Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00299927/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26 – 600 Radom w II półroczu 2023 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366727626
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 368 09 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuwradom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a2cfe71-1fb2-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Obsługa jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Radomia.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26 – 600 Radom w II półroczu 2023 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a2cfe71-1fb2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347022
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048006/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystości w II półroczu 2023 roku wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, Radom.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299927
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.1.58.2023.PŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59443,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów chemicznych i środków czystości wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26 – 600 Radom w II półroczu 2023 roku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w zestawieniu cenowym formularza ofertowego stanowiącego
Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia według potrzeb do siedziby Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26 – 600 Radom, wraz z transportem w dni robocze od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych przez Dom Pomocy Społecznej w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań
składanych bezpośrednio przez Dom Pomocy Społecznej z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem - pisemnie, faxem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy będą realizowane środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt i ryzyko w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach każdorazowo uzgadnianych telefonicznie z osobą wyznaczoną przez
Odbiorcę do kontaktów z Wykonawcą w sprawach związanych z wykonaniem umowy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy gotowości do realizacji codziennych dostaw w dni robocze od poniedziałku do piątku niezależnie od
ilości asortymentu.
3. Za dzień wydania towaru Zamawiającemu uważa się dzień, w którym towar został odebrany przez Dom Pomocy Społecznej.
4. Wykonawca zapewni takie opakowanie towaru, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18143000-3 - Akcesoria ochronne
19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54782,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69778,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54782,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe ADMOR Jerzy Moryto
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481758352
7.3.3) Ulica: Wierzbicka 58/1
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54782,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Modernizacja łazienek wraz z infrastrukturą towarzyszącą w PSP nr 25
- TERMOMODERNIZACJA DACHÓW BUDYNKÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURY AMFITEATR w Radomiu
- Remont instalacji wentylacji mechanicznej pomieszczeń kuchni i zapleczy kuchennych oraz wentylacji sanitariatów w budynku nr 99 - Kasyno Wojskowe
- Remont lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasta Radomia oraz klatki schodowej i sanitariatów w budynku zarządzanym przez Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu.
- Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych
- Remont łazienek w KWP zs. w Radomiu I i II piętro
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 19/25 - Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycyny ogólnej dla potrzeb podmiotu leczniczego " Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku oraz Zakładu Opiekuńczego Leczniczego w Nowej Rudzie.
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Dostawa środków czystości, higieny i wyposażenia ochronnego
- 53/TP/ZP/D/2025 sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej na potrzeby USK nr 2 w Łodzi
- Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości.
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.