Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00293921/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - II koszenie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311060783
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętojańska 20D
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 243 02 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_konin/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - II koszenie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c7c7dca-1bed-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041626/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - II koszenie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293921
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZZ.3302.08.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 91510,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego – II koszenie.Zamówienie podzielone jest na 4 części (Rejon 1, 2, 3 i 4). Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wąskim koszeniu - mechanicznym koszeniu traw, chwastów oraz samosiejek z poboczy dróg na szerokości pomiędzy krawędzią jezdni, a skarpą rowu po obu stronach jezdni (lewa i prawa strona jezdni) (minimalna szerokość koszenia ok. 1,50 m) dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego, wskazanych przez Zamawiającego dla każdej z części (nr 1, 2, 3 i 4) zamówienia. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm. W obrębie skrzyżowań, przejazdów kolejowych itp. miejsc, które mają wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego szerokość koszenia może zostać zwiększona, w zależności od potrzeb. W zakres usługi wchodzi również koszenie za chodnikiem średnio ok. 1m. Niezwłocznie po zakończeniu prac, Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania jezdni, poboczy i chodników z nadmiaru skoszonej trawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 26754,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego – II koszenie.2. Zamówienie podzielone jest na 4 części (Rejon 1, 2, 3 i 4). Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wąskim koszeniu - mechanicznym koszeniu traw, chwastów oraz samosiejek z poboczy dróg na szerokości pomiędzy krawędzią jezdni, a skarpą rowu po obu stronach jezdni (lewa i prawa strona jezdni) (minimalna szerokość koszenia ok. 1,50 m) dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego, wskazanych przez Zamawiającego dla każdej z części (nr 1, 2, 3 i 4) zamówienia. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm. W obrębie skrzyżowań, przejazdów kolejowych itp. miejsc, które mają wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego szerokość koszenia może zostać zwiększona, w zależności od potrzeb. W zakres usługi wchodzi również koszenie za chodnikiem średnio ok. 1m. Niezwłocznie po zakończeniu prac, Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania jezdni, poboczy i chodników z nadmiaru skoszonej trawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 30848,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego – II koszenie.2. Zamówienie podzielone jest na 4 części (Rejon 1, 2, 3 i 4). Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wąskim koszeniu - mechanicznym koszeniu traw, chwastów oraz samosiejek z poboczy dróg na szerokości pomiędzy krawędzią jezdni, a skarpą rowu po obu stronach jezdni (lewa i prawa strona jezdni) (minimalna szerokość koszenia ok. 1,50 m) dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego, wskazanych przez Zamawiającego dla każdej z części (nr 1, 2, 3 i 4) zamówienia. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm. W obrębie skrzyżowań, przejazdów kolejowych itp. miejsc, które mają wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego szerokość koszenia może zostać zwiększona, w zależności od potrzeb. W zakres usługi wchodzi również koszenie za chodnikiem średnio ok. 1m. Niezwłocznie po zakończeniu prac, Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania jezdni, poboczy i chodników z nadmiaru skoszonej trawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 16874,25 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego – II koszenie.2. Zamówienie podzielone jest na 4 części (Rejon 1, 2, 3 i 4). Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wąskim koszeniu - mechanicznym koszeniu traw, chwastów oraz samosiejek z poboczy dróg na szerokości pomiędzy krawędzią jezdni, a skarpą rowu po obu stronach jezdni (lewa i prawa strona jezdni) (minimalna szerokość koszenia ok. 1,50 m) dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego, wskazanych przez Zamawiającego dla każdej z części (nr 1, 2, 3 i 4) zamówienia. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm. W obrębie skrzyżowań, przejazdów kolejowych itp. miejsc, które mają wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego szerokość koszenia może zostać zwiększona, w zależności od potrzeb. W zakres usługi wchodzi również koszenie za chodnikiem średnio ok. 1m. Niezwłocznie po zakończeniu prac, Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania jezdni, poboczy i chodników z nadmiaru skoszonej trawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 17033,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14447,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42763,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14447,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radkon Radosław Zajdlic, Bicz 4, 62-571 Stare Miasto
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651909246
7.3.4) Miejscowość: Bicz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-571
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZAJDLIC RADOSLAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZAJDLIC RADOSLAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14447,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22521,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49307,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22521,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KASKADA - Tereny Zielone Adam Kantorski, Zberzyn 20, 62-541 Budzisław Kościelny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652767133
7.3.4) Miejscowość: Zberzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 62-541
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KASKADA - Tereny Zielone Adam Kantorski
jakie przetargi wygrała firma
KASKADA - Tereny Zielone Adam Kantorski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22521,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13850,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29158,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13850,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radkon Radosław Zajdlic, Bicz 4, 62-571 Stare Miasto
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651909246
7.3.4) Miejscowość: Bicz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-571
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZAJDLIC RADOSLAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZAJDLIC RADOSLAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13850,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14349,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29434,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14349,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radkon Radosław Zajdlic, Bicz 4, 62-571 Stare Miasto
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651909246
7.3.4) Miejscowość: Bicz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-571
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZAJDLIC RADOSLAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZAJDLIC RADOSLAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14349,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej.
- Remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 14B w Koninie
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszanką mineralno-asfaltową dla ruchu KR 2 na terenie Powiatu Konińskiego w 2025 roku - Etap I
- MODERNIZACJA SIECI ELEKTRYCZNEJ, WYKONANIE SEGMENTU LOKALNEJ SZKOLNEJ SIECI KOMPUTEROWEJ, WYKONANIE WENTYLACJI LUB KLIMATYZACJI, PODŁOGI ANTYSTATYCZNEJ ANTYPOŚLIZGOWEJ, NAPRAWA MALOWANIE ŚCIAN .....
- Realizacja dróg rowerowych w Koninie w ramach projektu pt. "Niskoemisyjny transport publiczny w subregionie konińskim" (Budowa drogi dla rowerów na Alejach 1 Maja)
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Koszenie traw w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w 2025 r. według 11 zadań
- Wykaszanie traw w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
- Rozbudowa drogi gminnej nr K340341K ul. Polna w km 0+545,00 do km 1+309,00 w miejscowości Limanowa, Miasto Limanowa
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.