Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00265848/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
- 2023/BZP 00283351/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
4WOG-1200.2712.52.2023 Roboty budowlane w podziale na 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4WOG-1200.2712.52.2023 Roboty budowlane w podziale na 5 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67c6c0e2-0e82-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347603
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00103961/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.30 K-3174 Tarnowskie Góry; Konserwacja powierzchni dachu budynku nr 1
1.1.31 K-3174 Tarnowskie Góry; Malowanie klatki schodowej budynku nr 5
1.1.32 K-3174 Tarnowskie Góry; Zabudowa poręczy schodowych budynku nr 18 i 47
1.1.33 K-3174 Tarnowskie Góry; Czyszczenie i konserwacja rynien w budynkach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 oraz w budynku nr 37
1.1.37 Remont pomieszczeń 3 piętra budynku nr 2 z wymianą instalacji elektrycznej w K-3174 Tarnowskie Góry.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265848
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.52.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - K-3174 Malowanie klatki schodowej budynku nr 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy
• załącznik nr 4 - opis przedmiotu zamówienia – STWiOR oraz przedmiar (odpowiednio dla danej części zamówienia)
Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj. w szczególności:
dla części 1 – wykonujących czynności związane z fizycznym wykonywaniem robót malarskich, usuwania starych powłok malarskich, przygotowania powierzchni, gruntowania, malowania, mycia i czyszczenia tynków mozaikowych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442110-1 - Malowanie budynków
4.5.5.) Wartość części: 22509,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - K-3174 Czyszczenie i konserwacja rynien w budynkach nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy
• załącznik nr 4 - opis przedmiotu zamówienia – STWiOR oraz przedmiar (odpowiednio dla danej części zamówienia)
Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj. w szczególności:
dla części 2 – wykonujących czynności czyszczenia i udrożniania rur spustowych, czyszczenia rynien i obróbek blacharskich i ich malowania;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów
4.5.5.) Wartość części: 24333,87 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Zabudowa poręczy schodowych do budynku Nr 18 i 49 kompleksu wojskowego Tarnowskie Góry, ul. Opolska 36Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy
• załącznik nr 4 - opis przedmiotu zamówienia – STWiOR oraz przedmiar (odpowiednio dla danej części zamówienia)
Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj. w szczególności:
dla części 3 – wykonujących czynności związane z fizycznym wykonywaniem robót montażowych poręczy i balustrad, robót rozbiórkowych posadzek, wykonania okładzin schodowych z płytek;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45431100-8 - Kładzenie terakoty
4.5.5.) Wartość części: 9200,18 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Remont pomieszczeń III piętra budynku nr 2 z wymianą instalacji elektrycznej kompleksu wojskowego Tarnowskie Góry ul. Opolska 36Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy
• załącznik nr 4 - opis przedmiotu zamówienia – STWiOR oraz przedmiar (odpowiednio dla danej części zamówienia)
Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj. w szczególności:
dla części 4 – wykonujących czynności związane z fizycznym wykonywaniem robót wymiany instalacji elektrycznych, montażem opraw, demontażem i montażem grzejników, rozebraniem i wykonywaniem posadzek, tynków, w tym tynków mozaikowych, powłok malarskich, wymianą stolarki budowlanej i prac stolarsko – ciesielskich
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 348584,84 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Konserwacja dachów budynku nr 1 kompleksu wojskowego Tarnowskie Góry, OpolskaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy
• załącznik nr 4 - opis przedmiotu zamówienia – STWiOR oraz przedmiar (odpowiednio dla danej części zamówienia)
Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj. w szczególności:
dla części 5 – wykonujących czynności związane z fizycznym wykonywaniem robót dekarskich, czyszczenia i przygotowania powierzchni, gruntowania, nanoszenia powłok konserwujących i czyszczenia rynien.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.5.) Wartość części: 58546,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29814,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36584,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29814,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AFBUD Adam Fila
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420411115
7.3.3) Ulica: Chabrowa 12b/18
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-210
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29814,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 07.07.2023 r. wpłynęła
1 oferta . Zamawiający dokonał badania i oceny złożonej oferty, w wyniku którego
odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c, pkt 4, 6 i 12 ustawy Pzp.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do dnia składania ofert tj. do 07.07.2023 r. do godziny 8:30 złożono 1 ofertę. Cena najkorzystniejszej oferty (24 175,05 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia tj.: 11 316,22 zł (brutto) o 12 858,83 zł.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461388,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 737602,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 461388,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL BUD Sylwester Brzozowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342585550
7.3.3) Ulica: okolska 80/209
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-087
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 461388,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59690,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79964,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59690,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. Koliber Urszula Bednarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9690083473
7.3.3) Ulica: Brzeziny 11
7.3.4) Miejscowość: Przystajń
7.3.5) Kod pocztowy: 42-141
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59690,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 11 w Gliwicach.
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego
- [4WOG-1200.2712.105.2024] Usługa wynajmu stoków narciarskich wraz z karnetami dziennymi w sezonie 2025 dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG, w podziale na 6 części.
- Utworzenie kompleksu nowych pracowni i warsztatów do nauki zawodu wraz z zapleczem w Zespole Szkół Im. M. Konopnickiej w Pyskowicach w ramach projektu: "Nowoczesne laboratoria zawodu
- Usługa ochrony mienia w Gliwicach przy ul. Łużyckiej 16
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 478 w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynku przy ul. Z. Modzelewskiego 46/50 w Warszawie.
- Roboty budowlane wraz z częściowym wyposażeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie jarocińskim dla potrzeb nowoczesnej gospodarki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.