eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszcza MariańskaPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - Inspektorzy nadzoru dla inwestycji realizowanych przez Gminę Puszcza Mariańska.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego – Inspektorzy nadzoru dla inwestycji realizowanych przez Gminę Puszcza Mariańska.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puszcza Mariańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Papczyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszcza-marianska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego – Inspektorzy nadzoru dla inwestycji realizowanych przez Gminę Puszcza Mariańska.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe74855c-fd64-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031598/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Nadzór inwestorski nad Rozbudową i przebudową oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I i Rozbudową i przebudowa oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap II.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291321

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I – pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I i Etap II – Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków oraz przebudowa stacji transformatorowej” w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - Koordynator wszystkich Inspektorów nadzoru inwestorskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik nr 9A do SWZ dla Części I i II zamówienia.
Wyłoniony w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca będzie świadczył usługę polegającą na wykonywaniu funkcji Nadzoru Inwestorskiego, w zakresie której jest pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Rozdział 3 – Prawa i obowiązki uczestników procesu budowlanego oraz przepisów wykonawczych.
Zakres robót budowlanych, nad którymi będzie pełniony nadzór inwestorski, określony jest w dokumentach dostępnych na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings ID: 862399 - „Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I i rozbudowa, i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap II.”
Wykonawca usługi obejmującej nadzór inwestorski ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji w zamówieniu publicznym pn; „Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I i rozbudowa, i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap II” oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 53390,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II - pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I i Etap II – Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków oraz przebudowa stacji transformatorowej” w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik nr 9A do SWZ dla Części I i II zamówienia.
Wyłoniony w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca będzie świadczył usługę polegającą na wykonywaniu funkcji Nadzoru Inwestorskiego, w zakresie której jest pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Rozdział 3 – Prawa i obowiązki uczestników procesu budowlanego oraz przepisów wykonawczych.
Zakres robót budowlanych, nad którymi będzie pełniony nadzór inwestorski, określony jest w dokumentach dostępnych na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings ID: 862399 - „Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I i rozbudowa, i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap II.”
Wykonawca usługi obejmującej nadzór inwestorski ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji w zamówieniu publicznym pn; „Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I i rozbudowa, i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap II” oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 58983,82 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III – pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I – Budowa budynku administracyjno-biurowego oraz budynku garażowego wraz z infrastrukturą techniczną” w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik nr 9B do SWZ dla Części III zamówienia.
Wyłoniony w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca będzie świadczył usługę polegającą na wykonywaniu funkcji Nadzoru Inwestorskiego, w zakresie której jest pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Rozdział 3 – Prawa i obowiązki uczestników procesu budowlanego oraz przepisów wykonawczych.
Zakres robót budowlanych, nad którymi będzie pełniony nadzór inwestorski, określony jest w dokumentach dostępnych na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings ID: 862399 - „Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I i rozbudowa, i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap II.”
Wykonawca usługi obejmującej nadzór inwestorski ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji w zamówieniu publicznym pn; „Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I i rozbudowa, i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap II” oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 8770,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53136,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GADOM Łukasz Gadomski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231075501

7.3.3) Ulica: ul. Szafirowa 27

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WW INSTAL – ENERGETYKA Wacław Wojenka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361007217

7.3.3) Ulica: Sierakowice Lewe 54A

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33210,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33210,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GADOM Łukasz Gadomski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231075501

7.3.3) Ulica: ul. Szafirowa 27

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33210,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.