Ogłoszenie z dnia 2024-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00530922/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
- 2023/BZP 00545009/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia meblowego sal dydaktycznych w ZSCKR w Rudce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. KRZYSZTOFA KLUKA W RUDCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ossolińskich 1
1.5.2.) Miejscowość: Rudka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-123
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsckr.rudka@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsrudka.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c647bbc4-92c0-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła prowadzona i nadzorowana przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia meblowego sal dydaktycznych w ZSCKR w Rudce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c647bbc4-92c0-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347149
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00361855/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa wyposażenia meblowego sal dydaktycznych w ZSCKR w Rudce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530922
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2/11/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego na potrzeby sal dydaktycznych ZSCKR im. Krzysztofa Kluka w Rudce. Wykonawca będzie zobowiązany do jego dostarczenia wraz z rozładunkiem, transportem wewnętrznym, montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia w siedzibie ZSCKR wg wskazań Zamawiającego. Adres miejsca dostawy: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Krzysztofa Kluka w Rudce, ul. Ossolińskich 1, 17-123 Rudka.
Ponadto zamawiający wymaga:
Przedmiot zamówienia musi być:
fabrycznie nowy;
wolny od wad i pełnowartościowy;
wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości;
minimalny wymagany oferowany okres deklarowanej gwarancji na całość przedmiotu oferty min. 24 m-cy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:W przedmiotowym postępowaniu przetargowym termin 29.12.2023 r. został wskazany jako termin wykonania przedmiotu umowy. Wobec wniesienia przez uczestnika postępowania odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej powodującego znaczące przesuniecie terminu podpisania umowy z wyłonionym wykonawcą niemożliwe stało się dochowanie wymaganego w postepowaniu terminu realizacji umowy. Mając powyższe na uwadze uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z poniższym uzasadnieniem prawnym.
Uzasadnienie prawne:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI RUDKA
więcej: przetargi RUDKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Świebodzinie
- Dostawa artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej
- Dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia dla świetlicy przy ul. Robotniczej 8 w Nowych Grocholicach z podziałem na zadania
- Rozbiórka istniejących budynków oraz budowa budynku żłobka publicznego przy ul. Prusa w Ząbkach wraz z infrastrukturą i wyposażeniem
- Zakup wyposażenia do nowego przedszkola w Głobinie
- Krzesła i fotele biurowe, krzesła laboratoryjne, ławki do poczekalni, fotele dla opiekunów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.