Ogłoszenie z dnia 2024-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00294270/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
- 2024/BZP 00302118/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE USŁUG UTRZYMANIOWYCH W PASIE DROGOWYM DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU KOLBUSZOWSKIEGO W ZAKRESIE KOSZENIA TRAW I CHWASTÓW W ROKU 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kolbuszowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830443232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11-go Listopada 10
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@kolbuszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
drogi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE USŁUG UTRZYMANIOWYCH W PASIE DROGOWYM DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU KOLBUSZOWSKIEGO W ZAKRESIE KOSZENIA TRAW I CHWASTÓW W ROKU 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d34f31a9-fd69-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00103101/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Wykonanie usług utrzymaniowych w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu kolbuszowskiego w zakresie koszenia traw i chwastów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294270
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-2720.I.6.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 426288,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług utrzymaniowych w pasie drogowym w zakresie koszenia traw i chwastów w pasie drogowym w roku 2024- Drogi powiatowe na terenie Gminy Niwiska.
Zakres robót obejmuje:
• koszenie pobocza,
• koszenie skarpy,
• koszenie dna rowów,
• koszenie przeciwskarpy,
• dodatkowo po wewnętrznych stronach łuków poziomych koszenie poszerzenia za przeciwskarpą w granicach pasa drogowego (tak aby została zachowana dobra widoczność),
• koszenie miejsc trudno dostępnych takich jak: pod barierami, przy ogrodzeniach, drzewach, znakach, słupach infrastruktury technicznej oraz innych urządzeniach zlokalizowanych w granicy pasa drogowego,
• w przypadku chodnika dla pieszych zlokalizowanego bezpośrednio przy jezdni należy wykosić opaskę za chodnikiem o szerokości ok. 0,80 m, w przypadku występowania ograniczenia w postaci np. ogrodzenia, itp. opaskę należy wykosić do istniejącej przeszkody, natomiast w przypadku gdy za istniejącym chodnikiem zlokalizowany jest rów należy wykosić opaskę za chodnikiem, skarpę, dno i przeciwskarpę rowu;
• w przypadku chodnika dla pieszych zlokalizowanego za rowem należy wykosić pobocze, skarpę, dno i przeciwskarpę rowu oraz opaskę za chodnikiem o szerokości ok. 0,80m,
• na odcinkach dróg wzdłuż, których zlokalizowane są chodniki dla pieszych należy ręcznie wykosić wystające odrosty na nawierzchni chodnika oraz wzdłuż krawędzi jezdni,
• w przypadku chodnika dla pieszych zlokalizowanego za zieleńcem należy wykosić powierzchnię zieleńca na całej szerokości od krawędzi jezdni do chodnika oraz opaskę za chodnikiem o szerokości 0,80m,
• w pozostałych przypadkach nie wyszczególnionych powyżej, z uwagi na niejednorodny charakter pasa drogowego, minimalna szerokość koszenia wynosi 2,0 m,
• wycinkę zakrzaczeń i zakrzewień (średnica pnia na wysokości 5 cm od gruntu do 15 cm lub krzewy w skupisku do 25 m2) z obrębu przeciwskarpy (gdzie występuję taka potrzeba)
• oczyszczenie pasa drogowego ze zwisających gałęzi drzew: Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia gałęzi przy pomocy piły do gałęzi na wysięgniku wielofunkcyjnym zamontowanym do ciągnika lub innego pojazdu samojezdnego z pasa drogowego na wysokości do 4,2 m od powierzchni jezdni oraz na szerokości 2,5 m od krawędzi jezdni (w przypadku usytuowania pni drzew bliżej niż 2,5 m Wykonawca przytnie gałęzie drzew do ich pni), obcięte gałęzie nie mogą stanowić zagrożenia dla ruchu drogowego i należy je od razu po ścięciu usuwać z obrębu jezdni i pobocza; Wykonawca gdy ma taką możliwość powinien na bieżąco wywozić przycięte gałęzie w innym wypadku należy je składować w obrębie pasa drogowego i wywieźć przed oddaniem pasa drogowego do odbioru
• ponadto na bieżąco wraz z postępowaniem robót usuwanie zanieczyszczeń z całego pasa drogowego poprzez zbieranie wszelkiego rodzaju odpadów i śmieci (folie, puszki, papiery, butelki, opony, itp.), które Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 72460,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług utrzymaniowych w pasie drogowym w zakresie koszenia traw i chwastów w pasie drogowym w roku 2024- Drogi powiatowe na terenie Gminy Kolbuszowa.
