eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej



Ogłoszenie z dnia 2024-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292474

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dębinki 4

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-211

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 7763440

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wsse.gdansk@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/wsse-gdansk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wsse-gdansk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cea9718f-e851-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347541

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00217083/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów WSSE w Gdańsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257173

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSSE/ZP/02/2024

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 392881,06

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 1175,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 9680,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 17980,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 8230,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 220,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 10652,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 700,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 414,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 2163,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 420,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 360,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 16944,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 4635,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 6600,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 9716,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 47690,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 12350,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 8370,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 91100,00 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 12510,00 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 21600,00 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 32769,80 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 3724,00 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 39455,00 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 24550,00 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 3550,00 PLN

Część 29

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów diagnostycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 1323,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 04.04.2024 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 259 w zw. z art. 255 pkt 3 Pzp, jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 04.04.2024 r. do godziny 10:00 została złożona oferta niepodlegająca odrzuceniu przez:
1. LABIOL.PL Emilia ZYsk – Puda, ul. Elbląska 10/77, 01-737 Warszawa NIP: PL 5252311771– 20 241,36 zł
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poinformował, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 10 454,40 złotych brutto.
Należy zauważyć, iż cena oferty najkorzystniejszej, niepodlegającej odrzuceniu, tj. złożonej przez Wykonawcę LABIOL.PL Emilia ZYsk-Puda przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż nie może zwiększyć ww. kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 259 w zw. z art. 255 pkt 3 Pzp, jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, w której cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 04.04.2024 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 259 w zw. z art. 255 pkt 3 Pzp, jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13199,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13744,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13199,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LABIOL.PL Emilia ZYsk - Puda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252311771

7.3.3) Ulica: Elbląska 10/77

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-737

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13199,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 04.04.2024 r. do godziny 10:00 została złożona oferta niepodlegająca odrzuceniu przez:
1. GRASO ZENON SOBIECKI, Krąg 4A, 83-200 Starogard Gd - Krąg 4a, NIP: PL 5920202348 – 1 215,00 zł
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poinformował, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 237,60 złotych brutto.
Należy zauważyć, iż cena oferty najkorzystniejszej, niepodlegającej odrzuceniu, tj. złożonej przez Wykonawcę GRASO ZENON SOBIECKI przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż nie może zwiększyć ww. kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 259 w zw. z art. 255 pkt 3 Pzp, jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, w której cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 04.04.2024 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 259 w zw. z art. 255 pkt 3 Pzp, jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 04.04.2024 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 259 w zw. z art. 255 pkt 3 Pzp, jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 622,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2772,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 622,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462360625

7.3.3) Ulica: Vetterów 5

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-277

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 622,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 04.04.2024 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 259 w zw. z art. 255 pkt 3 Pzp, jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 631,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 631,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656

7.3.3) Ulica: Polska 114

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-401

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 631,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 648,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 648,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 648,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462360625

7.3.3) Ulica: Vetterów 5

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-277

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 648,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17666,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17666,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17666,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe LIMARCO Lidia Zajkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7420010693

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 8

7.3.4) Miejscowość: Mrągowo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-700

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17666,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4756,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13537,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4756,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656

7.3.3) Ulica: Polska 114

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-401

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4756,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7533,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11328,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7533,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656

7.3.3) Ulica: Polska 114

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-401

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7533,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5073,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6899,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5073,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDAN ANDRZEJ HĘDRZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310107273

7.3.3) Ulica: Ks. dr. A. Korczoka 32

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-103

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5073,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9487,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9487,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9487,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ''FABIMEX'' Więcej Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130041096

7.3.3) Ulica: Cedrowa 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-565

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9487,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53924,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53924,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53924,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BIOMEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770051775

7.3.3) Ulica: Józefa Friedleina 4-6 lok. 117

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-009

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53924,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14919,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14919,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14919,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TH. Geyer Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132953594

7.3.3) Ulica: Czeska 22A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-902

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14919,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10381,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10381,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10381,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ESKULAP M. Furyk, J. Matłosz sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310103513

7.3.3) Ulica: Józefa Elsnera 6

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-105

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10381,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1537,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1537,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1537,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURx Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570705191

7.3.3) Ulica: Przyrodników 3

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-207

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1537,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90775,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90775,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90775,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Syngen Biotech Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942573243

7.3.3) Ulica: Ostródzka 13

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-116

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90775,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12901,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12901,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12901,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ''FABIMEX'' Więcek Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130041096

7.3.3) Ulica: Cedrowa 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-565

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12901,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22498,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22498,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22498,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMOGENA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792523064

7.3.3) Ulica: Jeleniogórska 16

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-179

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22498,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 04.04.2024 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 259 w zw. z art. 255 pkt 3 Pzp, jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty.

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 04.04.2024 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 259 w zw. z art. 255 pkt 3 Pzp, jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty.

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 26)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41860,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41860,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41860,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 26)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biomerieux Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342

7.3.3) Ulica: Gen. Józefa Zajączka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-518

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 26)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41860,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 27)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24516,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24516,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24516,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 27)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ''FABIMEX'' Więcek Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130041096

7.3.3) Ulica: Cedrowa 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-565

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 27)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24516,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 28

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 28)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11955,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 28)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ''FABIMEX'' Więcek sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130041096

7.3.3) Ulica: Cedrowa 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-565

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 28)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 29

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 04.04.2024 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 259 w zw. z art. 255 pkt 3 Pzp, jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.