eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie remontu elewacji komina scenicznego części wysokiej (bez gzymsu koronującego) w zakresie ścian tynkowanych w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja Teatru Wielkiego w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2024-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu elewacji komina scenicznego części wysokiej (bez gzymsu koronującego) w zakresie ścian tynkowanych w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja Teatru Wielkiego w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Wielki w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-249

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.iwanowska@teatr-wielki.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.operalodz.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/operalodz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu elewacji komina scenicznego części wysokiej (bez gzymsu koronującego) w zakresie ścian tynkowanych w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja Teatru Wielkiego w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2587ee3e-f5a8-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347043

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050117/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja elewacji komina scenicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279917

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DP/TP/02/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 927968,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji komina scenicznego (bez gzymsu koronującego) w zakresie ścian tynkowanych na podstawie Projektu budowlanego remontu konserwatorskiego elewacji budynku głównego Teatru Wielkiego w Łodzi, wpisanego do rejestru zabytków pod nr A/202 wraz z przebudową głównych schodów wejściowych w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja Teatru Wielkiego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ, w skład której wchodzą: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót – w części prac objętych niniejszym zamówieniem.
2. Dokumentacja projektowa wymieniona w pkt. 1 zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz inne informacje niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z otrzymaną dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem, umową i warunkami zawartymi w SWZ oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, w oparciu o obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego i wydane na ich podstawie akty wykonawcze, przepisy Kodeksu Cywilnego i inne wynikające ze specyfiki przedmiotu zamówienia.
4. Zakres zadań objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:
4.1. Remont tynkowanych ścian zewnętrznych komina scenicznego budynku głównego Teatru Wielkiego w Łodzi, docieplonych styropianem w zakresie części wysokiej bez gzymsu koronującego:
a) oczyszczenie ścian strumieniem wody pod ciśnieniem z dodatkiem biocydu,
b) nałożenie warstwy zbrojonej (wzmacniającej tynk),
c) narzut podkładu tynkarskiego,
d) wyprawienie tynkiem płaskim cienkowarstwowym silikatowo – silikonowym (łącznie z naprawą rys w podłożu pod tynkiem),
e) malowanie elewacji farbą silikonową.
4.2. Wymiana wszystkich obróbek blacharskich występujących na elewacji tej części komina scenicznego na tytanowo – cynkowe gr.0,7mm z podkładem z płyty OSB-3 gr. 2 cm.
4.3. Sporządzenie i przedstawienie do zaakceptowania Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego projektu posadowienia i mocowania rusztowań. Preferowane rusztowanie ramowe, systemowe przyścienne obejmujące co najmniej jedną ścianę. Zamawiający dopuszcza pracę z lin.
4.4. Rysunki: we10 i e08 zostały poddane rewizji i uszczegółowione na rysunkach: we10 rewizja 1 oraz e08 rewizja 1, które stanowią załączniki do dokumentacji projektowej.
5. Prace objęte przedmiotem zamówienia będą wykonywane na czynnym, użytkowanym obiekcie. Wszelkie prace mogą być wykonywane w każdym dniu tygodnia w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym (z uwzględnieniem godzin pracy Teatru).
6. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała pełny zakres zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Uzasadnienie: Roboty budowlane zostały uzgodnione z Łódzkim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków i potwierdzone Decyzją WUOZ-ZN.5142.29.2024.ES z dnia 18 stycznia 2024 roku. Wszystkie roboty budowlane wykonywane będą na wysokości od 25 do 40 m powyżej poziomu placu Dąbrowskiego w przestrzeni ograniczonej tymczasowo wybudowanymi, zewnętrznymi rusztowaniami. Przestrzeń ta w znacznym stopniu ogranicza swobodę przemieszczania się brygad roboczych. Mając na uwadze konieczność zapewnienia bezpiecznych warunków wykonania robót, niewskazane jest dopuszczenie do realizacji zleconych prac kilku niezależnych Wykonawców. Skoordynowanie działań Wykonawców, realizujących poszczególne części zamówienia mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu niniejszego zamówienia. Ponadto brak podziału zamówienia na części nie naruszy konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom, w szczególności małym i średnim przedsiębiorcom.
7. Zamawiający wskazuje, że czynności dotyczące remontu termomodernizacji ścian zewnętrznych tynkowanych komina scenicznego części wysokiej budynku głównego, oraz wymiany obróbek blacharskich muszą być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
8. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności na etapie składania ofert przez Wykonawców będzie polegało na złożeniu oświadczenia zamieszczonego w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik do SWZ.
9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie do spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności.
W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość żądania od Wykonawcy, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, w szczególności:
9.1. oświadczenia zatrudnionego pracownika,
9.2. oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
9.3. poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
9.4. innych dokumentów
− zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
10. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności.
11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45454100-5 - Odnawianie

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1020900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1361301,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1020900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownie Konserwacji Zabytków nad Łódką Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7281008651

7.3.3) Ulica: Pólnocna 27/29

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-420

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca oświadczył w ofercie, że podwykonawca zrealizuje część robót budowlanych, natomiast nazwa podwykonawcy będzie podana na etapie realizacji robót.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1020900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.