Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00324865/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i modernizacja w Warsztacie Terapii Zajęciowej
w Augustowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie na Rzecz Osób Niepełnosprawnych WTZ w Augustowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790171617
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Portowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wtz@onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wtz.augustow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d90a9c7a-2ae6-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i modernizacja w Warsztacie Terapii Zajęciowejw Augustowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d90a9c7a-2ae6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347847
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00291399/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remontu i modernizacji w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Augustowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324865
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Remontu i modernizacji w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Augustowie. Obiekt jest zlokalizowany w Augustowie przy ul. Portowej 12 na działce o nr geod. 287/2.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wymiana i montaż stolarki pcv wewnętrznej na stolarkę aluminiową spełniającą wymogi PPOŻ (EI 60)
b) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej
c) wymiana parapetów betonowych na parapety z konglomeratu
d) remont posadzek
e) szpachlowanie, malowanie i okładziny wewnętrzne
f) remont łazienki dla osób niepełnosprawnych na poziomie ii piętra
g) montaż podgrzewaczy dla ciepłej wody 7 KW
h) wywiezienie gruzu
i) roboty instalacyjne elektryczne, komputerowe i klimatyzacyjne
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną
obejmującą projekt techniczny oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót.
4. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej terenu
prowadzonych prac przed złożeniem oferty.
5. Zamawiający udostępnia posiadany przedmiar robót jako materiał pomocniczy, mając na
uwadze ułatwienie kalkulowania ceny ofertowej. Zamawiający informuje, iż udostępniony
przedmiar robót ma za zadanie jedynie ułatwić Wykonawcom skalkulowanie ceny ofertowej,
w związku z czym nie będzie miał wpływu na realizację zamówienia oraz wysokość
wynagrodzenia umownego określonego poprzez zryczałtowaną cenę ofertową. Zamawiający
informuje, że Wykonawcy powinni skalkulować cenę ofertową w oparciu o dokumentację
techniczną, o której mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami. Przedmiot zamówienia Wykonawca wykona z własnych nowych materiałów pierwszego gatunku. Materiały dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane.
8. Zdemontowane urządzenia oraz materiały nadające się do odzysku Wykonawca zobowiązany jest złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Gruz oraz materiały nienadające się do odzysku Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji w ramach wynagrodzenia wynikającego ze złożonej oferty. Koszt załadunku, rozładunku oraz przewozu do miejsca ich składowania lub utylizacji mieści się w wynagrodzeniu wynikającym ze złożonej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania przedstawienia dowodów z przekazania zdemontowanych materiałów do utylizacji.
9. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji technicznej, z zastrzeżeniem, że ich parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe nie mogą być gorsze niż parametry materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający będzie dokonywał oceny zgodności i równoważności w uzgodnieniu z autorem dokumentacji technicznej.
10. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi
dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze
wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno -
eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu
zamówienia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych do
wskazanych w dokumentacji technicznej, z zastrzeżeniem, że ich parametry techniczne,
funkcjonalne i użytkowe nie mogą być gorsze niż parametry materiałów i urządzeń
wskazanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający będzie dokonywał oceny zgodności i
równoważności w uzgodnieniu z autorem dokumentacji technicznej.
11. Opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji technicznej został sporządzony
z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
13. Wykonawcy zobowiązani są do wskazania w ofercie zakresu robót, którego realizację
zamierzają powierzyć podwykonawcom [wymagane oświadczenie w ww. zakresie zawarte jest na formularzu ofertowym].
14. Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcy lub podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, zawartą pomiędzy Wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą), a także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami, na mocy której odpowiednio podwykonawca lub dalszy podwykonawca, zobowiązuje się wykonać część zamówienia.
15. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować na warunkach opisanych we wzorze umowy
stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ minimum 36 – miesięczną gwarancję na wykonane prace
i zamontowane urządzenia. (UWAGA GWARANCJA JEST JEDNYM Z KRYTERIÓW OCENY OFERT)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421141-4 - Instalowanie przegród
45421131-1 - Instalowanie drzwi
44221200-7 - Drzwi
45431200-9 - Kładzenie glazury
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
45232460-4 - Roboty sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 09.08.2023 r. do godz. 11:00 na zadanie pn. „Remont i modernizacja w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Augustowie" wpłynęły 3 oferty. Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką przeznaczył na realizację zamówienia tj.: 247 370,47 zł brutto. Po otwarciu ofert, okazało się, że najkorzystniejsza oferta, która otrzymała najwyższą liczbę punktów wg. kryteriów oceny oferty, firmy BMP Maciej Ponikwicki ul. Michała Motoszko 8/8, 15‑111 Białystok opiewała na kwotę 349 633,00 zł brutto. Najkorzystniejsza oferta przewyższała kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty“.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- "Zakup i dostawa samochodu typu furgon do Centrum Sportu i Rekreacji w Augustowie"
- Zakup wraz z dostawą leków na okres 12 miesięcy
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie - Różne produkty spożywcze"
- Dostawa Remdesivir na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- "Profilowanie z zagęszczeniem nawierzchni dróg gminnych, dróg wewnętrznych i wewnętrznych dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Miasta Augustowa".
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeń pielęgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Drzwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.