eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów"Modernizacja infrastruktury drogowej dla potrzeb organizacji Igrzysk Europejskich 2023 r."



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja infrastruktury drogowej dla potrzeb organizacji Igrzysk Europejskich 2023 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122680121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bernardyńska 24

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6883100

1.5.8.) Numer faksu: 14 6883115

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.kurzyp@zdik.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.tarnow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja infrastruktury drogowej dla potrzeb organizacji Igrzysk Europejskich 2023 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8667f99-0a06-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347305

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021875/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Modernizacja infrastruktury drogowej dla potrzeb organizacji Igrzysk Europejskich 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273659/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDiK.DZ.271.34.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Modernizacja infrastruktury drogowej dla potrzeb organizacji Igrzysk Europejskich 2023 r.” obejmujące następujące zakresy:
a) Zakres nr 1 – budowa i przebudowa sygnalizacji świetlnej w ciągu ulicy Czerwonych Klonów - do realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, polegający na opracowaniu dokumentacji projektowej i wykonaniu na jej podstawie robót budowlanych,
b) Zakres nr 2 – modernizacja skrzyżowania ul. Czerwonych Klonów i Chemicznej – budowa zjazdu i drogi wewnętrznej - do realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, polegający na opracowaniu dokumentacji projektowej i wykonaniu na jej podstawie robót budowlanych,
c) Zakres nr 3 - przebudowa drogi wewnętrznej od skrętu do Miejskiego Domu Sportu w Mościcach do przejazdu kolejowego - do realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, polegający na opracowaniu dokumentacji projektowej i wykonaniu na jej podstawie robót budowlanych,
d) Zakres nr 4 - modernizacja skrzyżowania ul. Czerwonych Klonów i Chemicznej - polegający na wykonaniu robót budowlanych,
e) Zakres nr 5 - przebudowa ciągu pieszo-rowerowego na ul. Czerwonych Klonów - polegający na wykonaniu robót budowlanych,
f) Zakres nr 6 - modernizacja skrzyżowania ul. Traugutta i Czerwonych Klonów - polegający na wykonaniu robót budowlanych,
g) Zakres nr 7 - modernizacja ul. Traugutta - w zakresie budowy pętli autobusowej - polegający na wykonaniu robót budowlanych,
h) Zakres nr 8 - modernizacja drogi gminnej ul. Traugutta i drogi gminnej (bez nazwy) w kierunku Miejskiego Domu Sportu TOSiR w Tarnowie - polegający na wykonaniu robót budowlanych,
i) Zakres nr 9 - przebudowa drogi wewnętrznej od przejazdu kolejowego w stronę ul. Kwiatkowskiego - polegający na wykonaniu robót budowlanych,
j) Zakres nr 10 - modernizacja zajezdni autobusowej w Mościcach - polegający na wykonaniu robót budowlanych,
k) Zakres nr 11 - modernizacja ul. Kwiatkowskiego od ronda Solidarności do skrzyżowania z ul. Czerwonych Klonów - polegający na wykonaniu robót budowlanych,
l) Zakres nr 12 - budowa węzła przesiadkowego przy ul. Błonie i al. Jana Pawła II - polegający na wykonaniu robót budowlanych,
m) Zakres nr 13 – budowa parkingu przy Stadionie Miejskim przy ul. Zbylitowskiej - polegający na wykonaniu robót budowlanych.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 i 2 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31222597,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48957978,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31222597,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurovia Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272885401

7.3.3) Ulica: Irysowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

całość zamówienia za wyjątkiem robót bitumicznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31222597,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1.Wymagany termin wykonania zamówienia:14 miesięcy od dnia podpisania umowy, w tym:
1) opracowania projektów budowlanych – w terminie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy
2) uzyskanie zaświadczeń o przyjęciu i niewniesieniu przez organ administracji architektoniczno-budowlanej sprzeciwu do
zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę lub uzyskanie pozwoleń na budowę – w terminie 7
miesięcy od podpisania umowy
3) opracowanie projektów wykonawczych i pozostałych dokumentów wskazanych w § 2 ust. 16 Projektowanych
postanowień umowy – w terminie 8 miesięcy od daty podpisania umowy
4) wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu/zawiadomienie o
zakończeniu budowy dla poszczególnych zakresów:
a) Zakres nr 1 - 4, 6, 11 – 14 miesięcy od podpisania umowy, z tym zastrzeżeniem, iż rozpoczęcie robót budowlanych nie
może nastąpić wcześniej niż 03.07.2023 r.
b) Zakres nr 5, 7, 8 - 7 miesięcy od podpisania umowy, nie później niż 30.04.2023 r.
c) Zakres nr 9, 10 - 7 miesięcy od podpisania umowy. Zamawiający zastrzega, iż zakończenie robót nastąpi nie później niż
30.04.2023 r.
d) Zakres nr 12 – 9 miesięcy od podpisania umowy
e) Zakres nr 13 - 7 miesięcy od podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.