eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaCałodobowa ochrona osób i mienia wraz z obsługą monitoringu w Zespole Zamku Żupnego Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka w Wieliczce.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całodobowa ochrona osób i mienia wraz z obsługą monitoringu w Zespole Zamku Żupnego Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka w Wieliczce.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka w Wieliczce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.trzepiotowska@muzeum.wieliczka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.wieliczka.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całodobowa ochrona osób i mienia wraz z obsługą monitoringu w Zespole Zamku Żupnego Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka w Wieliczce.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d27e6547-1bf9-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227898/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 usługa ochrony

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

1. Zamawiający w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym nr DZP-271-01/2021, którego przedmiotem była usługa „Całodobowej ochrony osób i mienia wraz z obsługą monitoringu w Zespole Zamku Żupnego Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka w Wieliczce” przewidział w SWZ możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy tj:
1.1. usłudze polegającej na całodobowej ochronie osób i mienia na terenie Muzeum poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną wykonywaną przez dwóch pracowników ochrony w formie:
- posterunku stałego jednoosobowego
- jednoosobowego obchodu

c.d. w sekcji IX (informacje dodatkowe)

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-2e992ba6-b959-11eb-911f-9ad5f74c2a25

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-26-1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2467035,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na całodobowej ochronie osób i mienia (pełnionej przez wszystkie dni tygodnia – w tym soboty, niedziele i dni świąteczne) na terenie Zabytkowego Zespołu Zamku Żupnego Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka w Wieliczce, ul. Zamkowa 8, poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną wykonywaną przez dwóch pracowników ochrony w formie:
1.1. posterunku stałego jednoosobowego
1.2. jednoosobowego obchodu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2234473,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EKOTRADE Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SILESIA EKOTRADE Sp. z o.o.; EKOTRADE SECURITY Sp. z o.o.; AGOPOL - EKOTRADE Sp. z o.o. , Zakład pracy Chronionej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 526-020-78-87

7.3.3) Ulica: ul. Melomanów 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-712

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2234473,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2027-07-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa będzie realizowana przez okres 36 miesięcy od dnia 01 lipca 2024 r. godz. 7:00 czasu lokalnego. Ostatnim dniem realizacji przedmiotu umowy będzie dzień 01 lipca 2027r.godz.7:00 czasu lokalnego.


cd. sekcji III (tryb udzielenia zamówienia lub zawarcia umowy ramowej) pkt. 3.1.1.):
(...) wraz z prawem opcji nie przekraczającym czas trwania umowy na takich samych warunkach jak w zamówienie podstawowe ze stawka za jedną roboczogodzinę objętą opcją taką samą jak w ofercie. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia na kolejne 36 miesięcy lub od dnia 01.07.2024 r od godz.7:00 do dnia 01.07.2027 r. do godz.7:00.
W związku w powyższym, Zamawiający chce skorzystać z przewidzianej możliwości i udzielić zamówienia publicznego polegającego na powtórzeniu podobnych usług, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy dotychczasowemu wykonawcy realizowanej usługi na kolejny, o którym mowa powyżej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.