Zakres robót obejmuje:
• koszenie pobocza,
• koszenie skarpy,
• koszenie dna rowów,
• koszenie przeciwskarpy,
• dodatkowo po wewnętrznych stronach łuków poziomych koszenie poszerzenia za przeciwskarpą w granicach pasa drogowego (tak aby została zachowana dobra widoczność),
• koszenie miejsc trudno dostępnych takich jak: pod barierami, przy ogrodzeniach, drzewach, znakach, słupach infrastruktury technicznej oraz innych urządzeniach zlokalizowanych w granicy pasa drogowego,
• w przypadku chodnika dla pieszych zlokalizowanego bezpośrednio przy jezdni należy wykosić opaskę za chodnikiem o szerokości ok. 0,80 m, w przypadku występowania ograniczenia w postaci np. ogrodzenia, itp. opaskę należy wykosić do istniejącej przeszkody, natomiast w przypadku gdy za istniejącym chodnikiem zlokalizowany jest rów należy wykosić opaskę za chodnikiem, skarpę, dno i przeciwskarpę rowu;
• w przypadku chodnika dla pieszych zlokalizowanego za rowem należy wykosić pobocze, skarpę, dno i przeciwskarpę rowu oraz opaskę za chodnikiem o szerokości ok. 0,80m,
• na odcinkach dróg wzdłuż, których zlokalizowane są chodniki dla pieszych należy ręcznie wykosić wystające odrosty na nawierzchni chodnika oraz wzdłuż krawędzi jezdni,
• w przypadku chodnika dla pieszych zlokalizowanego za zieleńcem należy wykosić powierzchnię zieleńca na całej szerokości od krawędzi jezdni do chodnika oraz opaskę za chodnikiem o szerokości 0,80m,
• w pozostałych przypadkach nie wyszczególnionych powyżej, z uwagi na niejednorodny charakter pasa drogowego, minimalna szerokość koszenia wynosi 2,0 m,
• wycinkę zakrzaczeń i zakrzewień (średnica pnia na wysokości 5 cm od gruntu do 15 cm lub krzewy w skupisku do 25 m2) z obrębu przeciwskarpy (gdzie występuję taka potrzeba)
• oczyszczenie pasa drogowego ze zwisających gałęzi drzew: Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia gałęzi przy pomocy piły do gałęzi na wysięgniku wielofunkcyjnym zamontowanym do ciągnika lub innego pojazdu samojezdnego z pasa drogowego na wysokości do 4,2 m od powierzchni jezdni oraz na szerokości 2,5 m od krawędzi jezdni (w przypadku usytuowania pni drzew bliżej niż 2,5 m Wykonawca przytnie gałęzie drzew do ich pni), obcięte gałęzie nie mogą stanowić zagrożenia dla ruchu drogowego i należy je od razu po ścięciu usuwać z obrębu jezdni i pobocza; Wykonawca gdy ma taką możliwość powinien na bieżąco wywozić przycięte gałęzie w innym wypadku należy je składować w obrębie pasa drogowego i wywieźć przed oddaniem pasa drogowego do odbioru
• ponadto na bieżąco wraz z postępowaniem robót usuwanie zanieczyszczeń z całego pasa drogowego poprzez zbieranie wszelkiego rodzaju odpadów i śmieci (folie, puszki, papiery, butelki, opony, itp.), które Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 108960,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług utrzymaniowych w pasie drogowym w zakresie koszenia traw i chwastów w pasie drogowym w roku 2024- Drogi powiatowe na terenie Gminy Cmolas.
