. 2 ppkt. 5) załącznika nr 1 Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej „SWZ”) i § 2 ust. 7 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ określających, iż Wykonawca w ramach realizacji zawartej umowy zobowiązany będzie do zapewnienia, co najmniej jednej sesji szkoleniowej (on-line) dla wyznaczonego personelu Zamawiającego, mającej na celu przekazanie wiedzy na temat konfiguracji, obsługi oraz podstawowej diagnostyki i rozwiązywania problemów związanych z dostarczonymi urządzeniami. Szkolenie zobowiązuję się zrealizować w okresie od 17.06.2024r. do 21.06.2024r. w kontekście § 2 ust. 1 projektu umowy Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia i skonfigurowania przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, co w chwili opracowywania niniejszego wniosku do Kierownika Zamawiającego stanowi czynność niemożliwą do spełnienia przez któregokolwiek Wykonawcę (zgodnie z treścią art. 308 ust. 2 ustawy Pzp zawarcie umowy może nastąpić w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty tj. w dniu 20.05.2024r., a zatem umowa mogłaby być zawarta w dniu 28.05.2024r., czyli Dostawca przedmiot umowy dostarczyłby do dnia 27.06.2024r.), natomiast z treści podpisanego przez Wykonawców załącznika nr 1 do SWZ stanowiącego integralna część złożonej oferty każdy z Wykonawców w sposób jednoznaczny zaakceptowała warunki w tym dotyczące terminu przeprowadzenia szkolenia.
Na tym etapie postępowania przetargowego Zamawiający nie miał już możliwości zmiany zapisów SWZ wraz z załącznikami, które by pozwoliły Wykonawcom dokonać zmiany zapisów złożonych ofert tak, aby można było je dostosować do zaistniałej sytuacji bez narażenia się na zarzut naruszenia zapisów ustawy Pzp poprzez zawarcie umowy obarczonej niemożliwą do usunięcia wadą postępowania, a zatem ziściła się przesłanka wynikająca z treści art. 255 pkt 6) ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Dostawa produktów głęboko mrożonych dla KPW Świnoujście
- Prowadzenie Działu Farmacji oraz wykonywanie usług farmaceutycznych na rzecz ZOD FREGATA sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego w Świnoujściu przy ul. Woj. Polskiego 1/19
- ZAKUP I DOSTAWA DLA KPW ŚWINOUJŚCIE WARZYW, ZIEMNIAKÓW OWOCÓW GR. I i II Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI.
- Świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów do Stacji Dializ Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o. w Świnoujściu
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla ZOD FREGATA sp. z o. o.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń do wykonywania kopii bezpieczeństwa i oprogramowania zabezpieczającego w ramach programu ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Zakup sprzętu komputerowego
- DOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNA GMINA CIĘZKOWICE: CYBERBEZPIECZEŃSTWO W SAMORZĄDZIE"
- "Dostawa wyposażenia informatycznego" w ramach projektu pn.: "Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego"
- Zakup sprzętu, oprogramowania zwiększającego odporność na ataki z cyberprzestrzeni oraz Zakup i wdrożenie oprogramowania do zarządzania ryzykiem w cyberbezpieczeństwie
więcej: Pamięć flash »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.