Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00273570/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
- 2023/BZP 00295229/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Psi Plac Zabaw i Park ćwiczeń na drążkach dla dzieci i dorosłych – street workout - obok DH Merkury – BO 2021 (etap I).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7677671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Psi Plac Zabaw i Park ćwiczeń na drążkach dla dzieci i dorosłych – street workout - obok DH Merkury – BO 2021 (etap I).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f31df3e-1198-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347100
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035139/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Psi Plac Zabaw i Park ćwiczeń na drążkach dla dzieci i dorosłych - street workout
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273570
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.25.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji jest opracowanie dokumentacji technicznej i budowa obiektu rekreacyjnego w Piotrkowie Trybunalskim:
Wykonanie dokumentacji technicznej : Projekt budowlany, Projekt wykonawczy, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót i kosztorys ofertowy.
Realizacja robót na podstawie wykonanych projektów.
1) Siłownia zewnętrzna:
zestaw do ćwiczeń dla dzieci,
zestaw dla ćwiczeń dla dorosłych,
regulamin siłowni,
ławka z oparciem 4 szt,
kosz na śmieci z daszkiem 3 szt,
nawierzchnia z maty przerostowej,
2) Ogrodzenie panelowe z furtką wokół siłowni zewnętrznej.
3) Ciągi piesze z kostki brukowej wraz z obrzeżami – zakres oznaczony kolorem zielonym
z kreskowaniem na rysunku Zagospodarowania terenu rys. Z01-ETAPY-Piotrków Trybunalski, dołączony do dokumentacji przetargowej.
4) Przestawienie dwóch istniejących bramek do piłki nożnej.
Dodatkowe wymagania dla zadania:
1) Zamawiający przy odbiorze będzie wymagał dostarczenia certyfikatu wystawionego przez niezależną jednostkę certyfikującą poświadczający, że siłownia została wykonana zgodnie z obowiązującymi normami dotyczącymi siłowni plenerowych zgodnie z normą PN-EN 16630:2015 – 06.
2) W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego, wykonawca ma obowiązek przekazania zamawiającemu kompletu dokumentów odbiorowych.
3) Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą.
4) Treść tablicy z regulaminem wykonawca uzgodni z użytkownikiem (OSiR).
5) Przeprowadzenie niezbędnych badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego.
6) Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych
w dokumentach przekazanych przez zamawiającego.
7) Wykonawca w czasie trwania rękojmi na własny koszt dokona raz w roku przeglądu wykonanej inwestycji, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, a następnie protokół
z przeglądu dostarczy zamawiającemu. W przypadku stwierdzenia wad, wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przestąpienia do ich usunięcia i czas naprawy nie powinien przekroczyć 14 dni od wykonania przeglądu. Po usunięciu wad należy ponownie wykonać przegląd i dostarczyć go do zamawiającego.
8) Na trzy tygodnie przed upływem terminu udzielonej rękojmi wykonawca, na własny koszt dokona przeglądu końcowego, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, w tym zamawiającego. Po jego zakończeniu wykonawca niezwłocznie dostarczy Zamawiającemu protokół z przeglądu końcowego.
2. Nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu:
Realizacja zadania przez różnych wykonawców skutkowałoby powstaniem kolizji niemożliwych do wyeliminowania lub uniemożliwiających prawidłową realizację zadań. Roboty wykonywane są w tym samym czasie i są od siebie zależne, co zapewnia spójność realizacji. W przypadku podziału czas wykonania robót byłby nieracjonalnie wydłużony, co miałoby wpływ na zwiększenie kosztów inwestycji.
3. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 w zw. art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy
z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.
5. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205410,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205410,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH JONBUD Mariusz Jonczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711842062
7.3.3) Ulica: Sulejowska 130
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205410,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Rozbudowa sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.