eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ma³y P³ockSukcesywna dostawa pelletu drzewnego wraz z transportem i roz³adunkiem w sezonie grzewczym 2023/2024 do Szko³y Podstawowej w Ma³ym P³ocku - II postêpowanie



Og³oszenie z dnia 2023-08-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa pelletu drzewnego wraz z transportem i roz³adunkiem w sezonie grzewczym 2023/2024 do Szko³y Podstawowej w Ma³ym P³ocku – II postêpowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W MA£YM P£OCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000269995

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul Kochanowskiego 25

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³y P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-516

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: 862791343

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spmalyplock@malyplock.szkolna.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.malyplock.szkolna.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gmina Ma³y P³ock

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450669878

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Jana Kochanowskiego 15

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Ma³y P³ock

1.11.5.) Kod pocztowy: 18-516

1.11.6.) Województwo: podlaskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.11.9.) Numer telefonu: 862791312

1.11.10.) Numer faksu: 862791250

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: ugmplock@malyplock.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.malyplock.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa pelletu drzewnego wraz z transportem i roz³adunkiem w sezonie grzewczym 2023/2024 do Szko³y Podstawowej w Ma³ym P³ocku – II postêpowanie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-20c145b0-3698-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00347188

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu
komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Pytania do SWZ nale¿y zadawaæ za po¶rednictwem platformy zakupowej zamawiaj±cego przez link:
https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem.
3. Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ z³o¿ona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej w systemie informatycznym
dostêpnym pod adresem https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl.
4. Za datê z³o¿enia oferty, przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê zakupow± Zamawiaj±cego.
5. Wymagania dotycz±ce zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy
wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami opisane zosta³y w Instrukcji dla wykonawców która jest
udostêpniana na platformie zakupowej Zamawiaj±cego.
6. Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ z³o¿ona w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej. Z³o¿enie oferty wymaga do
Wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem
https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poni¿sz± kolejno¶ci±. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni
roboczych. Maj±c to na uwadze, zamawiaj±cy zaleca wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie
z³o¿enia oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania”
zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do
za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu prowadzonym drog± elektroniczn± w systemie zak³ada
konto, wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z
obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. Po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w
postêpowaniu.
Z uwagi na ograniczon± warto¶æ pola, która nie mo¿e byæ d³u¿sza ni¿ 4000 znaków Zamawiaj±cy informuje, ¿e pozosta³e informacje
w zakresie wymogów technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej okre¶lono w rozdziale X Specyfikacji
Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ma³y P³ock, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Ma³y P³ock, tel. 86 279 13 12, e-mail: ugmplock@malyplock.pl.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzêdzie Gminy w Ma³ym P³ocku jest mo¿liwy pod adresem:
a) Urz±d Gminy w Ma³ym P³ocku, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Ma³y P³ock
b) email: iod@malyplock.pl
Z Inspektorem Ochrony Danych mo¿na kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi zwi±zane z obs³ug± systemów i oprogramowania informatycznego administratora;
5. Pani/Pana dane osobowe w przypadku postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez okres oznaczony kategori± archiwaln± wskazan± w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówieñ publicznych jest to okres 5 lat. Natomiast umowy wraz z dokumentacj± dotycz±c± ich realizacji, niezale¿nie od trybu w jakim zosta³y zawarte, przechowywane s± przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy. Po up³ywie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora w³a¶ciwego archiwum pañstwowego, brakowaniu;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ***, ****
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.

* Wyja¶nienie: skorzystanie przez osobê, której dane dotycz± z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
** Wyja¶nienie: Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
**** Wyja¶nienie: Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust 1 Rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OGP¦.271.15.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego do siedziby Zamawiaj±cego, transportem i roz³adunkiem Wykonawcy, do zbiornika magazynowego Zamawiaj±cego.
2. Przedmiot zamówienia ma spe³niaæ przedstawione poni¿ej dane techniczne przez ca³y okres obowi±zywania umowy:
 surowiec: drewno z drzew iglastych lub li¶ciastych lub stanowi±cy mieszankê drzew iglastych i li¶ciastych, bez domieszki innych substancji jak np. kleje, lepisze czy utwardzacze;
 ¶rednica ø 6
 d³ugo¶æ ≤ 40 mm
 zawarto¶æ popio³u ≤ 0,7%
 zawarto¶æ siarki ≤ 0,05%
 wilgotno¶æ ≤ 10 %
 warto¶æ kaloryczna ≥ 16,5 MJ/kg
 gêsto¶æ nasypowa ≥ 600 kg/m3
Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ zamówiony pellet na w³asny koszt
i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego oraz do jego roz³adunku w zasobnik. Dostawca powinien okazaæ posiadanie aktualnej certyfikacji na w/w parametry ka¿dorazowo przy dostawie.
Dostawy bêd± realizowane sukcesywnie, w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego, na podstawie zamówienia, (telefonicznie, faxem lub drog± elektroniczn±) okre¶laj±cego ilo¶æ i termin dostawy, zg³oszonego z zachowaniem oferowanego w formularzu oferty okresu wyprzedzenia.