Zakres robót obejmuje:
• koszenie pobocza,
• koszenie skarpy,
• koszenie dna rowów,
• koszenie przeciwskarpy,
• dodatkowo po wewnętrznych stronach łuków poziomych koszenie poszerzenia za przeciwskarpą w granicach pasa
drogowego (tak aby została zachowana dobra widoczność),
• koszenie miejsc trudno dostępnych takich jak: pod barierami, przy ogrodzeniach, drzewach, znakach, słupach infrastruktury technicznej oraz innych urządzeniach zlokalizowanych w granicy pasa drogowego,
• w przypadku chodnika dla pieszych zlokalizowanego bezpośrednio przy jezdni należy wykosić opaskę za chodnikiem o szerokości ok. 0,80 m, w przypadku występowania ograniczenia w postaci np. ogrodzenia, itp. opaskę należy wykosić do istniejącej przeszkody, natomiast w przypadku gdy za istniejącym chodnikiem zlokalizowany jest rów należy wykosić opaskę za chodnikiem, skarpę, dno i przeciwskarpę rowu;
• w przypadku chodnika dla pieszych zlokalizowanego za rowem należy wykosić pobocze, skarpę, dno i przeciwskarpę rowu oraz opaskę za chodnikiem o szerokości ok. 0,80m,
• na odcinkach dróg wzdłuż, których zlokalizowane są chodniki dla pieszych należy ręcznie wykosić wystające odrosty na nawierzchni chodnika oraz wzdłuż krawędzi jezdni,
• w przypadku chodnika dla pieszych zlokalizowanego za zieleńcem należy wykosić powierzchnię zieleńca na całej szerokości od krawędzi jezdni do chodnika oraz opaskę za chodnikiem o szerokości 0,80m,
• w pozostałych przypadkach nie wyszczególnionych powyżej, z uwagi na niejednorodny charakter pasa drogowego, minimalna szerokość koszenia wynosi 2,0 m,
• wycinkę zakrzaczeń i zakrzewień (średnica pnia na wysokości 5 cm od gruntu do 15 cm lub krzewy w skupisku do 25 m2) z obrębu przeciwskarpy (gdzie występuję taka potrzeba)
• oczyszczenie pasa drogowego ze zwisających gałęzi drzew: Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia gałęzi przy pomocy piły do gałęzi na wysięgniku wielofunkcyjnym zamontowanym do ciągnika lub innego pojazdu samojezdnego z pasa drogowego na wysokości do 4,2 m od powierzchni jezdni oraz na szerokości 2,5 m od krawędzi jezdni (w przypadku usytuowania pni drzew bliżej niż 2,5 m Wykonawca przytnie gałęzie drzew do ich pni), obcięte gałęzie nie mogą stanowić zagrożenia dla ruchu drogowego i należy je od razu po ścięciu usuwać z obrębu jezdni i pobocza; Wykonawca gdy ma taką możliwość powinien na bieżąco wywozić przycięte gałęzie w innym wypadku należy je składować w obrębie pasa drogowego i wywieźć przed oddaniem pasa drogowego do odbioru
• ponadto na bieżąco wraz z postępowaniem robót usuwanie zanieczyszczeń z całego pasa drogowego poprzez zbieranie wszelkiego rodzaju odpadów i śmieci (folie, puszki, papiery, butelki, opony, itp.), które Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 81426,64 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług utrzymaniowych w pasie drogowym w zakresie koszenia traw i chwastów w pasie drogowym w roku 2024- Drogi powiatowe na terenie Gminy Majdan Królewski.
