eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słomczyce" Zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ Zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SŁUPCY Z SIEDZIBĄ W SŁOMCZYCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311023055

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 22

1.5.2.) Miejscowość: Słomczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-420

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632771149

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@slupca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.slupca.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pzd.slupca.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95526845-0d94-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033040/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279867/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.DDM.321.9.2022.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu, zgodnie z wymaganiami opisanymi poniżej tj.:

A. Ciągnik:

1. Silnik 4 cylindrowy, pojemność od: 4200cm3.
2. Moc znamionowa min. 125KM, moc maksymalna min. 150 KM.
3. Wydajność pompy hydraulicznej min. 120l/min.
4. Hydraulika sterowana mechanicznie minimum 4 pary hydrauliki tylnej.
5. Rewers sterowany elektrohydraulicznie, skrzynia biegów min. 4 zakresy i na każdym zakresie minimum po 4 półbiegi pod obciążeniem.
6. Przedni TUZ.
7. Przedni WOM.
8. Kabina z homologacją na 2 osoby, amortyzowana, wyposażona w klimatyzację, siedzisko operatora amortyzowane pneumatycznie, dodatkowe boczne siedzenie operatora.
9. Przednia oś amortyzowana.
10. Koła przednie o szerokości minimum 480mm.
11. Koła tylne o szerokości minimum 540mm.
12. Tylny podnośnik o udźwigu minimum 7800kg.
13. Waga minimalna bez dodatkowych obciążników 5800kg.
14. Dopuszczalna masa całkowita min. 9500kg.
15. Rozstaw osi min. 2600mm.
16. Pełna gwarancja fabryczna minimum 3 lata lub min. 2000mth.
17. Rok produkcji 2022.
18. Dostarczenie dokumentów niezbędnych do rejestracji ciągnika.

B. Wysięgnik z głowicą koszącą:
1. Mocowanie na tylnym TUZ ciągnika.
2. Zasięg w poziomie min. 7m.
3. Własny napęd hydrauliczny.
4. Głowica kosząca o szerokości min. 110 mm wyposażona w młotki bijakowe.
5. Położenie wysięgnika względem nośnika prawe.
6. Elektryczne sterowanie wysięgnikiem.
7. Dostawa wraz z podłączeniem do ciągnika i pierwszym uruchomieniem.
8. Rok produkcji 2022.
9. Wymagana gwarancja jakości min. 24 miesiące.

C. Kosiarka czołowa:
1. Szerokość robocza min. 240cm max 260cm.
2. Sposób mocowania przedni TUZ.
3. Możliwość przesuwu kosiarki w poziomie.
4. Dostawa wraz z podłączeniem do ciągnika i pierwszym uruchomieniem.
5. Rok produkcji 2022.
6. Wymagana gwarancja jakości min. 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16310000-1 - Kosiarki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 578100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 578100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AGRO-RAMI Raniś i wspólnicy s.c Siedziba: ul Poznańska 19 62-811 Kościelna Wieś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6080074994

7.3.3) Ulica: Objazdowa 7

7.3.4) Miejscowość: Września

7.3.5) Kod pocztowy: 62-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 578100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.