Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00292775/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
- 2024/BZP 00302939/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
TP 37/24- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.J.GROMKOWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Koszarowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 395 74 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: estolba@szpital.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpital.wroc.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TP 37/24- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a1097db-fe0f-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347290
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00234100/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Materiały eksploatacyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292775
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP 37/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 33654,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów, tuszów do drukarek, rolek do faksów orazbębnów i materiałów konserwujących do drukarek, odbiór pustych opakowań i poddanie ich
recyklingowi lub utylizacji, których asortyment oraz ilości określone zostały w załączniku nr 2
do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące
4.5.5.) Wartość części: 32186,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów, tuszów do drukarek, rolek do faksów orazbębnów i materiałów konserwujących do drukarek, odbiór pustych opakowań i poddanie ich
recyklingowi lub utylizacji, których asortyment oraz ilości określone zostały w załączniku nr 2
do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące
4.5.5.) Wartość części: 1468,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55104,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55104,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55104,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBO Group Jacek Kania, Grzegorz Kania S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591866568
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GLOBO GROUP JACEK KANIA , GRZEGORZ KANIA S.C.
jakie przetargi wygrała firma
GLOBO GROUP JACEK KANIA , GRZEGORZ KANIA S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55104,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
II.Odrzucenie ofert.
Dla tego zadania złożono dwie oferty.
Odrzucenie prawne:
Na podstawie z art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz.1605 ze zm.; zwaną dalej: PZP), Zamawiający odrzuca ofertę złożoną przez:
Netrprint S.C., Jerzy Wasiela, Bartosz Szostak, ul. Unii Europejskiej 10, 32-600 Oświęcim z ceną oferty 2 225,07zł brutto.
Jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Odrzucenie faktyczne.
Wykonawca w załączniku nr 1 do SWZ- Formularz asortymentowo-cenowy nie wypełnił kolumny: „Nazwa producenta i symbol oferowanego materiału”.
Nie wpisując powyższych danych Wykonawca pozbawił Zamawiającego informacji dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia. Powyższe dane nie podlegają uzupełnieniu i poprawie.
Odrzucenie prawne:
Na podstawie z art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz.1605 ze zm.; zwaną dalej: PZP), Zamawiający odrzuca ofertę złożoną przez:
Było:
Drukdtar Wojciech Wierzbicki ul. Króla Wł. Jagiełły 13/7, 25--634 Kielce z ceną oferty 2 189,40 zł brutto.
Jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Odrzucenie faktyczne:
Wykonawca w załączniku nr 1 do SWZ- Formularz asortymentowo-cenowy nie wpisał w kolumnie:” Nazwa producenta i symbol oferowanego materiału, symbolu oferowanego materiału”.
Nie wpisując powyższych danych Wykonawca pozbawił Zamawiającego informacji dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia. Powyższe dane nie podlegają uzupełnieniu i poprawie.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- JEDNORAZOWA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA LODR W KOŃSKOWOLI
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wyłączeniem UJ CM)
- Sukcesywny zakup i dostawa tonerów i tuszy oraz innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek użytkowanych w WSPR w Rzeszowie
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.