3. Wykonawca zapewnia, i¿ dostarczany pellet bêdzie nale¿ytej jako¶ci i bêdzie spe³nia³ parametry normy jako¶ciowej DIN plus A1 lub EN plus A1 lub równowa¿nej (potwierdzaj±ce spe³nienie standardów jako¶ci, okre¶lonych aktualn±, obowi±zuj±c± na rynku europejskim norm± jako¶ci). W przypadku certyfikatu EN plus A1 musi on uwzglêdniaæ dostawê pelletu na du¿± skalê.
4. Zastosowanie wskazanych w dokumentacji Zamawiaj±cego preferencji opisuj±cych wymagania odnosz±ce siê do cech jako¶ciowych przedmiotu zamówienia – podyktowane jest zapewnieniem preferowanej dla przedmiotu zamówienia najwy¿szej jako¶ci.
5. Pellet dostarczany bêdzie przez Wykonawcê transportem w³asnym lub wynajêtym na koszt Wykonawcy (wliczonym w cenê dostarczanego pelletu). Wielko¶æ jednorazowej dostawy pelletu musi odpowiadaæ ilo¶ci okre¶lonej przez Zamawiaj±cego w z³o¿onym zamówieniu, w przedziale 20 – 25 ton, z zastrze¿eniem dopuszczalnej tolerancji wynosz±cej ± 5 % w odniesieniu do zamówionej ilo¶ci pelletu.
6. Dostawa pelletu przy pomocy samochodu cysterny lub naczepy z pneumatycznym roz³adunkiem.
7. Dostawy pelletu bêd± realizowane w dni robocze tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 7.00 do 15.00.
8. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynno¶ci zwi±zane z dostarczeniem materia³u (tj., zakup, transport, roz³adunek) we wskazane przez przedstawiciela Zamawiaj±cego miejsce.
9. Dostawy bêd± realizowane sukcesywnie w zale¿no¶ci od potrzeb na podstawie telefonicznych zleceñ, faxem lub mailem przez Zamawiaj±cego.
10. Rozliczenie nast±pi w oparciu o ceny jednostkowe podane w ofercie Wykonawcy i rzeczywiste ilo¶ci dostarczonego pelletu, potwierdzone przez pracownika Zamawiaj±cego.
11. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do sprawdzenia przestrzegania przez Wykonawcê zgodno¶ci jako¶ciowej dostarczanego pelletu drzewnego z parametrami okre¶lonymi w SWZ poprzez pobranie próbki pelletu, która w przypadku ewentualnych uwag co do jako¶ci bêdzie oddawana do badania laboratoryjnego. Je¶li pellet drzewny nie spe³ni parametrów okre¶lonych w SWZ, kosztami badania laboratoryjnego obci±¿y Wykonawcê. Wykonawca w takim wypadku opró¿ni magazyn z wadliwego pelletu na w³asny koszt.
12. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za szkody powsta³e na terenie i w zwi±zku z wykonywaniem dostawy, wynikaj±ce z jego w³asnych dzia³añ i zaniechañ, jak równie¿ jego pracowników.
13. Wykonawca przyjmuje na siebie pe³na odpowiedzialno¶æ za w³a¶ciwe wykonanie dostaw, zapewnienie jako¶ci materia³ów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia.
14. Wykonawca zapewnieni bezpieczeñstwo i ochronê zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynno¶ci w czasie realizacji dostaw oraz bêdzie utrzymywa³ miejsce prowadzonych dostaw w stanie bezpiecznym dla osób postronnych.
15. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia jest okre¶lony w dokumentach zamówienia oraz w projekcie umowy.

