Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00262773/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
- 2024/BZP 00267913/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-02
- 2024/BZP 00275674/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-08
- 2024/BZP 00289685/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont budynków warsztatów szkolnych w ramach utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Zespole Szkół im M Rataja w Reszlu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KĘTRZYŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 1
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 751 75 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.witkowska@starostwo.ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8989961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont budynków warsztatów szkolnych w ramach utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Zespole Szkół im M Rataja w Reszlu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d710856-de52-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347950
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007503/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przebudowa i remont budynków warsztatów szkolnych w ramach utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Zespole Szkół im. Rataja w Reszlu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs); Przebudowa i remont budynków warsztatów szkolnych w ramach utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Zespole Szkół im M Rataja w Reszlu2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262773
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.PK.343.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę i remont budynków warsztatów szkolnych w celu utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Zespole Szkół im. M. Rataja w Reszlu, zgodnie z projektem budowlanym pn.: „Przebudowa i remont budynków warsztatów szkolnych Zespołu Szkół im. M. Rataja w Reszlu w celu utworzenia branżowego centrum umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego”.
Przebudowa i remont budynków będzie obejmowała m.in. następujące prace:
1) roboty rozbiórkowe i demontażowe,
2) wykonanie robót ziemnych oraz fundamentu na płycie,
3) wykonanie nowych ścian i elementów konstrukcyjnych,
4) roboty konstrukcyjne, pokrywcze i izolacyjne dachu,
5) wykonanie nowych obróbek blacharskich i orynnowania dachu,
6) termomodernizacja strychu oraz części przestrzeni stropodachu z płyt izolacyjnych PIR,
7) remont istniejących kanałów kominowych wraz z montażem w części turbowentów i kratek wentylacyjnych,
8) wykonanie zabudowy przegród zewnętrznych ścian istniejącej przyległej zadaszonej wiaty,
9) roboty izolacyjne i elewacyjne ścian zewnętrznych i ich fundamentów,
10) przebudowa i wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej,
11) przebudowa istniejących pomieszczeń wewnątrz budynku,
12) roboty tynkarskie, malarskie i posadzkowe wewnętrzne,
13) roboty wykończeniowe i modernizacyjne ścian i sufitów,
14) wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z oprzyrządowaniem, wykonanie instalacji teletechnicznej i alarmowej,
15) wymiana wewnętrznej instalacji wod.-kan., c.w.u. i c.o. wraz z dostawą i montażem armatury sanitarnej,
16) roboty instalacyjne instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
17) roboty instalacyjne instalacji odpylania trocin oraz instalacji pneumatycznej,
18) przebudowa istniejącej instalacji hydrantowej,
19) montaż instalacji fotowoltaicznej na części dachu,
20) przebudowa schodów zewnętrznych do wejścia głównego wraz z wykonaniem nowych zadaszeń systemowych nad wszystkimi wejściami do budynku,
21) wykonanie zewnętrznej pochylni dla niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku wraz z dojściem,
22) dostawa i montaż wewnętrznej przy schodowej platformy dla osób niepełnosprawnych sterowanej elektrycznie,
23) wykonanie opasek zewnętrznych, dojazdów i dojść do budynku oraz miejsc postojowych z kostki betonowej,
24) zagospodarowania terenu, przebudowa istniejącego ogrodzenia wraz z bramami wjazdowymi oraz remont murków oporowych,
25) uporządkowanie terenu,
26) wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej,
27) montaż tablic informacyjnych o wymiarach 180x120 - szt. 1
W ramach niniejszego zadania Wykonawca wykona także wszelkie prace tymczasowe i towarzyszące niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz roboty odtworzeniowe, przeprowadzi wymagane próby końcowe, sprawdzenia, wszelkie inne czynności oraz przedłoży wszystkie wymagane dokumenty (w tym dokumentację powykonawczą zawierającą atesty i deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, instrukcje obsługi i instrukcje eksploatacji) niezbędne do oddania robót do użytku). Zamówienie obejmuje prace związane z i przebudową i rozbudową istniejącej infrastruktury w Zespole Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu na Branżowe Centrum Umiejętności (BCU). W ramach realizacji obowiązują zasady bezpieczeństwa i higieny pracy, jak dla robót budowlanych związanych z budynkami użyteczności publicznej, ze szczególnym uwzględnieniem funkcji, jaką spełnia budynek szkolno warsztatowy. Prace wykonawcy nie mogą powodować istotnych utrudnień w funkcjonowaniu warsztatów i terenów przyległych, w tym obowiązuje wygrodzenie przez Wykonawcę placu budowy w celu zapewnienia warunków bezpiecznego poruszania się uczniów w obrębie i w warsztatach szkolnych.
2. Warunki dotyczące realizacji zamówienia, w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących zał. nr 8 do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w szczególności rozwiązania techniczne, technologiczne, materiałowe, organizacyjne, określa:
1) dokumentacja projektowa (Projekt Zagospodarowania Terenu, Projekt Architektoniczno-Budowlany, Projekt Techniczny dla wszystkich branż, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót) - zał. nr 9 do SWZ;
2) przedmiar robót - zał. nr 10 do SWZ (dokument pomocniczy)
3) wzór tablicy informacyjnej - zał. nr 11 do SWZ.
4. Przedmiary robót są uzupełnieniem przedmiotu zamówienia i nie mogą stanowić jedynej podstawy do obliczenia ceny za wykonanie zamówienia. Załączone do SWZ branżowe przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy.
(...) - pełna treść zapisu w rozdz. V SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45313100-5 - Instalowanie wind
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233127-5 - Roboty budowlane w zakresie rozjazdów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6297999,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8344832,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6297999,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ADAM STADNIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7422023151
7.3.3) Ulica: Słoneczna 2/4
7.3.4) Miejscowość: Korsze
7.3.5) Kod pocztowy: 11-430
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje elektryczne, sanitarne. Wykonawca nieznany.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ADAM STADNIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ADAM STADNIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6297999,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby obiektów będących w zarządzie CSSG i W-MOSG
- Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu "AOON" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025. Zadanie realizowane w ramach FS.
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kętrzyn
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- (2) Modernizacja krytej pływalni 'Błekitna w Wyszkowie - wymiana dwóch zużytych central wentylacji mechanicznej obsługujących halę basenowa w tym nawiew na trybuny dla publiczności"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.