eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice4WOG-1200.2712.52.2023 Roboty budowlane w podziale na 5 części



Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
4WOG-1200.2712.52.2023 Roboty budowlane w podziale na 5 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/4wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

4WOG-1200.2712.52.2023 Roboty budowlane w podziale na 5 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67c6c0e2-0e82-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00103961/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.30 K-3174 Tarnowskie Góry; Konserwacja powierzchni dachu budynku nr 1

1.1.31 K-3174 Tarnowskie Góry; Malowanie klatki schodowej budynku nr 5

1.1.32 K-3174 Tarnowskie Góry; Zabudowa poręczy schodowych budynku nr 18 i 47

1.1.33 K-3174 Tarnowskie Góry; Czyszczenie i konserwacja rynien w budynkach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 oraz w budynku nr 37

1.1.37 Remont pomieszczeń 3 piętra budynku nr 2 z wymianą instalacji elektrycznej w K-3174 Tarnowskie Góry.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265848

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.52.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - K-3174 Malowanie klatki schodowej budynku nr 5.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy
• załącznik nr 4 - opis przedmiotu zamówienia – STWiOR oraz przedmiar (odpowiednio dla danej części zamówienia)

Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.


Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj. w szczególności:
dla części 1 – wykonujących czynności związane z fizycznym wykonywaniem robót malarskich, usuwania starych powłok malarskich, przygotowania powierzchni, gruntowania, malowania, mycia i czyszczenia tynków mozaikowych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442110-1 - Malowanie budynków

4.5.5.) Wartość części: 22509,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - K-3174 Czyszczenie i konserwacja rynien w budynkach nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy
• załącznik nr 4 - opis przedmiotu zamówienia – STWiOR oraz przedmiar (odpowiednio dla danej części zamówienia)

Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.


Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj. w szczególności:
dla części 2 – wykonujących czynności czyszczenia i udrożniania rur spustowych, czyszczenia rynien i obróbek blacharskich i ich malowania;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów

4.5.5.) Wartość części: 24333,87 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Zabudowa poręczy schodowych do budynku Nr 18 i 49 kompleksu wojskowego Tarnowskie Góry, ul. Opolska 36

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy
• załącznik nr 4 - opis przedmiotu zamówienia – STWiOR oraz przedmiar (odpowiednio dla danej części zamówienia)

Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.


Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj. w szczególności:
dla części 3 – wykonujących czynności związane z fizycznym wykonywaniem robót montażowych poręczy i balustrad, robót rozbiórkowych posadzek, wykonania okładzin schodowych z płytek;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45431100-8 - Kładzenie terakoty

4.5.5.) Wartość części: 9200,18 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Remont pomieszczeń III piętra budynku nr 2 z wymianą instalacji elektrycznej kompleksu wojskowego Tarnowskie Góry ul. Opolska 36

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy
• załącznik nr 4 - opis przedmiotu zamówienia – STWiOR oraz przedmiar (odpowiednio dla danej części zamówienia)

Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.


Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj. w szczególności:
dla części 4 – wykonujących czynności związane z fizycznym wykonywaniem robót wymiany instalacji elektrycznych, montażem opraw, demontażem i montażem grzejników, rozebraniem i wykonywaniem posadzek, tynków, w tym tynków mozaikowych, powłok malarskich, wymianą stolarki budowlanej i prac stolarsko – ciesielskich

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 348584,84 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Konserwacja dachów budynku nr 1 kompleksu wojskowego Tarnowskie Góry, Opolska

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy
• załącznik nr 4 - opis przedmiotu zamówienia – STWiOR oraz przedmiar (odpowiednio dla danej części zamówienia)

Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.


Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj. w szczególności:
dla części 5 – wykonujących czynności związane z fizycznym wykonywaniem robót dekarskich, czyszczenia i przygotowania powierzchni, gruntowania, nanoszenia powłok konserwujących i czyszczenia rynien.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.5.) Wartość części: 58546,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29814,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36584,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29814,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AFBUD Adam Fila

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420411115

7.3.3) Ulica: Chabrowa 12b/18

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-210

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29814,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 07.07.2023 r. wpłynęła
1 oferta . Zamawiający dokonał badania i oceny złożonej oferty, w wyniku którego
odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c, pkt 4, 6 i 12 ustawy Pzp.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do dnia składania ofert tj. do 07.07.2023 r. do godziny 8:30 złożono 1 ofertę. Cena najkorzystniejszej oferty (24 175,05 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia tj.: 11 316,22 zł (brutto) o 12 858,83 zł.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461388,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 737602,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 461388,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL BUD Sylwester Brzozowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342585550

7.3.3) Ulica: okolska 80/209

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-087

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 461388,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59690,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79964,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59690,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. Koliber Urszula Bednarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9690083473

7.3.3) Ulica: Brzeziny 11

7.3.4) Miejscowość: Przystajń

7.3.5) Kod pocztowy: 42-141

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59690,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.