Z uwagi na ograniczon± warto¶æ pola, która nie mo¿e byæ d³u¿sza ni¿ 4000 znaków Zamawiaj±cy informuje, ¿e pozosta³e
informacje w zakresie opisu przedmiotu zamówienia okre¶lono w rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ca³kowita ocena badanej oferty bêdzie liczona zgodnie ze wzorem:

OCENA= (C)+(Cz) = (O)
gdzie:
C – Liczba punktów uzyskanych przez badan± ofertê w kryterium „Cena”.
Cz – Liczba punktów uzyskanych przez badan± ofertê w kryterium "Czas dostawy".
a) Cena (C) - obejmuje cenê wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym okre¶lonym w SWZ oraz za³±cznikach.
Punktacja za to kryterium zostanie obliczona na podstawie nastêpuj±cego wzoru :
C = [Cmin /Ci] x 80.
gdzie:
C Liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium "Cena "
Cmin Najni¿sza zaoferowana cena (brutto) - na podstawie danych zawartych w FORMULARZU OFERTY (za³±cznik numer 1 do
SWZ )
Ci cena z oferty rozpatrywanej (brutto) - na podstawie danych zawartych w FORMULARZU OFERTY (za³±cznik numer 1 do SWZ), Zamawiaj±cy okre¶la maksymaln± liczbê punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca za to kryterium – 60 punktów

b) Czas dostawy (Cz).
Wykonawca zobowi±zany jest podaæ deklarowany czas dostawy w pe³nych godzinach. W przypadku gdy Wykonawca nie uwzglêdni wymogu okre¶lonego w zdaniu poprzednim Zamawiaj±cy do oceny punktowej tego kryterium przyjmie podan± przez Wykonawcê pe³n± godzinê pomijaj±c deklarowan± ilo¶æ minut.
Na podstawie oferowanego czasu dostawy przyznane zostan± punkty w nastêpuj±cy sposób:
- czas dostawy do 48 godzin od momentu zg³oszenia zamówienia – 20 pkt.
- czas dostawy powy¿ej 48 godzin, lecz nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 72 godzin od momentu zg³oszenia zamówienia – 10 pkt.
- czas dostawy powy¿ej 72 godzin lecz nie d³u¿ej ni¿ 96 godzin od momentu zg³oszenia zamówienia – 5 pkt.
- czas dostawy powy¿ej 96 godzin od momentu zg³oszenia zamówienia – 0 pkt.
W przypadku braku wskazania w formularzu ofertowym czasu dostawy od momentu zg³oszenia zamówienia Wykonawca w tym
kryterium otrzyma 0 pkt.
Ilo¶æ punktów uzyskanych w ramach kryterium Czas dostawy jest maksymaln± ilo¶ci± punktów zdobytych przez danego Wykonawcê
w tym kryterium i maksymalnie wynosi 20 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje co najmniej 1 dostawê polegaj±c± na dostawie pelletu przy u¿yciu autocysterny w ilo¶ci min. 60 ton wraz z podaniem ich przedmiotu dostawy, ilo¶ci, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub
us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich
nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z
postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a
je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich ilo¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty
sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Aktualny certyfikat DIN plus A1 lub EN plus A1 lub równowa¿ny lub za¶wiadczenie/sprawozdanie z badañ jako¶ci pelletów drzewnych niezale¿nego podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom i specyfikacjom technicznym (parametry techniczne okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia).
Uwaga
W przypadku certyfikatu EN plus A1 musi on uwzglêdniaæ dostawê pelletu na du¿± skalê

