eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BraniewoPoprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BRANIEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 55

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 556442232

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpbraniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbraniewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b6920fc-f38e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027110/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223665/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.7.252.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 661130,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1308N odc. Baranówka
a) Odtworzenia trasy i punktów wysokościowych w okresie trwania robót – 0,094 km
b) Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 6 cm z wywiezieniem – 10,0 m2
c) Oczyszczenie nawierzchni przed ułożeniem warstw bitumicznych – 376,0 m2
d) Skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem warstwy bitumicznej – 376,0 m2
e) Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 6 cm z SMA 16 JENA z transportem – 376,0 m2
f) Wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej z kruszywa śr. gr. 6 cm / szer. 0,50 m - 94,0 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 32448 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1318N odc. Żelazna Góra
a) Odtworzenia trasy i punktów wysokościowych w okresie trwania robót – 0,156 km
b) Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 6 cm z wywiezieniem – 10,0 m2
c) Mechaniczne profilowanie / wyrównanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni jezdni – 570,0 m2
d) Oczyszczenie nawierzchni przed ułożeniem warstwy bitumicznej – 570,0 m2
e) Skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem warstwy bitumicznej – 570,0 m2
f) Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 6 cm z SMA 16 JENA z transportem – 570,0 m2
g) Wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej z kruszywa śr. gr. 6 cm (szer. 0,50 m x 2) - 156,0 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 61600 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1324N odc. DW510 – Jarzeń
a) Odtworzenie trasy oraz pomiary w okresie trwania robót – 0,245 km
b) Oczyszczenie nawierzchni przed ułożeniem warstwy profilowej – 1 029,0 m2
c) Skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem warstwy profilowej – 1 029,0 m2
d) Oczyszczenie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej – 1 029,0 m2
e) Skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem warstwy bitumicznej – 1 029,0 m2

f) Profilowanie podbudowy betonem asfaltowym AC 11W z dowozem – 51,45 Mg
g) Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 8 cm z SMA 16 JENA z transportem – 1 029,0 m2
h) Wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej z kruszywa śr. gr. 8 cm (szer. 0,50 m x 2) - 245,0 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 121348,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1328N odc. Krzewno – Krasnolipie
a) Odtworzenie trasy oraz pomiary w okresie trwania robót – 0,230 km
b) Oczyszczenie nawierzchni przed ułożeniem warstwy profilowej – 805,0 m2
c) Skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem warstwy profilowej – 805,0 m2
d) Oczyszczenie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej – 805,0 m2
e) Skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej – 805,0 m2
f) Profilowanie podbudowy betonem asfaltowym AC 11W z dowozem – 40,25 Mg
g) Wykonanie nawierzchni z kruszywa kamiennego 0/31,5mm (gr. 10 cm) z transportem – 1 015,0 m2
h) Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 8 cm z SMA 16 JENA z transportem – 805,0 m2
i) Wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej z kruszywa śr. gr. 8 cm (szer. 0,50 m x 2) - 230,0 m2

(wykonanie remontu nawierzchni brukowej w Krzewnie poprzez ułożenie nawierzchni bitumicznej oraz kontynuacja remontu jezdni o nawierzchni z kruszywa odc. Krzewno – Krasnolipie)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 121342,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1352N odc. Kowale – Glądy
a) Odtworzenie trasy oraz pomiary w okresie trwania robót – 0,300 km
b) Oczyszczenie nawierzchni przed ułożeniem warstw bitumicznych – 1 260,0 m2
c) Skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem warstwy bitumicznej – 1 260,0 m2
d) Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 8 cm z SMA 16 JENA z transportem – 1 260,0 m2
e) Wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej z kruszywa śr. gr. 8 cm (szer. 0,50 m x 2) - 300,0 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 121500 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1395N odc. Lutkowo – Jachowo – Granica Państwa
a) Odtworzenie trasy oraz pomiary w okresie trwania robót – 0,550 km
b) Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 8 cm z wywiezieniem – 5,0 m2
c) Korytowanie - wykonanie robót ziemnych w gruncie kat III - wykop pod podbudowę na mijankę – 16,20 m3
d) Wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej gr. 40 cm z kruszywa C90/3 (mijanka) – 16,20 m3
e) Profilowanie i zagęszczenia istniejącej podbudowy z kruszywa i stabilizacja mechaniczna –1925,0 m2
f) Profilowanie i zagęszczenie podbudowy (mijanka) – 40,50 m2
g) Skropienie (C60 BP3 ZM) pasy szer. 0,5m na krawędziach podbudowy i mijance – 550,0 m2
h) Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 8 cm z SMA 16 JENA z transportem – 1 925,0 m2
i) Wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej z kruszywa śr. gr. 8 cm (szer. 0,50 m x 2) – 550,0 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 202891,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39817,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91162,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39817,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39817,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74743,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129571,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74743,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74743,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173770,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223365,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173770,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173770,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171237,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265259,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171237,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171237,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167201,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224048,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167201,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167201,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286473,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340670,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286473,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286473,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający postanowił zwiększyć wartość zamówienia do wysokości ceny najkorzystniejszej oferty dla części:
1) Część nr 3 Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1324N odc. DW510 – Jarzeń – zwiększono wartość zamówienia o 24 511,80 zł brutto
2) Część nr 4 Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1328N odc. Krzewno – Krasnolipie – zwiększono wartość zamówienia o 21 985,94 zł brutto
3) Część nr 5 Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1352N odc. Kowale – Glądy – zwiększono wartość zamówienia o 17 756,28 zł brutto
4) Część nr 6 Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1395N odc. Lutkowo – Jachowo – Granica Państwa – zwiększono wartość zamówienia o 36 916,85 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.