eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TomyślPełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową sali sportowej z zapleczem szatniowo-sanitarnym dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zbąszyniu



Ogłoszenie z dnia 2024-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową sali sportowej z zapleczem szatniowo-sanitarnym dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zbąszyniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowotomyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48614426700

1.5.8.) Numer faksu: +48614423589

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatnowotomyski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/917002

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową sali sportowej z zapleczem szatniowo-sanitarnym dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zbąszyniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cec32349-fe14-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026982/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową sali sportowej z zapleczem szatniowo-sanitarnym dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zbąszyniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292586

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.22.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 63984,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie kompleksowego pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Budowa sali sportowej z zapleczem szatniowo-sanitarnym dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zbąszyniu” zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane i Zamawiającego.
Nadzór inwestorski prowadzony będzie we wszystkich, niezbędnych do zrealizowania zadania, specjalnościach, tj. a) konstrukcyjno-budowlanej,
b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
c) instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
Zakres nadzoru obejmuje roboty określone w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będącej w posiadaniu Inwestora, z którą oferenci mogą się zapoznać pod linkiem https://platformazakupowa.pl/transakcja/889776
W trakcie realizacji zadania Zamawiający wymaga min. 2 razy w tygodniu pobytu Inspektora nadzoru na budowie w czasie trwania robót. Niezależnie od powyższego czas pracy Inspektora nadzoru winien zostać dostosowany do czasu pracy Wykonawcy robót i wymagań Zamawiającego. W razie pilnej konieczności Inspektor nadzoru zobowiązany jest stawić się na placu budowy w ciągu 24 godz. od otrzymania informacji.
Częstotliwość wizyt w tygodniu na budowie Inspektora nadzoru koordynatora stanowi kryterium oceny ofert.
Ponadto Wykonawca pełniący funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego zobowiązany będzie do wykonywania, w imieniu Zamawiającego, uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych tj. przez okres 84 miesięcy od dnia dokonania ostatecznego odbioru inwestycji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono Rozdz. III SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy (zał. nr 6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57256,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188067,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57256,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTI Wojciech Skorupinski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 367385487

7.3.3) Ulica: Powstańców Wlkp.

7.3.4) Miejscowość: Świętno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-224

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57256,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.