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest
zobowi±zany z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 125 ust 1. Ustawy Pzp, Za³±cznik nr 2 (Za³±cznik nr 2A je¿eli dotyczy) do SWZ, stanowi±ce o¶wiadczenie dotycz±ce odpowiednio:
- Wykonawcy;
- ka¿dego ze wspólników konsorcjum (w przypadku sk³adania oferty wspólnej) oraz ka¿dego ze wspólników spó³ki cywilnej;
- podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, czyli podmiotów, na zasoby których powo³uje siê wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik nr 2A). – je¿eli dotyczy.
2) W przypadku, gdy oferta zosta³a podpisana przez inn± osobê ni¿ umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokumentu (np. pe³nomocnictwa) potwierdzaj±cego, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy.
3) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa – Wykonawca powinien wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzec, ¿e nie mog± one byæ udostêpnione oraz wykazaæ, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa.
Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem: „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.
4) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów - dokument potwierdzaj±cy, ¿e realizuj±c zamówienie, Wykonawca bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Za³±cznik nr 3 do SWZ).
5) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sk³adane w sytuacji opisanej w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (Za³±cznik nr 7 do SWZ) ¬- (je¿eli dotyczy).
6) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego - je¶li umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych - (je¿eli dotyczy).
7) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp – je¶li umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± ¶wiadczenia, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
2. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno
byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
4. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z
wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
7. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i
zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
8. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy (o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
1) które nie s± istotne w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy prawo zamówieñ publicznych,
2) w przypadkach przewidzianych w art. 455 ustawy prawo zamówieñ publicznych.
2. Precyzuj±c przes³anki uprawniaj±ce do zmiany umowy w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówieñ publicznych, dopuszcza siê zmianê postanowieñ umowy w zakresie:
1) zmiany terminu dostawy, o którym § 2 ust. 1 Umowy, wywo³anej wyst±pieniem si³y wy¿szej, maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ dostawy, o czas wystêpowania si³y wy¿szej; si³a wy¿sza, o której mowa powy¿ej, to zdarzenie o charakterze zewnêtrznym, przemo¿nym, bêd±cym poza kontrol± Wykonawcy, niemo¿liwym do przewidzenia i unikniêcia
przez Wykonawcê, bior±c pod uwagê profesjonalny charakter jego dzia³alno¶ci, niestanowi±ce jego problemów organizacyjnych, uniemo¿liwiaj±ce Wykonawcy terminowe wykonanie dostawy; za okoliczno¶ci si³y wy¿szej Strony uznaj± m.in.: og³oszone stany klêski ¿ywio³owej, w tym powód¼ i trzêsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, dzia³ania wojenne lub og³oszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny, o ile mia³y one bezpo¶redni wp³yw na
terminowe wykonanie przez Wykonawcê dostawy pelletu; Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego poinformowania
Zamawiaj±cego o wyst±pieniu czynnika si³y wy¿szej, który mo¿e mieæ wp³yw na terminow± dostawê pelletu, pod rygorem braku mo¿liwo¶ci powo³ania siê na czynnik si³y wy¿szej w przysz³o¶ci; Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ do przedsiêwziêcia wszelkich ¶rodków maj±cych na celu zabezpieczenie mo¿liwo¶ci dostarczenia pelletu niezw³ocznie po ust±pieniu czynnika si³y wy¿szej;
2) zmiany stawki VAT na pellet w okresie obowi±zywania Umowy – w takim wypadku Strony dopuszczaj± zmianê cen jednostkowych brutto pelletu, przy zachowaniu cen jednostkowych netto pelletu, o ró¿nicê pomiêdzy wy¿sz± i ni¿sz± stawk±
VAT.
3) zwiêkszenia zakresu przedmiotu zamówienia o 20% tj. zwiêkszenie ilo¶ci zamówionego pelletu w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych w okresie grzewczym (tj. utrzymuj±cych siê temperatur powietrza poni¿ej -10o C przez okres 5 dni i powy¿ej). W takim przypadku przewiduje siê zwiêkszenie wynagrodzenia wykonawcy na podstawie cen
jednostkowych wskazanych w ofercie wykonawcy, proporcjonalnie do zwiêkszenia przedmiotu zamówienia,
4) zmiany terminu wykonania zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku zaj¶cia si³y wy¿szej, w szczególno¶ci wyst±pienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia i zapobie¿enia, powsta³ych z przyczyn niezale¿nych od Stron umowy, które uniemo¿liwiaj± terminow± realizacjê zamówienia – wyd³u¿enie terminu realizacji zamówienia o ilo¶æ dni, w których nie by³o mo¿liwe dostarczenie pelletu. Za si³ê wy¿sz±, warunkuj±c± zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, zagro¿enie epidemiologiczne. Zmiana terminu
wykonania przedmiotu umowy z ww. powodów nie mo¿e powodowaæ dodatkowych roszczeñ wobec Zamawiaj±cego ze strony Wykonawcy;
5) zmiany wynagrodzenia w zwi±zku ze zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia, gdzie konieczno¶æ zmniejszenia zakresu zamówienia wynik³a na etapie realizacji zamówienia. Zmiany wynagrodzenia wynikaj±ce ze zmniejszenia zakresu zamówienia, w ka¿dym przypadku okre¶lonym w niniejszej umowie, bêd± proporcjonalnie do zmniejszonego zakresu
przedmiotu zamówienia z zastrze¿eniem, ¿e zakres zamówienia i wynagrodzenie nie mo¿e zostaæ zmniejszone o wiêcej ni¿
o 20%.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-18 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-18 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-16

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.