eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynPrzebudowa drogi powiatowej nr 1989N Głowbity - Łankiejmy na odcinku 0+770.00 - 3+742.95



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1989N Głowbity - Łankiejmy na odcinku 0+770.00 - 3+742.95

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KĘTRZYŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 1

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 751 75 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.witkowska@starostwo.ketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/starostwo.ketrzyn/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1989N Głowbity - Łankiejmy na odcinku 0+770.00 - 3+742.95

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb929e96-08eb-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347755

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036327/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa drogi powiatowej nr 1989N Głowbity-Łankiejmy na odcinku 0+770.00 - 3+742.95

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272094/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.PK.343.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1989N Głowbity - Łankiejmy na odcinku 0+770.00 - 3+742.95, która będzie realizowana w oparciu o załączniki opisane w ust. 4.
Obejmuje w szczególności:
1) roboty pomiarowe, przygotowawcze i rozbiórkowe,
2) wykonanie robót ziemnych,
3) przebudowę konstrukcji drogi wraz ze wzmocnieniem jej nośności, korekta geometrii,
4) wykonanie nowej nawierzchni jezdni szerokości 5,0m z poszerzeniem na łukach kołowych 30/R,
5) przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych,
6) utwardzenie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 szerokości 0,80m i grubości 15cm,
7) regulacja odwodnienia, udrożnienie, profilowanie i oczyszczenie istniejących rowów, remont przepustów pod zjazdami,
8) przeprowadzenie pielęgnacji zieleni poprzez wycinkę istniejących krzewów i samosiewów,
9) wycinka drzew wraz z usunięciem karpiny oraz dokonanie nasadzeń zastępczych,
10) wykonanie przepustu pod koroną drogi z rur polietylenowych HDPE Ø600 SN-8,
11) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z SOR,
12) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy,
13) wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej,
14) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej (pamiątkowej) zawierającej informację o źródle finansowania inwestycji z logo programu „Polski Ład”.
2. (...)
3. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący zał. nr 8 do SWZ.
4. Szczegółowe rozwiązania, a w szczególności techniczne, technologiczne, materiałowe, organizacyjne, określa:
1) dokumentacja projektowa (projekt technologiczny, STWiOR, projekt docelowej organizacji ruchu) - zał. nr 9 do SWZ;
2) przedmiar robót - zał. nr 10 do SWZ;
3) wzór tablicy informacyjnej - zał. nr 11 do SWZ;
5. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych.
6. Wymagania dotyczące zatrudnienia:
1) wymaga się, aby osoby, które będą wykonywały wskazane przez Zamawiającego czynności były zatrudnione na podstawie stosunku pracy – zasady zatrudnienia są sprecyzowane w rozdz. XXVI SWZ oraz w projekcie umowy stanowiących zał. nr 8 do SWZ;
2) warunek określony w pkt 1 dotyczy również Podwykonawców oraz dalszych Podwykonawców wykonujących wskazane przez Zamawiającego prace (art. 95 ust. 1 Pzp).
7. Zamawiający w związku z art. 91 ust. 1 Pzp wskazuje powody braku podziału przedmiotowego zamówienia na części: zamówienia nie podzielono na części ze względu na konieczność zagwarantowania jednolitego standardu jakości wykonania robót i nie powodowania trudności w transporcie materiałów na budowę, co miałoby miejsce w przypadku podziału zamówienia na części.
8. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją warunków zamówienia, projektem umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego, w tym wyjaśnienia i modyfikacje. - pełna treść zapisu rozdz. V SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4177571,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4288812,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4177571,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8220010022

7.3.3) Ulica: Kolejowa 28

7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wszystkie roboty budowlane oprócz robót związanych z wykonaniem nawierzchni z betonu asfaltowego; na etapie składania oferty podwykonawca nieznany


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4177571,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

gwarancje wykonawcze: 72 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.