Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00378434/01 - Wynik z dnia 2023-09-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa urządzeń radionawigacyjnych i oznakowania nawigacyjnego oraz elementów osprzętu dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chrzanowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-338
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@umgdy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń radionawigacyjnych i oznakowania nawigacyjnego oraz elementów osprzętu dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-914bdc99-3514-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347621
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00156001/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Żarówki i urządzenia nawigacyjne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umgdy.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu wszelka komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r., poz. 344) za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem internetowym: https://umgdy.ezamawiajacy.pl. Zamawiający nie dopuszcza komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarto w dziale II rozdział 14 SWZ. Z uwagi na obszerną treść i ograniczoną ilość znaków niniejszego ogłoszenia, nie ma możliwości zamieszczenia całej treści. Należy zapoznać się z treścią SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszelkie informacje dotyczące RODO zostały zawarte w dziale III rozdział 25 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszelkie informacje dotyczące RODO zostały zawarte w dziale III rozdział 25 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.371.25.2023.ASz
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Dostawa nowych urządzeń radionawigacyjnych i oznakowania nawigacyjnego oraz pozostałych elementów osprzętu (tj. zasilacz, anteny, moduł, akumulatory, żarówki).
4.2.6.) Główny kod CPV: 32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32581000-9 - Sprzęt do przesyłu danych
34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
31518000-0 - Światła sygnalizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty w ramach danej części zamówienia, Zamawiający zastosuje poniższe kryteria – identyczne dla każdej części zamówienia - o przypisanej im odpowiednio wadze.
1) Cena – waga 60%
2) Okres gwarancji – waga 20%
3) Skrócenie terminu realizacji dostawy – waga 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Dostawa pozostałych elementów osprzętu oznakowania nawigacyjnego (tj. bateria, błyskacze).
4.2.6.) Główny kod CPV: 31518000-0 - Światła sygnalizacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31440000-2 - Baterie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty w ramach danej części zamówienia, Zamawiający zastosuje poniższe kryteria – identyczne dla każdej części zamówienia - o przypisanej im odpowiednio wadze
1) Cena – waga 60%
2) Okres gwarancji – waga 20%
3) Skrócenie terminu realizacji dostawy – waga 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w formularzu niniejszego ogłoszenia, Zamawiający zamieszcza w tym miejscu informacje dotyczące podstaw wykluczenia na podst. przepisów innych niż art. 108 ustawy Pzp.1. Zgodnie z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (ogłoszonej w Dzienniku Ustaw pod poz. 835 w dnia 15 kwietnia 2022 r.), zwanej dalej: „ustawą” z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp, wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, Zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, a które Wykonawcy są zobowiązani złożyć wraz z ofertą, nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w II.8.1 SWZ (z art. 108 ust. 1 ustawy Pzp) oraz w II.8.4 SWZ. Wzór tego oświadczenia jest załącznikiem nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, w/w dokument składa każdy Wykonawca (członek konsorcjum).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu zatem, analogicznie, nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W myśl art. 7 pkt 20 ustawy Pzp, przedmiotowymi środkami dowodowymi są środki służące potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia. Mogą one przybrać postać oznakowań (etykiet), certyfikatów, dokumentów bądź też innych środków (art. 106 ust. 1 ustawy Pzp).2. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą przetargową, Formularza Cenowego właściwego dla danej części zamówienia, jako przedmiotowego środka dowodowego – wzór formularza stanowi odpowiednio załącznik nr 1.1 (dot. Części 1) oraz 1.2 (dot. Części 2) do SWZ.
3. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących przedmiotowego środka dowodowego.
4. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego w postaci Formularza Cenowego (odpowiednio dla danej części – załącznik 1.1 i/lub 1.2 do SWZ), lub będzie on niekompletny, Zamawiający wezwie do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Formularz Cenowy odpowiednio dla danej części zamówienia – załącznik 1.1 i/lub 1.2 do SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przepisów, o których mowa w II.8.4 SWZ – tzn. z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(ogłoszonej w Dzienniku Ustaw pod poz. 835 w dnia 15 kwietnia 2022 r.).
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w II.11.2 SWZ (tj. oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania).
4. Zamawiający nie reguluje kwestii spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
5. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności:
a) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
b) zmiany obowiązującej stawki VAT, jeżeli powoduje to zwiększenie bądź obniżenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://umgdy.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-18 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (tzw. przesłanki obligatoryjne).2. Termin wykonania zamówienia określa się odrębnie dla każdej części zamówienia: Część 1: Dostawa nowych urządzeń
radionawigacyjnych i oznakowania nawigacyjnego oraz pozostałych elementów osprzętu (tj. zasilacz, anteny, moduł, akumulatory, żarówki) - do 10 tygodni od daty podpisania umowy.
Część 2: Dostawa pozostałych elementów osprzętu oznakowania nawigacyjnego (tj. bateria, błyskacze) – do dn. 15 grudnia 2023 r. Zgodnie z art. 436 pkt 1) ustawy Pzp, planowane terminy zakończenia poszczególnych części dostawy winny być określone w dniach, tygodniach, miesiącach lub latach, chyba że wskazanie daty wykonania umowy jest uzasadnione obiektywna przyczyną. W ramach części 2 zamówienia, konkretna data realizacji podyktowana jest szacunkowo dłuższym terminem wykonania umowy aniżeli w części 1, a jednocześnie koniecznością wydatkowania środków finansowych do końca bieżącego roku budżetowego.
3. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1) Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ); 2) Zestawienie Cenowe właściwe dla danej części zamówienia (załącznik nr 1.1 i 1.2 do SWZ); 3) Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SWZ); - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie w/w dokument składa każdy Wykonawca (członek konsorcjum); 4) Dokument rejestrowy z którego wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy i złożenia (podpisania) w jego imieniu oferty wraz z załącznikami. UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu rejestrowego, o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy; 5) Jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy i złożenia (podpisania) w jego imieniu oferty i jej załączników. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 6) Jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i złożenia (podpisania) w ich imieniu oferty i jej załączników.
Uwaga: Oferta powinna składać się z dokumentów i oświadczeń wymienionych powyżej w ppkt. od 1) do 6). Zamawiający zaleca, by do oferty nie załączać dokumentów, o których mowa w II.11 ust. 3 SWZ, tj. dokumentów składanych na wezwanie Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kurs języka angielskiego na poziomie A2 - B1"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości
- Konserwacja, naprawa i serwis instalacji sanitarnej i przeciwpożarowej w Parku Centralnym
- Zakup Gadżetów- T-shirty dla Wydziału Elektrycznego
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Gdyni, 81-597 Gdynia, ul. Leopolda Staffa 10.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 7-P-25 Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, baterii i drobnych urządzeń biurowych.
- Zakup i sukcesywna dostawa akumulatorów na podstawie zamówień do SpW będącego na zaopatrzeniu 15 WOG
- Dostawa wyposażenia do III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. C. K. Norwida w Kielcach w ramach projektu pn. "Edukacja 4.0 - Twoja droga do Sukcesu !"
- "Dostawa drona ze skanerem laserowym pozwalającym dokładnie badać i mapować stanowiska archeologiczne (DEM, DTM) oraz zabytki dla projektu pn.: Przeżywając przeszłość w trójwymiarowym świecie"
- "Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji - spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.(3)"
- Dostawa wraz z montażem akumulatorów dla istniejącej instalacji oświetlenia awaryjnego w hali sportowo-widowiskowej przy ul. Struga 63 w Radomiu
więcej: Akumulatory ołowiowo-kwasowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.