Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00299142/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bezgotówkowe wydawanie artykułów spożywczych (z wyłączeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych) i artykułów kosmetycznych dla klientów MOPR w Piotrkowie Trybunalskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
1.3.) Oddział zamawiającego: w Piotrkowie Trybunalskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004700898
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Próchnika 34
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopr@mopr.piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.piotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef39e70f-0216-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezgotówkowe wydawanie artykułów spożywczych (z wyłączeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych) i artykułów kosmetycznych dla klientów MOPR w Piotrkowie Trybunalskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef39e70f-0216-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021880/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 sprzedaż artykułów spożywczych i środków higieny osobistej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299142
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZKiA.2510.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
usługa bezgotówkowego wydawania artykułów spożywczych (z wyłączeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych) i artykułów kosmetycznych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piotrkowie Trybunalskim
1) Szacunkowa liczba świadczeniobiorców miesięcznie – od 20 do 50 osób.
2) Szacunkowa wartość jednego zasiłku wynosi od 20,00 zł do 1 000,00 zł miesięcznie.
3) Wymaga się aby Wykonawca posiadał co najmniej 1 placówkę handlową prowadzącą sprzedaż detaliczną w miejscu dogodnym komunikacyjnie, w różnych rejonach miasta
w Piotrkowie Trybunalskim:
Rejon I – północno - zachodni ,
Rejon II – południowo - zachodni,
Rejon III – północno – wschodni,
Rejon IV – południowo – wschodni,
gdzie granice rejonów wyznacza ulica Słowackiego dzieląc miasto na północ i południe oraz linia kolejowa dzielącą miasto na wschód i zachód
4) Wymaga się aby placówki handlowe były otwarte od godz. 7.00 do godz. 18.00 od
poniedziałku do piątku, a w soboty minimum 4 godziny.
5) Wykonawca powinien posiadać w ciągłej sprzedaży pełny asortyment artykułów spożywczych. Wykaz podstawowych artykułów, które powinny być w ciągłej sprzedaży zawiera Załącznik nr 1.
6) Zastrzega się, że podany asortyment w Załączniku nr 1 stanowi jedynie wykaz najczęściej kupowanych towarów i może ulec zmianie w miarę zaistniałych potrzeb.
7) Oferowany towar musi być świeży i musi posiadać świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie aktualnie obowiązujące normy i przepisy wymagane w zakresie żywności. Ponadto wszystkie artykuły spożywcze powinny być w przystępnych cenach, a równocześnie dobrej jakości.
8) Artykuły spożywcze będą wydawane na podstawie zlecenia wystawionego na konkretną placówkę handlową. Zlecenie będzie określało między innymi: imię i nazwisko, nr decyzji, kwotę jaką klient może zrealizować w ramach jednego świadczenia oraz termin realizacji świadczenia.
9) Zabrania się wydawania klientom skierowanym przez Zamawiającego napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych.
10) Rozliczenia dokonywane będą na podstawie faktur przedstawionych co miesiąc przez Wykonawcę.
11) Zgodnie z art. 99 ust. 4 i ust. 5 ustawy Pzp jeżeli w przedmiocie zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w dokumentach z zastrzeżeniem, aby każdy artykuł spożywczy był o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, walorach smakowych, estetycznych, zachowaniu się podczas obróbki gastronomicznej niż wymienione w Załączniku nr 1 do SWZ. W takim przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna.
2. Nie dokonano podziału zamówienia na części.
Postępowanie dotyczy usługi wykonywanej na rzecz jednolitej grupy osób podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami organizacyjnymi i technicznymi związanymi z rozstrzygnięciem postępowania oraz wykonania zamówienia. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań,
4.5.3.) Główny kod CPV: 55900000-9 - Usługi handlu detalicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214626,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214626,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214626,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001089798
7.3.3) Ulica: Żwirki 11
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW
jakie przetargi wygrała firma
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214626,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-01 do 2025-05-31INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- WYKONANIE I KONSERWACJA OZNAKOWANIA PIONOWEGO, WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO ORAZ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Zarządzanie i pełnienie zastępstwa inwestycyjnego dla nieruchomości stanowiących zasób Miasta Piotrkowa Tryb. oraz zarządzanie nieruchomością przy ul. Dmowskiego 47 w Piotrkowie Tryb.
- Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim
- WYKONYWANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA BIEŻĄCYM UTRZYMANIU I KONSERWACJI SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH ORAZ ZNAKÓW AKTYWNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYB. OBJĘTYCH WYNAGRODZENIEM RYCZAŁTOWYM
- KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.