eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskiePełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej 1807 O Strzelce Opolskie - Krasiejów na odcinku Rozmierka - Grodzisko - Kadłub - Etap 1".



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej 1807 O Strzelce Opolskie – Krasiejów na odcinku Rozmierka – Grodzisko – Kadłub – Etap 1”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STRZELECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jordanowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774401755

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej 1807 O Strzelce Opolskie – Krasiejów na odcinku Rozmierka – Grodzisko – Kadłub – Etap 1”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ba0f1f0-0439-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016192/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rozbudowa drogi powiatowej 1807 Strzelce Opolskie - Krasiejów na odcinku Rozmierka - Grodzisko - Kadłub - Etap 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260083/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.16.2022.KK/KSZCH

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 99981,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie Etapu 1 zadania pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej 1807 O Strzelce Opolskie – Krasiejów na odcinku Rozmierka – Grodzisko – Kadłub” .
Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa drogi powiatowej, budowa nowego chodnika wraz z przebudową systemu odwodnienia z istniejącymi rowami przydrożnymi oraz projektowaną kanalizacją deszczową. Przebudowaniu podlegają również przepusty pod zjazdami i przepust pod drogą. Zmianie ulega docelowa organizacja ruchu.
Zadanie zlokalizowane jest w ciągu drogi powiatowej nr 1807 O Strzelce Opolskie – Krasiejów na odcinku Rozmierka – Grodzisko – Kadłub od km 0+000,00 do 2+721,00 i obejmuje zakres określony w dokumentacji projektowej.
W ramach remontu drogi projektuje się poszerzenie nawierzchni i konstrukcji jezdni do szerokości 6,00 m. Wprowadza się chodnik o szerokości 2,00 m oraz poddaje się przebudowie kolidujące oświetlenie uliczne. Odwodnienie realizuje się poprzez budowę kanalizacji deszczowej z wpustami oraz odprowadzeniem wód opadowych do rowu melioracyjnego zgodnie z pozwoleniem wodnoprawnym. Wszystkie istniejące zjazdy na posesje, drogi boczne i pola uprawne podlegają przebudowie. Remontowi i odtworzeniu podlegają również rowy przydrożne, planowana jest budowa kolektora kanalizacji deszczowej. Przebudowie podlegają również wszystkie przepusty pod zjazdami i przepust pod drogą.

Zakres robót obejmuje m. in.:
1) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót,
2) oznakowanie miejsca prowadzonych robót,
3) wykonanie prac zgodnie z dokumentacją kontraktową,
Etap 1 obejmuje odcinek długości 2.721,00 m – od km 0+000,00 do km 2+721,00 . Przyjęto do realizacji roboty m. in.:
a) przebudowa konstrukcji jezdni wraz z poszerzeniem na powierzchni 16.326 m2,
b) przebudowa zjazdów na pola, posesje i drogi boczne, wykonanie utwardzonych zjazdów,
c) przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową 1848 O,
d) budowa nowego chodnika wraz z kanalizacją deszczową na odcinku 290 m w m. Grodzisko,
e) budowa odcinków kanalizacji,
f) budowa studni i wpustów ulicznych,
g) wprowadzenie nowej organizacji ruchu i przejść dla pieszych,
h) przebudowa kolidującego słupa energetycznego,
i) odtworzenie rowów,
j) przebudowa przepustów pod zjazdami i pod drogą,
k) przebudowa poboczy gruntowych i z mieszanek kamiennych, wykonanie utwardzonych poboczy,
4) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
5) demontaż oznakowania tymczasowego.

Inwestycja pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej 1807 O Strzelce Opolskie – Krasiejów na odcinku Rozmierka – Grodzisko – Kadłub – Etap 1” realizowana będzie na podstawie dokumentacji kontraktowej, którą stanowią:
1) Decyzja nr 2/2021 Starosty Strzeleckiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 21.04.2021 r.,
2) Projekt zagospodarowania ternu,
3) Projekt architektoniczno – budowlany,
4) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne SST,
5) Ocena geotechniczna,
6) Operat wodno – prawny,
7) Uzgodnienia,
8) Projekt – etapowanie robót,
9) Projekt – inwentaryzacja zieleni,
10) Przedmiar robót dla Etapu 1.

Obowiązki Wykonawcy:
I. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 2351) w ramach której do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru należy:
a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy przy pełnej współpracy z projektantem pełniącym nadzór autorski;
oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) i innymi obowiązującymi przepisami, a także projektem umowy.

II. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oznacza zapewnienie ciągłej kontroli realizacji robót budowlanych we wszystkich wymaganych specjalnościach, branżach.
III. Inspektor nadzoru inwestorskiego posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń zostanie wyznaczony do pełnienia funkcji koordynatora wykonywanych czynności przez inspektorów nadzoru inwestorskiego o pozostałych specjalnościach wymaganych przy realizacji ww. zadania zwany dalej koordynatorem nadzoru inwestorskiego.
IV. Zamawiający wymaga, aby częstotliwość pobytu Wykonawcy na budowie odbywała się nie rzadziej niż:
a) 2 razy w tygodniu – Inspektor nadzoru wiodący,
b) 1 raz w tygodniu – pozostali inspektorzy (kontrola budowy winna odbywać się przez inspektora branży odpowiedniej do prowadzonego na budowie zakresu robót),
c) 1 raz na dwa tygodnie – narady zespołu nadzorującego w składzie, który zostanie ustalony przed rozpoczęciem robót budowlanych.
d) Ponadto Inspektor nadzoru wiodący zobowiązany jest do przyjazdu na teren prowadzonej inwestycji na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu wezwania. Czas ten może ulec wydłużeniu jedynie w przypadkach zaistnienia sytuacji nieprzewidzianych, niezależnych od Inspektora, pod warunkiem ich udokumentowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SREBRNY PAWEŁ Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7542660297

7.3.3) Ulica: Karpacka 22/7

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-217

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.