eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówŚwiadczenie usługi eksploatacji oraz usuwania awarii oświetlenia ulicznego, parkowego, iluminacyjnego w Tarnowie na sieci stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa



Ogłoszenie z dnia 2024-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi eksploatacji oraz usuwania awarii oświetlenia ulicznego, parkowego, iluminacyjnego w Tarnowie na sieci stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122680121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bernardyńska 24

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 146883100

1.5.8.) Numer faksu: +48 146883115

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.piwowarczyk@zdik.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.tarnow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f7d46e1-e766-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi eksploatacji oraz usuwania awarii oświetlenia ulicznego, parkowego, iluminacyjnego w Tarnowie na sieci stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f7d46e1-e766-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347117

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033706/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usługi eksploatacji oraz usuwania awarii oświetlenia ulicznego, parkowego, iluminacyjnego w Tarnowie na sieci stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303341

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDiK.DZ.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 237978,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi eksploatacji oraz usuwanie awarii oświetlenia ulicznego, parkowego, iluminacyjnego w Tarnowie na sieci stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa i obejmuje następujące czynności:
1) prowadzenie całodobowego dyżuru (również w dni wolne od pracy, niedziele i święta), polegającego na:
a) codziennym śledzeniu informacji z systemu CPAnet monitorującego pracę oświetlenia ulicznego,
b) przyjmowaniu zgłoszeń o awariach i uszkodzeniach oświetlenia,
c) zabezpieczeniu miejsca wystąpienia awarii i urządzeń do czasu naprawy, usuwaniu zagrożeń powstałych w wyniku uszkodzenia oświetlenia oraz zabezpieczeniu elementów przed dalszym uszkodzeniem,
d) usuwaniu awarii i uszkodzeń nieobjętych zakresem wskazanym w ust. 3,
2) wykonywanie czynności i wypełnianie obowiązków określonych w instrukcji eksploatacji, w częściach przywołanych poniżej:
a) Ogólne zasady eksploatacji sieci oświetlenia ulicznego,
b) Zasady prowadzenia bieżącej eksploatacji i konserwacji oświetlenia ulicznego, z wyłączeniem grupowej wymiany źródeł światła, sprawdzania posadowienia i przywrócenia pionowości słupów, zabezpieczenia oraz uzupełnienia fundamentów latarń, uzupełnienia numeracji słupów, malowania trzonu słupów farbą antykorozyjną. Wymienione wyłączone czynności ujęte są w zakresie określonym w ust. 3 umowy,
c) Wykaz czynności związanych z prowadzeniem eksploatacji urządzeń oświetlenia ulicznego w warunkach normalnej eksploatacji - Oględziny i prace doraźne,
3) uruchamianie oświetlenia ulicznego po awariach,
4) wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania oraz bezpieczników,
5) usuwanie usterek oświetleniowych, w tym: likwidacja zwarcia na oprawach oświetleniowych, załączanie zabezpieczeń obwodów,
6) utrzymanie szaf oświetleniowych, w tym naprawy szaf po uszkodzeniach,
7) rozpoznawanie przyczyn awarii, czynności kontrolne i sprawdzające na reduktorach mocy, sterownikach, kablach oświetleniowych, oprawach,
8) demontaż uszkodzonych i montaż nowych reduktorów mocy (nowe urządzenia dostarcza Zamawiający),
9) zakładanie i prowadzenie dzienników oględzin, książek obiektów oraz dziennika prac doraźnych i awaryjnych, w których opisane będą prowadzone wszystkie czynności wynikające z tej umowy (wraz z określeniem urządzenia, na którym były wykonywane prace). Wzory książki obiektów, dziennika oględzin oraz dziennika prac doraźnych i awaryjnych załączone zostały do instrukcji eksploatacji,
10) zapewnienie stałej łączności bezprzewodowej w systemie GPRS szafkom ze sterowaniem CPAnet, dbanie o poprawne działanie systemu od strony fizycznej w terenie, w tym wymiana akumulatorów w sterownikach (Wykonawca nie ponosi kosztów opłaty abonamentowej za sterowniki i kosztów utrzymania serwera),
11) udostępnianie sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego innym Wykonawcom na życzenie Zamawiającego w celu rozbudowy, przebudowy, modernizacji, naprawy gwarancyjnej lub użyczenia przyłącza na imprezy okolicznościowe itp.,
12) utrzymanie gniazdek zainstalowanych na słupach oświetleniowych.
2. Naprawa, modernizacja, usuwanie awarii oświetlenia ulicznego oraz planowane prace ujęte w przedmiarach robót, wykraczające poza zakres objęty ryczałtem wskazany powyżej określono w §2 ust. 3 umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego

65320000-2 - Eksploatacja instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194189,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. ELEKOM Kazimierz Jarosiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 850332190

7.3.3) Ulica: Zbylitowskich 124

7.3.4) Miejscowość: Zbylitowska Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 33-113

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wymagany termin wykonania zamówienia: 6 m-cy od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od 16.05.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.