Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00275551/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Instalacja efektywnego energetycznie oświetlenia na terenie Gminy Bieruń – etap V
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258285
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek
1.5.2.) Miejscowość: Bieruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-150
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bierun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bierun1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Instalacja efektywnego energetycznie oświetlenia na terenie Gminy Bieruń – etap V2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7318f59d-09a6-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016038/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Instalacja efektywnego energetycznie oświetlenia na terenie Gminy Bieruń - etap V
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie budżetowe pn: „Instalacja efektywnego energetycznie oświetlenia na terenie Gminy Bieruń – etap V” dofinansowane z budżetu Górnośląsko- Zagłębiowskiej Metropolii w ramach Programu działań na rzecz ograniczenia niskiej emisji.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową elektroenergetycznej sieci kablowej niskiego napięcia do zasilania oświetlenia zewnętrznego wraz z stanowiskami słupowymi, wysięgnikami i oprawami realizowane w ramach projektu pn: „Instalacja efektywnego energetycznie oświetlenia na terenie Gminy Bieruń – etap V”.
2. Zakres robót oraz ich opis znajduje się w SWZ i w załącznikach do SWZ w szczególności w: szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ), w projektowanych postanowieniach umowy.
3. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że stawia wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na wykonaniu pracy w sposób określony art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.). Szczegóły zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy , które stanowią załączniki do SWZ.
4. Zamówienie jest objęte wsparciem finansowym:
Zadanie budżetowe pn: „Instalacja efektywnego energetycznie oświetlenia na terenie Gminy Bieruń – etap V” dofinansowane z budżetu Górnośląsko- Zagłębiowskiej Metropolii w ramach Programu działań na rzecz ograniczenia niskiej emisji.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, stanowiącego niepodzielną całość. Ponadto podział na części groziłby poniesieniem nadmiernych kosztów wykonania zamówienia oraz generowaniem nadmiernych trudności technicznych np. związanych z potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne zakresy robót, co zagrażałoby właściwemu wykonaniu zamówienia. W ocenie Zamawiającego brak podziału zamówienia na części nie ogranicza na płaszczyźnie ilościowej jak również jakościowej możliwości udziału wykonawców Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
8. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ustawy.
9. Zamawiający nie przewiduje zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy.
10. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych , o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
11. Zamawiający nie przewiduje organizowania dla Wykonawców wizji lokalnej oraz nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
12. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłymi Wykonawcami zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
18. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
19. Kod CPV dotyczący przedmiotu zmówienia:
główny przedmiot:
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
kody pomocnicze:
45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45232200-4 Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
71355200-3 Wykonywanie badań
77211400-6 Usługi wycinania drzew
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
71355200-3 - Wykonywanie badań
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 545807,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 545807,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 545807,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energo-Universal Artur Lazarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6461909332
7.3.3) Ulica: ul. Główna 36
7.3.4) Miejscowość: Goczałkowice Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 43-230
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Funkcja kierownika budowy PWEL-TALL Marcin Kowal
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Energo-Universal Artur Lazarek
jakie przetargi wygrała firma
Energo-Universal Artur Lazarek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 545807,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Oprac.dokum.projekt.na potrzeby przebudowy drogi powiatowej 5923S, ul. Dzikowej w Lędzinach na odcinku od drogi gminnej ul. Czeremchy do drogi gminnej ul. Dzikowej w ramach usprawnienia komunikac.S1
- Naprawa posadowienia elektronicznej wagi samochodowej typu WSA02 nr 505 zlokalizowanej na Zakładzie Wzbogacania Miałów w Oddziale Piast-Ziemowit Ruch Piast
- Dostawa części zamiennych do obudów ścianowych - TAGOR dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny, gr. mat. 295-27-03.
- Dostawa układów sterujących hydraulicznych typu FAMUR dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo - Produkcyjny - nr grupy materiałowej 295-27-19.
- Remont systemów i urządzeń automatyzacji przenośników produkcji ATUT dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Dostawa dwuteownika specjalnego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo - Produkcyjny - nr grupy 273-6
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Remont wybranych pomieszczeń parteru w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach im. Mikołaja Kopernika
- Wykonanie prac polegających na montażu urządzeń i instalacji do sterowania uchylaniem okien i roletami na poziomie trzeciej kondygnacji nadziemnej budynku B przy ul. Chałubińskiego 6 w Warszawie.
- Oświetlenie strefy sportu przy ul. Opalin
- Usunięcie usterek oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w czynnych obiektach mazowieckiego garnizonu Policji po przeprowadzonym przeglądzie
- [4WOG-1200.2712.28.2025] Wycinka drzew i krzewów, frezowanie korzeni, nasadzenia zastępcze, cięcia pielęgnacyjne, wycinka samosiejek oraz porządkowanie terenu - 4 WOG Gliwice - 2 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.