Zakres robót obejmuje:
• koszenie pobocza,
• koszenie skarpy,
• koszenie dna rowów,
• koszenie przeciwskarpy,
• dodatkowo po wewnętrznych stronach łuków poziomych koszenie poszerzenia za przeciwskarpą w granicach pasa drogowego (tak aby została zachowana dobra widoczność),
• koszenie miejsc trudno dostępnych takich jak: pod barierami, przy ogrodzeniach, drzewach, znakach, słupach infrastruktury technicznej oraz innych urządzeniach zlokalizowanych w granicy pasa drogowego,
• w przypadku chodnika dla pieszych zlokalizowanego bezpośrednio przy jezdni należy wykosić opaskę za chodnikiem o szerokości ok. 0,80 m, w przypadku występowania ograniczenia w postaci np. ogrodzenia, itp. opaskę należy wykosić do istniejącej przeszkody, natomiast w przypadku gdy za istniejącym chodnikiem zlokalizowany jest rów należy wykosić opaskę za chodnikiem, skarpę, dno i przeciwskarpę rowu;
• w przypadku chodnika dla pieszych zlokalizowanego za rowem należy wykosić pobocze, skarpę, dno i przeciwskarpę rowu oraz opaskę za chodnikiem o szerokości ok. 0,80m,
• na odcinkach dróg wzdłuż, których zlokalizowane są chodniki dla pieszych należy ręcznie wykosić wystające odrosty na nawierzchni chodnika oraz wzdłuż krawędzi jezdni,
• w przypadku chodnika dla pieszych zlokalizowanego za zieleńcem należy wykosić powierzchnię zieleńca na całej szerokości od krawędzi jezdni do chodnika oraz opaskę za chodnikiem o szerokości 0,80m,
• w pozostałych przypadkach nie wyszczególnionych powyżej, z uwagi na niejednorodny charakter pasa drogowego, minimalna szerokość koszenia wynosi 2,0 m,
• wycinkę zakrzaczeń i zakrzewień (średnica pnia na wysokości 5 cm od gruntu do 15 cm lub krzewy w skupisku do 25 m2) z obrębu przeciwskarpy (gdzie występuję taka potrzeba)
• oczyszczenie pasa drogowego ze zwisających gałęzi drzew: Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia gałęzi przy pomocy piły do gałęzi na wysięgniku wielofunkcyjnym zamontowanym do ciągnika lub innego pojazdu samojezdnego z pasa drogowego na wysokości do 4,2 m od powierzchni jezdni oraz na szerokości 2,5 m od krawędzi jezdni (w przypadku usytuowania pni drzew bliżej niż 2,5 m Wykonawca przytnie gałęzie drzew do ich pni), obcięte gałęzie nie mogą stanowić zagrożenia dla ruchu drogowego i należy je od razu po ścięciu usuwać z obrębu jezdni i pobocza; Wykonawca gdy ma taką możliwość powinien na bieżąco wywozić przycięte gałęzie w innym wypadku należy je składować w obrębie pasa drogowego i wywieźć przed oddaniem pasa drogowego do odbioru
• ponadto na bieżąco wraz z postępowaniem robót usuwanie zanieczyszczeń z całego pasa drogowego poprzez zbieranie wszelkiego rodzaju odpadów i śmieci (folie, puszki, papiery, butelki, opony, itp.), które Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 37547,31 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług utrzymaniowych w pasie drogowym w zakresie koszenia traw i chwastów w pasie drogowym w roku 2024- Drogi powiatowe na terenie Gminy Dzikowiec.
