eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaObsługa 2 wyjazdów zagranicznych uczniów, opiekunów i nauczycieli ze szkół dla których organem prowadzącym jest Powiat Sokólski w ramach programu ERASMUS+ w zakresie usługi transportu międzynarodowego



Ogłoszenie z dnia 2024-06-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa 2 wyjazdów zagranicznych uczniów, opiekunów i nauczycieli ze szkół dla których organem prowadzącym jest Powiat Sokólski w ramach programu ERASMUS+ w zakresie usługi transportu międzynarodowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857110811

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa 2 wyjazdów zagranicznych uczniów, opiekunów i nauczycieli ze szkół dla których organem prowadzącym jest Powiat Sokólski w ramach programu ERASMUS+ w zakresie usługi transportu międzynarodowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be3ec6ee-1673-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051475/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Obsługa 2 wyjazdów zagranicznych uczniów, opiekunów i nauczycieli ze szkół dla których organem prowadzącym jest Powiat Sokólski w ramach programu ERASMUS+ w zakresie usługi transportu międzynarodowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr 2023-1-PL01-KA121-VET-000135402 realizowany w ramach mobilności programu Erasmus+ – Krótkoterminowa mobilność edukacyjna osób uczących się w ramach kształcenia i szkolenia zawodowego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332017

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

z art. 305 pkt 2 ustawy pzp wynika, że Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5 ustawy p.z.p., a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający w dniu 6 maja 2024 r. unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy p.z.p. bowiem do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej
oferty i w niniejszym postępowaniu nie zamierza w istotny sposób zmieniać pierwotnych warunków zamówienia.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-90ebec01-fbca-11ee-b81b-aebd110f5279

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.272.4.2024.DK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 377731,20 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 98354,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowią usługi polegające na zapewnieniu obsługi wyjazdu zagranicznego 29 osób (25 uczniów,4 opiekunów na kursy i szkolenia) oraz bagażu uczestników projektu.
2. Przedmiot zamówienia stanowią usługi polegające na zapewnieniu obsługi wyjazdu zagranicznego dla 18 nauczycieli na kursy i szkolenia oraz bagażu uczestników projektu

4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KL TEAM Kamil Lubański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521938736

7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski 358

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-667

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-02 do 2024-06-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Informacje do II części zamówienia obsługa transportu 18 osób
Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KL TEAM Kamil Lubański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521938736
7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski 358
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-667
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej 30960,00 PLN
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-07 do 2024-07-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.