Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja udziału MARR SA w Międzynarodowych Targach Dekoracji, Ozdób Świątecznych, Szkła i Ceramiki, Artykułów Wyposażenia Kuchni i Wystroju Wnętrz w Zakopanem w dn. 4-6.09.2023 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350239017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kordylewskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@marr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.marr.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rozwój regionalny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja udziału MARR SA w Międzynarodowych Targach Dekoracji, Ozdób Świątecznych, Szkła i Ceramiki, Artykułów Wyposażenia Kuchni i Wystroju Wnętrz w Zakopanem w dn. 4-6.09.2023 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3630e91-369e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Power up your Business in Małopolska 3” (dofinansowanie w ramach RPO WM 3 OŚ PRIORYTETOWA PRZEDSIĘBIORCZA MAŁOPOLSKA, Działanie 3.3Umiędzynarodowienie małopolskiej gospodarki Poddziałanie 3.3.1 Promocja gospodarcza Małopolski2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy - ZB Trade Zbigniew Bylica jest wyłącznym organizatorem wszystkich wydarzeń odbywających się w Hotelu Nosalowy Dwór ul. Balzera 21d, 34-500 Zakopane w dniach 4-6 września 2023 roku.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem negocjacji było ustalenie warunków przyszłej umowy w zakresie organizacji konferencji pn. SDGLab 2023: Odpowiedzialni za jutro – zrównoważony eksport stymulantem budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw w dniu 4 września 2023 roku oraz udziału MARR SA w Międzynarodowych Targach Dekoracji, Ozdób Świątecznych, Szkła i Ceramiki, Artykułów Wyposażenia Kuchni i Wystroju Wnętrz w dniach 4-6 września 2023 roku odbywających się w Hotelu Nosalowy Dwór w Zakopanem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZB Trade Zbigniew Bylica
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350906146
7.3.4) Miejscowość: Myslenice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184008,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH WG 3 PAKIETÓW
- Dzierżawa analizatora do elektroforezy kapilarnej i immunotypowania wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych, eksploatacyjnych, zużywalnych i kalibratorów
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO KARDIOMONITORÓW
- Wykonanie operatów szacunkowych dla Wydziału Planowania Przestrzennego (7 części) - edycja 13/2024
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie zwany również Systemem EOD lub EOD
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wykonania zabudowy powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji stoisk promocyjnych podczas targów FOODEX JAPAN 2025 w dniach 11-14 marca 2025 r. w Tokio w Japonii
- Budowa i organizacja stoiska wystawienniczego Miasta Katowice na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.