eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NysaModernizacja nawierzchni dróg i chodników- Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi powiatowej nr 2189 O Aleja Wojska Polskiego w Nysie



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja nawierzchni dróg i chodników- Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi powiatowej nr 2189 O Aleja Wojska Polskiego w Nysie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nyski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Nysie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774085065

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spnysa.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.spnysa.nv.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja nawierzchni dróg i chodników- Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi powiatowej nr 2189 O Aleja Wojska Polskiego w Nysie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e82cefc-147e-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016897/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja nawierzchni dróg i chodników.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293323/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.272.2.20.2022.RM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 298878,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja nawierzchni dróg i chodników- Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi powiatowej Nr 2189 O Aleja Wojska Polskiego w Nysie” na długości 280 ,0 m.
Zakres przewidywanych prac w ramach zadania:
1) roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1km na powierzchni 2 800 m2,
2) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) na powierzchni 2 800 m2,
3) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem na powierzchni 5 600 m2,
4) nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych – warstwa wiążąca asfaltowa – grubość
po zagęszczeniu 4cm na powierzchni 2 800 m2,
5) nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa- grubość po zagęszczeniu 3cm (analogia) mieszanka SMA 11 na powierzchni 2 800 m2,
6) nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa SMA- za każdy dalszy 1cm grubości po zagęszczeniu dodatek za dalszy 1cm na powierzchni 2 800 m2,
7) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych w ilości 3,0 szt,
8) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych w ilości 9,0 szt,
9) oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych na zimno, za pomocą mas chemoutwardzalnych grubowarstwowe wykonywane mechanicznie- oznakowanie strukturalne (plastromarker SUPER) struktura regularna na powierzchni 77,16 m2 w tym:
P-4 na powierzchni 64,80 m2,
P-1b na powierzchni 2,0 m2,
P-8b na powierzchni 2,98 m2,
P-8g na powierzchni 4,94 m2,
P-14 na powierzchni 2,44 m2,
10) i inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.

UWAGA!!!!
Zamawiający informuje, iż termin gwarancji jakości obowiązuje dla całego zakresu robót w tym dla wykonanego oznakowania poziomego. Wszelkie usterki stwierdzone na w/w zadaniu w ramach trwania gwarancji będą usuwane przez Wykonawcę w ramach gwarancji i na jego koszt.

Kategoria obciążenia ruchem KR-3.
Klasa drogi „Z”

Szczegółowy zakres robót zawiera:
1) przedmiar robót,
2) STWiOR

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do:
1) Zachowania przepisów BHP,
2) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w pkt.6 , termin ten może ulec przedłużeniu nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
3) Wykonawca we własnym zakresie opracuje projekt tymczasowej organizacji i uzyska jego zatwierdzenie .
Na podstawie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu dokona zgłoszenia odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót,
4) Roboty związane z wykonaniem nowej nawierzchni w/w drogi:
- prowadzone na podstawie zgłoszenia art. 30 ustawy Prawo budowlane,
5) Wykonawca opracuje harmonogram robót,
6) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie wykonywania nowej nawierzchni odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami
( ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U. z 2018r.poz. 992 z póź.zm.),
7) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny,
8) Przed przystąpieniem do prac związanych z wykonaniem nowej nawierzchni w/w drogi Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378620,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444199,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378620,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Technical solutions Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132901545

7.3.3) Ulica: Strzelecka 13b

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-230

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378620,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.