Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00277044/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
- 2023/BZP 00490578/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja pokrycia dachu na budynku sali gimnastycznej SZS nr 1 w Chełmku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181801
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11
1.5.2.) Miejscowość: Chełmek
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-660
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 844-90-42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chelmek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33d44061-1419-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja pokrycia dachu na budynku sali gimnastycznej SZS nr 1 w Chełmku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33d44061-1419-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025962/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja pokrycia dachu na budynku sali gimnastycznej SZS nr 1 w Chełmku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277044
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Modernizacja pokrycia dachowego nad salą gimnastyczną SZS nr 1 w Chełmku.”.
Lokalizacja inwestycji: Chełmek, ul. Bolesława Chrobrego 9, działki nr 1864/2, 1865/2 oraz 1865/1 obręb 0001 Chełmek, jednostka ewidencyjna 121303_4 Chełmek – miasto.
Zakres inwestycji:
Zadanie obejmuje modernizację pokrycia dachowego nad salą gimnastyczną Samorządowego Zespołu Szkół nr 1 w Chełmku w zakresie:
demontaż istniejących rynien, rur spustowych obróbek dachu, gąsiorów, wentylatorów, oraz instalacji odgromowej
ułożenie foli paroprzepuszczalnej na istniejącym pokryciu dachu
ułożenie rusztu drewnianego do którego należy przymocować blachę trapezową T-18 gr. 0,7mm w kolorze ral 3011
przełożyć wszystkie płotki przeciwśnieżne i pomalować w kolorze ral 3011
należy wykonać regulację wysokościową istniejących wentylatorów-wywietrzaków
wykonać wszystkie nowe obróbki dachu z blachy gr.0,55mm– pas nad i pod rynnowy, wymienić gąsior kalenicowy oraz gąsiory grzbietowe
wymiana rynien i rur spustowych wraz z czyszczakami
wyczyścić do II-stopnia oraz pomalować skorodowaną konstrukcję pod okapową dachu farbami epoksydowymi lub innymi posiadającymi atesty i certyfikaty
wykonać i zamontować drabinę na dach
wykonać nową instalację odgromową zgodnie z projektem technicznym
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. Przedmiot niniejszego zamówienia został przygotowany do realizacji na podstawie zgłoszenia na budowę, zaświadczenie Starosty Oświęcimskiego z dnia 23.05.2023 r., znak WAB.6743.274.2023.AZ
W ramach zadania i zaoferowanej ceny wykonawca jest zobowiązany przede wszystkim do:
1. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia miejsca prowadzonych robót budowlanych, gromadzenia materiałów oraz odpadów powstających w trakcie prac przed dostępem osób postronnych.
2. Zabezpieczenie dojścia do szkoły w trakcie realizacji robót w okresie nauki szkolnej i przedszkolnej.
3. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania oferty celem sprawdzenia warunków realizacji zadania.
4. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
5. Zastosowane do realizacji zamówienia wyroby winne być o należytych właściwościach użytkowych, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7.07.1994 r. ustawy Prawa budowlanego (Dz.U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.), tj. wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z przepisami odrębnymi, a w przypadku wyrobów budowlanych - również zgodnie z zamierzonym zastosowaniem.
6. Wszystkie dokumenty dotyczące zastosowanych wyrobów budowlanych wskazane w punkcie 5 Wykonawca winien okazać na żądanie inspektora nadzoru oraz dołączyć do materiałów odbiorowych.
7. W cenie oferty Wykonawca winien ująć m. in.:
a) koszty robót budowlanych wraz z kosztami materiałów, robocizny, itp.,
b) koszty opracowania dokumentacji powykonawczej, którą Wykonawca nieodpłatnie przekaże Zamawiającemu i za którą będzie ponosił pełną odpowiedzialność,
c) koszty związane z organizacją placu budowy i załatwieniem wszystkich formalności związanych z budową,
d) koszty wynikające z wszystkich załączonych uzgodnień branżowych, opinii i warunków,
e) koszty ubezpieczenia budowy,
f) koszty zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, w tym związane ze skutkami wystąpienia opadów atmosferycznych,
g) wszelkich robót przygotowawczych, ewentualnych robót rozbiórkowych, wykończeniowych, odtworzeniowych, porządkowych (w szczególności uprzątnięcie terenu bezpośrednio przylegającego do prowadzonych robót, obszaru komunikacji i składowania materiałów a wykorzystanego do celu realizacji zadania), wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki,
h) koszty płatnych prób, badań, pomiarów i odbiorów technicznych,
i) koszty doprowadzenia terenu przyległego do stanu pierwotnego, w tym naprawy uszkodzonych elementów i powierzchni,
j) koszty utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki,
k) inne nie wymienione koszty niezbędne do poniesienia w celu prawidłowej realizacji zadania.
Wymagania szczególne nie wymienione w dokumentacji projektowej:
1. Zamawiający wymaga uprzedniego uzgodnienia materiałów wykończeniowych przewidzianych do zabudowania poprzez przedstawienie próbek proponowanych materiałów, z uwzględnieniem koloru blachy w odcieniu czerwonym lub jego pochodnymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395974,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARLETA RUNDZIA-SKLORZ PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "SIÓDEMKA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386802163
7.3.3) Ulica: Nadwiślańska 45
7.3.4) Miejscowość: Gromiec
7.3.5) Kod pocztowy: 32-590
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ARLETA RUNDZIA-SKLORZ PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "SIÓDEMKA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CHEŁMEK
więcej: przetargi CHEŁMEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Dostawa i montaż klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppoż. - wraz z robotami towarzyszącymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
- Ułożenie wykładziny PCV na posadzce w Przedszkolu w Łęgu - prace naprawcze
- Remont korytarza w budynku dydaktycznym
- Przebudowa pomieszczeń biblioteki wydziałowej na salę dydaktyczną (wykładową) i salę konferencyjną w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Zbierskiego 2/4
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.