Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00300728/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa podwójnej Samodzielnej Kancelarii Leśniczego dla Leśnictw Niewiadowo i Dzisna pod klucz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Goleniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914182459
1.5.8.) Numer faksu: 914182919
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goleniow@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goleniow.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/goleniow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa podwójnej Samodzielnej Kancelarii Leśniczego dla Leśnictw Niewiadowo i Dzisna pod klucz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f40ff69-1fbe-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00158348/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa podwójnej Samodzielnej Kancelarii Leśniczego dla Leśnictw Niewiadowo i Dzisna pod klucz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00300728
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa podwójnej Samodzielnej Kancelarii Leśniczego dla Leśnictw Niewiadowo i Dzisna pod klucz”.
Zadanie obejmuje budowę budynku kancelarii leśnej w technologii szkieletu drewnianego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną, na działce nr 157 obręb Niewiadowo gm. Goleniów wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie.
1) Zakres prac obejmuje wykonania robót budowlanych tj.:
- budowę budynku jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, kancelarii leśnictwa, w technologii szkieletu drewnianego, dach dwuspadowy z dźwigarów kratownicowych, kryty blachą powlekaną w formie blachodachówki wraz z pracami wykończeniowymi – pod klucz;
- budowę przyłączy: elektroenergetycznego, wodociągowego, telekomunikacyjnego;
- budowę instalacji: sanitarnej, wodociągowej, ogrzewania elektrycznego, wentylacji mechanicznej, elektroenergetycznej i oświetleniowej, uziemiającej i odgromowej, teletechnicznej, przeciwwłamaniowego systemu alarmowego;
- w ramach infrastruktury towarzyszącej należy wykonać drogę wewnętrzną, pięć miejsc postojowych (w tym jedno dla osoby niepełnosprawnej), dojścia do budynku, plac na pojemnik z odpadami, zbiornik na nieczystości płynne szambo) i ogrodzenie;
- sporządzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami i przedłożenie Zamawiającemu świadectwa charakterystyki energetycznej w formie papierowej, opatrzonych numerem nadanym w centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków oraz podpisem osoby uprawnionej.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki od nr 1A do nr 1K do SWZ:
- Projekt budowlany – Załącznik nr 1A do SWZ
- Projekt wykonawczy Konstrukcja – Załącznik nr 1B do SWZ
- Projekt wykonawczy Architektura, aranżacja wnętrz – Załącznik nr 1C do SWZ
- Projekt wykonawczy Instalacje sanitarne – Załącznik nr 1 D do SWZ
- Projekt wykonawczy Instalacje elektryczne – Załącznik nr 1 E do SWZ
- Projekt wykonawczy Instalacje telekomunikacyjne – Załącznik nr 1 F do SWZ
- Projekt wykonawczy Przyłącze wodociągowe – Załącznik nr 1 G do SWZ
- Projekt wykonawczy Zagospodarowanie działki nawierzchnie utwardzone – Załącznik nr 1 H do SWZ
- Opinia geotechniczna – Załącznik nr 1 I do SWZ
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbiory robót budowlanych – Załącznik nr 1 J do SWZ
- Przedmiar robót – Załącznik nr 1 K do SWZ
- Uzgodnienia i decyzje – Załącznik nr 1 L do SWZ
- Decyzja nr 6/2023, znak: WAB.6740.897.01.2022.2023.MG Nr 32657 z dnia 03.01.2023 r.– pozwolenie na budowę, wydana przez Starostę Goleniowskiego;
- Uzgodnienie lokalizacji zjazdu;
- Warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENEA Operator Sp. z o.o. nr 60341/2022/OD3/ZR3 z dnia 24.10.2023r.
UWAGA: przedmiot zamówienia nie obejmuje aranżacji wnętrz i wyposażenia w meble.
2. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
3. Przedmiotu zamówienia będzie realizowany w miejscowości Niewiadowo, działka nr 157, obręb Niewiadowo, gm. Goleniów (72-100 Goleniów) województwo zachodniopomorskie.
4. Zamawiający działając zgodnie z art. 95 ust. 1 PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- roboty ogólnobudowlane;
- roboty przy zagospodarowaniu terenu;
- czynności operatorów maszyn i sprzętów budowlanych;
- roboty ziemne;
- roboty fundamentowe;
- roboty brukarskie;
- roboty instalacyjne wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
- roboty instalacji sanitarnej i kanalizacyjnej;
- roboty elektryczne i teletechniczne;
- roboty montażowe;
- roboty wykończeniowe, malarskie.
Sposób weryfikacji zatrudnienia w/w osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 27.07.2023 r. do godziny 13:00 na platformę SMART PZP wpłynęła jedna oferta. Ceny złożonej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do wysokości ceny zaoferowanej prze Wykonawcę.Zgodnie z art. 255 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1094600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1094600 PLN
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Goleniowie przy ul. Szkolnej 39
- Pogotowie awaryjne w budynkach i lokalach komunalnych, obiektach użyteczności publicznej administrowanych przez GTBS Sp. z o.o. oraz zasobach własnych
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych
- Remont części murów obronnych w Goleniowie
- Adaptacja lokalu użytkowego na Lokalny Klub Rodzinny w budynku Centrum Usług Społecznych w Goleniowie
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.