Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00215254/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
- 2022/BZP 00225097/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-27
- 2022/BZP 00271730/01 - Wynik z dnia 2022-07-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 3 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 107 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570544566
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kołobrzeska 44
1.4.2.) Miejscowość: Wałcz
1.4.3.) Kod pocztowy: 78-600
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.4.7.) Numer telefonu: 261 47 28 20
1.4.8.) Numer faksu: 261 47 28 20
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: astawska@107sw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://107sw.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347433
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wykonaniu umowy3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00343742/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
972125955
Po zmianie:
6351789364
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
przy ul. Juliusza Słowackiego 55/1,
Po zmianie:
ul. Grabowa 4 A/7,
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Poznań
Po zmianie:
Ornotowice
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
60-521
Po zmianie:
43-178
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
wielkopolskie
Po zmianie:
śląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
„Medical Market” Sp. z o.o.
Po zmianie:
„Focus Dental” Mirela Bartoszek
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
57000,00
Po zmianie:
74400,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
57000,00
Po zmianie:
74400,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
13.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Informacje dotyczące zadania 2:data udzielenia zamówienia:18.07.2022 Łączna wartość wynagrodzenia wpłacona z tytułu realizacji umowy:74 400,00 zł brutto,kod waluty:PL, Czy wykonano należycie? TAK, Czy zamawiający kontrolował w umowie wymagania: nie dotyczy, Liczba zmian: 0;
Zadanie 3:
Data udzielenia zamówienia: 21.07.2022, Wartość umowy: 26 784,00 zł brutto, Kod waluty: PL, Nr ogłoszenia : 2022/BZP00271730/01.Okres na jaki została zawarta: 30 dni, Nazwa firmy: ,,Greenpol” Instytut Kształtowania Środowiska Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze (65 - 066) ,województwo: lubuskie, Kraj: Polska, Termin wykonania umowy: 05.08.2022r.,
zamówienia :18.07.2022r.,Wartość umowy: 74 400,00 zł brutto, Kod Waluty: PL, Nr. ogłoszenia: 2022/BZP00271730/01,Okres na jaki została zawarta: 30 dni, Nazwa firmy:: ,,Focus Dental’’ Mirela Bartoszek
z siedzibą w Ornotowicach ( 43-178) ,województwo: śląskie. Kraj: Polska, Termin wykonania umowy: 17.08.2022,Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu realizacji umowy: 26 784,00 zł brutto, Kod waluty: PL, Czy wykonano należycie? TAK, Czy Zamawiający kontrolował w umowie wymagania: Nie dotyczy, Liczba Zmian:0
Po zmianie:
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
Sekcja IV – Podstawowe informacje o zawartej umowie:
4.1.) Data zawarcia umowy: 18.07.2022 r.
4.2) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.3) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę:
4.3.1.)Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ”Medical Market” Sp. z o.o.
4.3.2.)Krajowy Numer Identyfikacyjny: 972125955
4.3.3.) ulica: ul. Juliusza Słowackiego 55/1
4.3.4.) Miejscowość: Poznań
4.3.5.) Kod pocztowy: 60-521
4.3.6.) Województwo: wielkopolskie
4.3.7.) Kraj: Polska
4.4.) Wartość umowy: 57 000,00 zł brutto.
4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP lub Dz. Urz. UE: 2022/BZP 00271730/01
Sekcja V Przebieg realizacji Umowy
5.1.) Czy umowa została wykonana: Tak
5.2.) Termin wykonania umowy: 2022-08-26
5.3.) Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie: Tak
5.4.) Informacje o zmianach umowy
5.4.1.) Liczba zmian:0
5.5.) Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowania umowy: 57 000,00 zł brutto
5.6.) Czy umowa została wykonana należycie: Tak
5.7.) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania: nie dotyczy.
zadanie nr 2: dostawa unitu stomatologicznego – 1 szt.
Sekcja IV – Podstawowe informacje o zawartej umowie:
4.1.) Data zawarcia umowy: 18.07.2022 r.
4.2) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.3) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę:
4.3.1.)Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ”Focus Dental’’ Mirela Bartoszek,
4.3.2.)Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351789364
4.3.3.) ulica: ul. Grabowa 4A/7
4.3.4.) Miejscowość: Ornontowice
4.3.5.) Kod pocztowy: 43 – 178
4.3.6.) Województwo: śląskie
4.3.7.) Kraj: Polska
4.4.) Wartość umowy: 74 400,00 zł brutto.
4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP lub Dz. Urz. UE: 2022/BZP 00271730/01
Sekcja V Przebieg realizacji Umowy
5.1.) Czy umowa została wykonana: Tak
5.2.) Termin wykonania umowy: 2022-08-17
5.3.) Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie: Tak
5.4.) Informacje o zmianach umowy
5.4.1.) Liczba zmian:0
5.5.) Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowania umowy: 74 400,00 zł brutto
5.6.) Czy umowa została wykonana należycie: Tak
5.7.) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania: nie dotyczy.
zadanie nr 3: dostawa myjki dezynfektor – 1 szt.
Sekcja IV – Podstawowe informacje o zawartej umowie:
4.1.) Data zawarcia umowy: 21.07.2022 r.
4.2) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.3) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę:
4.3.1.)Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „Greenpol” Instytut Kształtowania Środowiska Sp. z o.o.
4.3.2.)Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290100334
4.3.3.) ulica: ul. Stefana Żeromskiego 10/4
4.3.4.) Miejscowość: Zielona Góra
4.3.5.) Kod pocztowy: 65-066
4.3.6.) Województwo: lubuskie
4.3.7.) Kraj: Polska
4.4.) Wartość umowy: 26 784,00 zł brutto
4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP lub Dz. Urz. UE: 2022/BZP 00271730/01
Sekcja V Przebieg realizacji Umowy
5.1.) Czy umowa została wykonana: Tak
5.2.) Termin wykonania umowy: 2022-08-09
5.3.) Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie: Tak
5.4.) Informacje o zmianach umowy
5.4.1.) Liczba zmian:0
5.5.) Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowania umowy: 26 784,00 zł brutto
5.6.) Czy umowa została wykonana należycie: Tak
5.7.) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Świadczenie opieki serwisowej systemu SIMPLE.ERP ( Producent SIMPLE S.A.) i Planowanie Pracy ( Producent NEXAR) oraz dostęp do nowych wersji
- Rekultywacja wysypiska śmieci w Wałczu - etap IV.
- Dostawa, montaż oraz uruchomienie trzech agregatów prądotwórczych wraz z podwoziem jezdnym w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego dla kierunku pielęgniarstwo Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Dostawa elementów systemu do cholangioskopii wraz z dzierżawą systemu do cholangioskopii dla UCK
- Zakup sprzętu medycznego ginekologicznego dla Bloku Operacyjnego
- dostawa akcesoriów do aparatów oraz drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku .
- Wyposażenie dla Zintegrowanego Bloku Operacyjnego 2
- Dostawa urządzeń pomiarowych do ABR - 2 szt.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.