Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00284555/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych m.in. warzyw, owoców, jaj, mrożonek, ryb
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 28
1.5.2.) Miejscowość: Złotów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.zlotow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.zlotow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych m.in. warzyw, owoców, jaj, mrożonek, ryb2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ff3642d-faf6-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347274
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00230478/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa art. spożywczych, warzyw, owoców, kiszonek i jaj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284555
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/ZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 488966,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Jaja świeże. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 2 i 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 32390,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Kiszonki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 2 i 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 14630,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Warzywa i owoce świeże. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 2 i 4.1. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 215895,25 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – Ziemniaki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 2 i 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 62650,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 – Ryby mrożone, świeże i wędzone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 2 i 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15211000-0 - Filety rybne
15234000-7 - Ryby wędzone
4.5.5.) Wartość części: 30275,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 – Różne artykuły spożywcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 2 i 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03111000-2 - Nasiona
03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane
15821130-9 - Chleb chrupki
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15831000-2 - Cukier
15613300-1 - Produkty zbożowe
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
15332410-1 - Owoce suszone
15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
4.5.5.) Wartość części: 120186,60 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Owoce i warzywa mrożone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 2 i 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 14259,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27982,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37453,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27982,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U.”DALMAR”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 765 126 45 54
7.3.3) Ulica: Kołobrzeska 13
7.3.4) Miejscowość: Wałacz
7.3.5) Kod pocztowy: 78-600
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27982,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-14 do 2025-05-14Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14112,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U NIKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 581-115-37-57
7.3.3) Ulica: Wawelska 104
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. "NIKO" BARBARA MIERZCHALSKA
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. "NIKO" BARBARA MIERZCHALSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-14 do 2025-05-14Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225480,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252007,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225480,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U NIKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 581-115-37-57
7.3.3) Ulica: Wawelska 104
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. "NIKO" BARBARA MIERZCHALSKA
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. "NIKO" BARBARA MIERZCHALSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-14 do 2025-05-14Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65782,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U NIKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 581-115-37-57
7.3.3) Ulica: Wawelska 104
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. "NIKO" BARBARA MIERZCHALSKA
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. "NIKO" BARBARA MIERZCHALSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-14 do 2025-05-14Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 23 kwietnia 2024 r. o godz. 09.00 upłynął termin składania ofert o udzielenie zamówienia. Do upływu terminu na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części nr 5 - Ryby mrożone, świeże i wędzone
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116578,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116578,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116578,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIMA-POL BIERNACKI, DOMINIKOWSKI SP. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 973 10 19 680
7.3.3) Ulica: Zdrojowa 4
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-142
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116578,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-14 do 2025-05-14Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 23 kwietnia 2024 r. o godz. 09.00 upłynął termin składania ofert o udzielenie zamówienia. Do upływu terminu na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części nr 7 - Owoce i warzywa mrożone.
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
- "ARANŻACJA SKWERÓW I TERENÓW ZIELONYCH NA TERENIE MIASTA ZŁOTÓW"
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA PRZEBUDOWĘ UL. ZIELNEJ W ZŁOTOWIE
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI NA PRZEBUDOWĘ DROGI GMINNEJ - UL. SOSNOWA W ZŁOTOWIE
- "BUDOWA PLACU ZABAW, BOISKA SPORTOWEGO, MAŁEJ ARCHITEKTURY WRAZ Z CHODNIKAMI I OŚWIETLENIEM W REJONIE UL. DWÓR ZŁOTOWSKI W ZŁOTOWIE"
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ZŁOTÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Wymiana pokrycia dachowego sali wiejskiej w Buntowie.
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy nawozów mineralnych, środków ochrony roślin oraz nasion dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta w Dobryszycach"
- Dostawy różnych produktów spożywczych na potrzeby działu żywienia w Domu Pomocy Społecznej Pod Sosnami w Pułtusku z podziałem na 5 zadań
- Dostawa ryb do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025- 2026
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce
- Sukcesywne dostawy produktów mrożonych do COS-OPO w Giżycku
- Dostawa materiału siewnego (nasion lucerny) do Zakładu Doświadczalnego ITP-PIB w Biebrzy oddział w Poznaniu
więcej: Nasiona »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.