Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00259139/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
- 2023/BZP 00262935/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-16
- 2023/BZP 00276095/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-26
- 2023/BZP 00280157/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu technicznego przyszkolnych obiektów sportowych Liceum Ogólnokształcącego z oddziałami dwujęzycznymi w Szprotawie
Poprawa dostępności osób niepełnosprawnych do budynku Liceum ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szprotawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 45
1.5.2.) Miejscowość: Szprotawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.rzeszutek@szprotawa-um.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szprotawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4dfe440c-0a98-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa stanu technicznego przyszkolnych obiektów sportowych Liceum Ogólnokształcącego z oddziałami dwujęzycznymi w SzprotawiePoprawa dostępności osób niepełnosprawnych do budynku Liceum ...
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dfe440c-0a98-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048300/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Poprawa dostepności osób niepełnosprawnych do budynku i obiektów sportowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259139
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.21.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia: Poprawa stanu technicznego przyszkolnych obiektów sportowych Liceum Ogólnokształcącego z oddziałami dwujęzycznymi w SzprotawieZadanie dofinansowane jest ze środków Województwa Lubuskiego w ramach Programu inwestycyjnego "Lubuska Baza Sportowa".
Szczegółowy zakres i opis robót stanowi:
1) Dokumentacja Projektowa,
2) Przedmiar robót,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 243186,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia: Poprawa dostępności osób niepełnosprawnych do budynku Liceum Ogólnokształcącego z oddziałami dwujęzycznymi z siedzibą przy ul. Niepodległości 7 Szprotawie-Budowa windy oraz roboty budowlane wewnętrzne.Zadanie dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Szczegółowy zakres i opis robót stanowi:
1) Dokumentacja Projektowa,
2) Przedmiar robót,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 1000972,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia: Poprawa dostępności osób niepełnosprawnych do budynku Liceum Ogólnokształcącego z oddziałami dwujęzycznymi z siedzibą przy ul. Niepodległości 7 Szprotawie - roboty budowlane zewnętrzne.Zadanie dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Szczegółowy zakres i opis robót stanowi:
1) Dokumentacja Projektowa,
2) Przedmiar robót,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 730760,86 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia: Budowa hali sportowej o konstrukcji lekkiej przy Liceum Ogólnokształcącym w SzprotawieZadanie jest dofinansowane ze środków krajowych Ministra Sportu i Turystyki w ramach Programu budowy przyszkolnych hal sportowych na 100 lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich.
Zamówienie w systemie zaprojektuj wybuduj obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na budowę oraz wybudowanie przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Prawa Budowlanego.
Szczegółowy zakres i opis robót stanowią:
Program Funkcjonalno-Użytkowy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 1602439,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 806880 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1182636,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 806880 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Windpoldzwig Sp zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730915610
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 806880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 879078,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 879078,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 879078,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "DUBIEL"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970379669
7.3.3) Ulica: PARKOWA 2B
7.3.4) Miejscowość: Szprotawa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 879078,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2441550 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2441550 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2441550 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA WIELOBRANŻOWA RADOCEH RADOSŁAW CHUDZIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080275654
7.3.3) Ulica: 19
7.3.4) Miejscowość: Śliwnik
7.3.5) Kod pocztowy: 67-320
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "DUBIEL" Władysław Dubiel
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "DUBIEL" Władysław Dubiel
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2441550 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29INNE PRZETARGI Z SZPROTAWY
więcej: przetargi w Szprotawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Człuchowie
- Przebudowa zbiornika małej retencji wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego w Gładyszach dz. nr 1/13 oraz nr 1/47 obręb Gładysze
- Budowa Szkoły Podstawowej w Leźnie (w formule zaprojektuj i wybuduj)
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z instalacjami budowlanymi, budowa studni głębinowych i przyłącza wodociągowego do studni głębinowych w Wysokiem Mazowieckiem
- ,,Remont mostu w ciągu ulicy Okólnej w Zawierciu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.