Zakres robót obejmuje:
• koszenie pobocza,
• koszenie skarpy,
• koszenie dna rowów,
• koszenie przeciwskarpy,
• dodatkowo po wewnętrznych stronach łuków poziomych koszenie poszerzenia za przeciwskarpą w granicach pasa drogowego (tak aby została zachowana dobra widoczność),
• koszenie miejsc trudno dostępnych takich jak: pod barierami, przy ogrodzeniach, drzewach, znakach, słupach infrastruktury technicznej oraz innych urządzeniach zlokalizowanych w granicy pasa drogowego,
• w przypadku chodnika dla pieszych zlokalizowanego bezpośrednio przy jezdni należy wykosić opaskę za chodnikiem o szerokości ok. 0,80 m, w przypadku występowania ograniczenia w postaci np. ogrodzenia, itp. opaskę należy wykosić do istniejącej przeszkody, natomiast w przypadku gdy za istniejącym chodnikiem zlokalizowany jest rów należy wykosić opaskę za chodnikiem, skarpę, dno i przeciwskarpę rowu;
• w przypadku chodnika dla pieszych zlokalizowanego za rowem należy wykosić pobocze, skarpę, dno i przeciwskarpę rowu oraz opaskę za chodnikiem o szerokości ok. 0,80m,
• na odcinkach dróg wzdłuż, których zlokalizowane są chodniki dla pieszych należy ręcznie wykosić wystające odrosty na nawierzchni chodnika oraz wzdłuż krawędzi jezdni,
• w przypadku chodnika dla pieszych zlokalizowanego za zieleńcem należy wykosić powierzchnię zieleńca na całej szerokości od krawędzi jezdni do chodnika oraz opaskę za chodnikiem o szerokości 0,80m,
• w pozostałych przypadkach nie wyszczególnionych powyżej, z uwagi na niejednorodny charakter pasa drogowego, minimalna szerokość koszenia wynosi 2,0 m,
• wycinkę zakrzaczeń i zakrzewień (średnica pnia na wysokości 5 cm od gruntu do 15 cm lub krzewy w skupisku do 25 m2) z obrębu przeciwskarpy (gdzie występuję taka potrzeba)
• oczyszczenie pasa drogowego ze zwisających gałęzi drzew: Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia gałęzi przy pomocy piły do gałęzi na wysięgniku wielofunkcyjnym zamontowanym do ciągnika lub innego pojazdu samojezdnego z pasa drogowego na wysokości do 4,2 m od powierzchni jezdni oraz na szerokości 2,5 m od krawędzi jezdni (w przypadku usytuowania pni drzew bliżej niż 2,5 m Wykonawca przytnie gałęzie drzew do ich pni), obcięte gałęzie nie mogą stanowić zagrożenia dla ruchu drogowego i należy je od razu po ścięciu usuwać z obrębu jezdni i pobocza; Wykonawca gdy ma taką możliwość powinien na bieżąco wywozić przycięte gałęzie w innym wypadku należy je składować w obrębie pasa drogowego i wywieźć przed oddaniem pasa drogowego do odbioru
• ponadto na bieżąco wraz z postępowaniem robót usuwanie zanieczyszczeń z całego pasa drogowego poprzez zbieranie wszelkiego rodzaju odpadów i śmieci (folie, puszki, papiery, butelki, opony, itp.), które Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 64657,81 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług utrzymaniowych w pasie drogowym w zakresie koszenia traw i chwastów w pasie drogowym w roku 2024- Drogi powiatowe na terenie Gminy Raniżów.
Zakres robót obejmuje:
• koszenie pobocza,
• koszenie skarpy,
• koszenie dna rowów,
• koszenie przeciwskarpy,
• dodatkowo po wewnętrznych stronach łuków poziomych koszenie poszerzenia za przeciwskarpą w granicach pasa drogowego (tak aby została zachowana dobra widoczność),
• koszenie miejsc trudno dostępnych takich jak: pod barierami, przy ogrodzeniach, drzewach, znakach, słupach infrastruktury technicznej oraz innych urządzeniach zlokalizowanych w granicy pasa drogowego,
• w przypadku chodnika dla pieszych zlokalizowanego bezpośrednio przy jezdni należy wykosić opaskę za chodnikiem o szerokości ok. 0,80 m, w przypadku występowania ograniczenia w postaci np. ogrodzenia, itp. opaskę należy wykosić do istniejącej przeszkody, natomiast w przypadku gdy za istniejącym chodnikiem zlokalizowany jest rów należy wykosić opaskę za chodnikiem, skarpę, dno i przeciwskarpę rowu;
• w przypadku chodnika dla pieszych zlokalizowanego za rowem należy wykosić pobocze, skarpę, dno i przeciwskarpę rowu oraz opaskę za chodnikiem o szerokości ok. 0,80m,
• na odcinkach dróg wzdłuż, których zlokalizowane są chodniki dla pieszych należy ręcznie wykosić wystające odrosty na nawierzchni chodnika oraz wzdłuż krawędzi jezdni,
• w przypadku chodnika dla pieszych zlokalizowanego za zieleńcem należy wykosić powierzchnię zieleńca na całej szerokości od krawędzi jezdni do chodnika oraz opaskę za chodnikiem o szerokości 0,80m,
• w pozostałych przypadkach nie wyszczególnionych powyżej, z uwagi na niejednorodny charakter pasa drogowego, minimalna szerokość koszenia wynosi 2,0 m,
• wycinkę zakrzaczeń i zakrzewień (średnica pnia na wysokości 5 cm od gruntu do 15 cm lub krzewy w skupisku do 25 m2) z obrębu przeciwskarpy (gdzie występuję taka potrzeba)
