Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00345997/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
- 2024/BZP 00402299/01 - Wynik z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Roboty budowlane w budynkach szkoły podstawowej Platerówce nr 213, gmina Platerówka, powiat lubański.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Platerówka
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821530
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Platerówka, 20
1.4.2.) Miejscowość: Platerówka
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-816
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 757221690
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminaplaterowka.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ugplaterowka.nv.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347538
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00345997
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zgodnie z treścią art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016r., str. 1 dalej „RO-DO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy w Platerówce, Platerówka 20, 59-816 Platerówka.
Kontakt z Inspektorem danych osobowych: e-mail: iod@gminaplaterowka.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit. C RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „MODERNIZACJA BUDYNKÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. E. PLATER W PLATERÓWCE” oraz jego rozstrzygnięciem, jak również w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art.18 oraz art. 74 Ustawy Pzp.
Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niedopełnienia określonych danych wynikają z ustawy o Pzp.
Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
a) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;
b) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
c) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 4 do SWZ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.16. RODO (ograniczenia stosowania) Przed zmianą:
Po zmianie:
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit. C RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „MODERNIZACJA BUDYNKÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. E. PLATER W PLATERÓWCE” oraz jego rozstrzygnięciem, jak również w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Roboty budowlane w budynkach szkoły podstawowej Platerówce nr 213, gmina Platerówka, powiat lubański.
1. Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane w 2 budynkach szkoły podstawowej im. E Platerówce nr 213, lokalizowanych na dz. nr 813, obr. 0001 Platerówka, gmina Platerówka, powiat lubański, woj. dolnośląskie, tj. w budynku szkolno-administracyjnym oraz w budynku dydaktycznym, polegające na remoncie instalacji elektrycznej, remoncie toalet i posadzek oraz przebudowie pomieszczeń w celu zapewnienie warunków do zorganizowania żywienia.
Po zmianie:
Modernizacja budynków szkoły podstawowej im. E. Plater w Platerówce
1. Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane w 2 budynkach szkoły podstawowej im. E Platerówce nr 213, lokalizowanych na dz. nr 813, obr. 0001 Platerówka, gmina Platerówka, powiat lubański, woj. dolnośląskie, tj. w budynku szkolno-administracyjnym oraz w budynku dydaktycznym, polegające na remoncie instalacji elektrycznej, remoncie toalet i posadzek oraz przebudowie pomieszczeń w celu zapewnienie warunków do zorganizowania żywienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2024-08-30
Po zmianie:
2024-09-30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odwodnienie budynku wraz z wykonaniem robót budowlanych w Przedszkolu nr 1 w Ustrzykach Dolnych w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Ustrzyki Dolne
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie przebudowy (wzmocnienia i zabezpieczenia konstrukcji) Pawilonu C w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym Politechniki Warszawskiej w Grybowie przy ul. Chłodnej 16
- Przebudowa pomieszczenia magazynowego w budynku nr 15 dla potrzeb zbierania odpadów poreakcyjnych
- Wykonanie remontu 21 lokali mieszkalnych w budynku położonym przy Al. Wojska Polskiego 53 w Szczecinie
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: "Instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Sosnowcu".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.