eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRemont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 34 im. Mikołaja Kopernika

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000722756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zielonogórska 3

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-710

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp34_katowice@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp34kat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efdc1179-0f0a-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347762

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00136385/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286834/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/511/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 47600,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja mieszkania służbowego znajdującego się na pierwszym piętrze budynku Szkoły Podstawowej nr 34 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach na salę zajęć - pracownię plastyczną.
Zakres robót obejmuje:
1. Roboty budowlane
1) roboty rozbiórkowe,
2) wykucie otworów drzwiowych w ścianach nośnych z zabezpieczeniem stropów i wykonaniem nadproży,
3) wykonanie/naprawa/uzupełnienie tynków ścian i sufitów,
4) wykonanie ścianek działowych z płyty gk na stelażu metalowym,
5) malowanie ścian i sufitu farbą lateksową, lakierem lamperyjnym i farbą olejną z gładziami gipsowymi i gruntowaniem,
6) wykonanie podłoży cementowych,
7) wykonanie podłogi z rulonowej wykładziny PCV wraz z warstwą wygładzającą i listwami progowymi,
8) wymiana stolarki drzwiowej, drewnianej,
9) wywóz i utylizacja gruzu.
2. Roboty elektryczne
1) demontaż opraw i osprzętu z uwzględnieniem utylizacji,
2) wykucie bruzd, ułożenie przewodów elektr. i teleinformatycznych, zaprawienie bruzd,
3) montaż tablicy rozdzielczej wraz z podłączeniem do instalacji szkoły,
4) przygotowanie podłoża pod osprzęt oświetleniowy i osprzęt instalacyjny,
5) montaż osprzętu elektrycznego,
6) wykonanie pomiarów elektrycznych obwodu oświetlenia,
7) wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia,
8) wykonanie pomiarów przewodu teletechnicznego.

2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących integralną część SWZ. Do dokumentacji projektowej dołączony jest przedmiar robót, jednakże nie stanowi on dokumentu przesądzającego o ilości robót – zamówienie winno zostać wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, a nie przedmiarem robót. Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy dla Wykonawcy i nie zwalnia skalkulowania ryczałtowej ceny ofertowej na podstawie pozostałej dokumentacji projektowej i ewentualnie wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315881,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIR ­ MAR MAREK PIECHA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272645358

7.3.3) Ulica: ul. Aleksandra Fredry 42,

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76260,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.