eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUtrzymanie i prace naprawcze mola w Gdyni Orłowie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i prace naprawcze mola w Gdyni Orłowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 761 20 00, (58) 761 20 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/888217

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie i prace naprawcze mola w Gdyni Orłowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9f52329-d22d-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347810

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032712/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Utrzymanie oraz prace naprawcze mola w Gdyni Orłowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217556

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 180390,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca utrzymanie i prace naprawcze mola w Gdyni Orłowie. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje prace związane z bieżącym utrzymaniem czystości i porządku mola, naprawę i konserwację elementów wyposażenia mola w sezonie letnim i poza sezonem w okresie kwiecień 2024 - maj 2025, w tym
w szczególności:
2.1 Utrzymanie bieżące mola, tj.:
1) usuwanie nieczystości i odpadków pozostawionych na molo oraz zamiatanie pokładu - w okresie letnim tj. od 01.05.2024r. do 30.09.2024 r. - codziennie do godz. 8.00 rano,
2) usuwanie nieczystości i odpadków pozostawionych na molo oraz zamiatanie pokładu poza sezonem tj. od dnia podpisania umowy do 30.04.2024 r. oraz od 01.10.2024 r. do dnia zakończenia okresu obowiązywania umowy- zamiatanie, co najmniej raz w tygodniu do godz. 8.00 rano. 3) w okresie warunków zimowych – odśnieżanie ręczne i posypywanie piaskiem na całej długości mola pasa o szerokości około 3 metrów w środkowej części pokładu, przy utrzymującej się pokrywie śnieżnej na pokładzie; 4) wykonywanie bez zbędnej zwłoki ww. czynności na polecenie Zamawiającego w sytuacjach, gdy zaistnieje taka potrzeba, o której Zamawiający zawiadomi Wykonawcę drogą e-mailową lub telefonicznie.
5) usuwanie z pokładu oraz zmywanie z balustrad zanieczyszczeń po ptakach i zwierzętach – na bieżąco. 6) usuwanie ze słupów lamp zanieczyszczeń, 7) zmywanie ławek, 8) zabezpieczanie miejsc ewentualnych skutków dewastacji mola (rozwieszanie taśmy ostrzegawczej, przybicie tymczasowych desek); 9) usuwanie graffiti z poręczy, pokładu mola i ławek oraz pali posadowionych w obrębie plaży; 10) konserwacja tablicy z regulaminem korzystania z obiektu, tj. usuwanie graffiti, naklejek itp., ewentualna zmiana jej treści zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym;
11) usuwanie z elementów mola pozostałości po imprezach (reklam, balonów, linek, taśm itp.); 12) wykonywanie na bieżąco oględzin obiektu i przekazywanie drogą e-mailową lub telefonicznie, na bieżąco Zamawiającemu informacji o stanie technicznym mola oraz o zniszczeniach jego elementów (w tym: pokładu, balustrad, ławek, lamp oświetleniowych, lampy sygnalizacyjnej, tablicy z regulaminem mola, tablicy znaku drogowego, słupków do zawieszania kół ratunkowych, kół ratunkowych 2 szt. wraz z linkami, wpustów deszczowych, odwodnienia liniowego, umocnienia przyczółka mola z gabionów); 13) zawieszanie 2 szt. kół wraz z linkami na sezon wiosenny, letni i jesienny, a na sezon zimowy 1 szt. wraz z linką, interwencyjnie zakup 3 szt. kół ratunkowych i 3 linek ratunkowych w okresie realizacji zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym, na polecenie Zamawiającego; koszt zakupu kół i linek wraz z oznakowaniem kół napisem: „GDYNIA ORŁOWO MOLO” będzie rozliczony każdorazowo w fakturze po zakończeniu miesiąca, w którym zostały nabyte, z uwzględnieniem cen podanych przez Wykonawcę w ofercie–według potrzeb.
14) przechowywanie zapasowych kół ratunkowych– minimum 1 szt.- wraz z linkami w magazynie Wykonawcy usług i zawieszanie ich po ewentualnej kradzieży– według potrzeb. Odbiór posiadanych kół i linek od dotychczasowego Wykonawcy usług (jego dane Zamawiający przekaże nowemu Wykonawcy po zakończeniu postępowania) celem ich przechowywania we własnym magazynie;
15) zgłaszanie na policję i Zamawiającemu kradzieży elementów wyposażenia mola (np. koła ratunkowe, linki).
2.2 Prace naprawcze mola, obejmujące:
1) wymianę uszkodzonych desek (gr. 8 cm, szer. 14 cm, dł. do 5 m) w pokładzie mola– 205 szt. wraz z ich zakupem przez Wykonawcę,
2) malowanie ławek na molo - 57 szt.,
3) malowanie drabinek wyjściowych (ratowniczych) - 6 szt.,
4) naprawa uszkodzonych miejsc w elementach balustrady mola – do 45 szt.,
5) wymiana uszkodzonego elementu konstrukcyjnego w pokładzie mola (legar, belka) – 1 szt., 6) wymiana uszkodzonych/zbutwiałych części elementów konstrukcyjnych pokładu mola - do 6 szt.,
7) malowanie balustrady drewnianej – 600 m2,
8) wymiana uszkodzonych szczebli ławek – do 40 szt.,
9) uzupełnianie brakujących śrub i naprawa mocowań ławek do pokładu mola - do 40 szt. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji oraz obowiązki wykonawcy, stanowią:
a) Opis przedmiotu zamówienia – zał. A do SWZ,
b) Wzór umowy – zał. 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195606,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195606,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195606,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA PRYWATNA WIELOBRANŻOWA "STACHTRANS" Stanisław Milewczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 588-141-96-86

7.3.3) Ulica: ul. Partyzantów Koleczkowskich 1a

7.3.4) Miejscowość: Kielno

7.3.5) Kod pocztowy: 84-208

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195606,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.