• oczyszczenie pasa drogowego ze zwisających gałęzi drzew: Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia gałęzi przy pomocy piły do gałęzi na wysięgniku wielofunkcyjnym zamontowanym do ciągnika lub innego pojazdu samojezdnego z pasa drogowego na wysokości do 4,2 m od powierzchni jezdni oraz na szerokości 2,5 m od krawędzi jezdni (w przypadku usytuowania pni drzew bliżej niż 2,5 m Wykonawca przytnie gałęzie drzew do ich pni), obcięte gałęzie nie mogą stanowić zagrożenia dla ruchu drogowego i należy je od razu po ścięciu usuwać z obrębu jezdni i pobocza; Wykonawca gdy ma taką możliwość powinien na bieżąco wywozić przycięte gałęzie w innym wypadku należy je składować w obrębie pasa drogowego i wywieźć przed oddaniem pasa drogowego do odbioru
• ponadto na bieżąco wraz z postępowaniem robót usuwanie zanieczyszczeń z całego pasa drogowego poprzez zbieranie wszelkiego rodzaju odpadów i śmieci (folie, puszki, papiery, butelki, opony, itp.), które Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 61235,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98094,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267644,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98094,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TomCat Usługi Koparkami Tomasz Sudoł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 814 162 13 75
7.3.4) Miejscowość: Kłapówka 59a
7.3.5) Kod pocztowy: 36-145
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TomCat Usługi Koparkami Tomasz Sudoł
jakie przetargi wygrała firma
TomCat Usługi Koparkami Tomasz Sudoł
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98094,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125768,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402458,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125768,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CUDO – USŁUGI Sławomir Cudo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 814 168 87 58
7.3.3) Ulica: Ul. Ks. S. Sudoła 143
7.3.4) Miejscowość: Dzikowi
7.3.5) Kod pocztowy: 36-122
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125768,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87721,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300760,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87721,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CUDO – USŁUGI Sławomir Cudo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 814 168 87 58
7.3.3) Ulica: Ul. Ks. S. Sudoła 143
7.3.4) Miejscowość: Dzikowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 36-122
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87721,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66453,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138686,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66453,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK System Michał Kopeć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 814 169 31 10
7.3.4) Miejscowość: Krzątka 153
7.3.5) Kod pocztowy: 36-110
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66453,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74631,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238822,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74631,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CUDO – USŁUGI Sławomir Cudo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 814 168 87 58
7.3.3) Ulica: Ul. Ks. S. Sudoła 143
7.3.4) Miejscowość: Dzikowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 36-122
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74631,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65969,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226181,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65969,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CUDO – USŁUGI Sławomir Cudo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 814 168 87 58
7.3.4) Miejscowość: Dzikowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 36-122
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65969,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - SP_2"
- Ubezpieczenie Gminy Kolbuszowa
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - SP_1"
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - P_1"
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025r - P_3"
- Dostawa samochodu ciężarowego typu "Śmieciarka"
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2025 roku.
- Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie Gminy Głuchołazy w 2025 roku
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- Utrzymanie czyst. w bud. adm. i san. na Cm.Kom. w Chrz-wie wraz z piel.terenów zielonych, w częściach wsp. bud. wraz z ter. przyległymi do bud. oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-ie
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w lokalach ZARR S.A wraz z utrzymaniem terenu posesji (tereny zielone i utwardzone) w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2026 roku
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w 2025 roku w Leżajsku"
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.