Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00290018/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja hali sportowej przy ZSP nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TOMASZOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Antoniego 41
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-tomaszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-tomaszowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiat-tomaszowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja hali sportowej przy ZSP nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cf2be27-1313-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019387/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja hali sportowej przy ZSP nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290018/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Planowana inwestycja obejmuje wymianę stolarki okiennej w hali gimnastycznej przy ZSP nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim z zachowaniem istniejących rozmiarów otworów okiennych wraz z wymianą parapetów oraz wykonaniem wszelkich prac towarzyszących, naprawczych
i odtworzeniowych. Wymiana stolarki okiennej obejmuje następujący zakres prac:
• demontaż: istniejących okien (10 szt.: 5szt. o wymiarach zewnętrznych ok. 5,5m x 4,7m
i 5szt. o wymiarach zewnętrznych ok. 5,5m x 1,24m ), parapetów zewnętrznych tych okien (10 szt.), wewnętrznych nakładek dla parapetów betonowych przy oknach
o wymiarach zewnętrznych ok. 5,5m x 4,7m (5 szt.);
• dostawa i montaż fasady aluminiowej lakierowanej proszkowo, kolor szary lub grafit lub inny komponujący się z istniejącą elewacją budynku ustalony z użytkownikiem, mat lub półmat, z wypełnieniem szybowym: szyby niskoemisyjne float; wewnętrzna tafla wzmocniona - odporna na uderzenia i zewnętrzna przeciwsłoneczna; na najniższym poziomie kwater w każdej fasadzie szyba z folią antywłamaniową; szkło o neutralnym wyglądzie z zachowaniem pełnej przezroczystości; szyba pozwalająca na jak największą przepuszczalność światła i o jak najmniejszej przepuszczalności energii cieplnej; okucia
w kolorze srebrnym, matowym,
- ilość 5szt. zestawów o wymiarach zewnętrznych ok. 5,5m x 4,7m w elewacji zachodniej pomieszczenia hali gimnastycznej (z podziałem każdej z pięciu fasad na 16 kwater o równych wymiarach) z możliwością ręcznego uchylania i pełnego otwierania do wewnątrz wszystkich kwater na najniższym poziomie w każdej fasadzie, funkcja uchylania/otwierania dla użytkowników musi być możliwa z poziomu posadzki pomieszczenia hali gimnastycznej.
Wymiary zweryfikować/pobrać przez pomiary z natury na obiekcie.
Wartość współczynnika przenikania ciepła każdej fasady nie większy niż U=0,9 W/m2K
• dostawa i montaż okien PCV kolor biały z wypełnieniem szybowym: szyby niskoemisyjne float, wewnętrzna tafla wzmocniona -odporna na uderzenia i zewnętrzna przeciwsłoneczna, szkło o neutralnym wyglądzie z zachowaniem pełnej przezroczystości pozwalającą na jak największą przepuszczalność światła i najmniejszej przepuszczalności energii cieplnej
- ilość 5szt. zestawów o wymiarach zewnętrznych ok. 5,5m x 1,24m w elewacji wschodniej pomieszczenia hali gimnastycznej (z podziałem każdego okna na 4 kwatery o równych wymiarach) wraz z montażem siłowników elektrycznych dla dwóch kwater w trzech zestawach okiennych, w celu stopniowego uchylania okien do wewnątrz.
Wymiary zweryfikować/pobrać przez pomiary z natury na obiekcie.
Wartość współczynnika przenikania ciepła każdego okna nie większy niż U=0,9 W/m2K.
W oznaczonych miejscach kwatery okienne otwieralne za pomocą siłowników elektrycznych oraz kwatery nieotwieralne.
• doprowadzenie zasilania elektrycznego do siłowników elektrycznych wraz z ich uruchomieniem i umieszczeniem sterowania,
• dostawa i montaż parapetów zewnętrznych w ilości 10szt. w wymienianych otworach okiennych; parapety wykonane z blachy stalowej ocynkowanej lakierowane proszkowo w kolorze i wymiarach dostosowanych do istniejących parapetów w budynku szkoły,
• dostawa i montaż nakładek PVC w kolorze białym wraz z maskownicami w kolorze białym na wewnętrzne parapety betonowe w ilości 5szt. w zachodniej elewacji,
• wykonanie wszelkich prac naprawczych i odtworzeniowych, w tym m.in. uzupełnienie i obróbka ościeży i ścian wewnętrznych i zewnętrznych, podokienników, wraz z gipsowaniem, malowaniem, uzupełnieniem tynku, uszczelnieniem masą; zgodnie z istniejącą kolorystyką; parapety wewnętrzne do uzupełnienia/naprawy w przypadku uszkodzenia,
• utylizacja wszystkich materiałów z demontażu,
• wykonanie tablicy informacyjnej wg opisu Rozdz. IV. § 3 załączonej umowy.
Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę przed złożeniem oferty do dokonania wizji lokalnej miejsca dotyczącej zakresu zamówienia. Odbycie wizji lokalnej stanowi warunek złożenia oferty.
2. Szczegółowy opis zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) stanowiącym załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia w postępowaniu j.w. na wybór wykonawcy przedmiotowego zamówienia (dalej: SWZ).
3. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładnie z całą SWZ wraz z jej załącznikami.
4. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w SWZ, OPZ, w tym także niezbędne demontaże oraz odtworzenia, związane także z utylizacją materiałów z demontaży, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z SWZ, OPZ, jak również koszty
w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania.
6. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkich informacji, które mogą być konieczne lub pomocne do przygotowania rzetelnej oferty cenowej lub późniejszej realizacji niniejszego zamówienia.
7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
8. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z: SWZ, OPZ, obowiązującymi przepisami,
w tym obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio okno sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321889541
7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki, Antoniew
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Wykonanie naprawy cewki kolanowej oraz cewki nadgarstkowej w Rezonansie Magnetycznym model VANTAGE XGV Atlas, nr fabryczny E3A1342016
- Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim - Kardiomonitory (3 sztuki)
- Usługa kompleksowa sprzątania klatek schodowych budynkach administrowanych i własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Koluszkach przy ul. Warszawskiej
- Usługi w zakresie gospodarki przestrzennej - sporządzanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego oraz zmian decyzji w roku 2025
- Przebudowa kamienicy przy ul. Barlickiego 20 oraz budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Barlickiego 22 (...) z zagospodarowaniem terenu zewnętrznego w formule przeprojektuj i wybuduj
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.