eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk PodlaskiŚwiadczenie usług ochronnych osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim



Ogłoszenie z dnia 2024-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochronnych osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Bielsku Podlaskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321307

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 7

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kom.gosp@bielsk-podlaski.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dcb81042-0397-11ef-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sądownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochronnych osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcb81042-0397-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00256713/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303141

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G.261.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1686003,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budynek i posesja Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim przy ul. 3 Maja 7.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowej stałej ochrony realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim przy ulicy 3 Maja 7, wraz ze wsparciem dwuosobowej grupy interwencyjnej (o której mowa w § 1 pkt 3 rozporządzenia ministra spraw wewnętrznych i administracji w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji - Dz. U. z 2015 poz. 992 j.t.) w przypadku takiej konieczności – czas dojazdu grupy interwencyjnej nie może być dłuższy niż wskazany w ofercie od czasu jej wezwania (każdorazowa interwencja SUFO winna być odnotowania w książce dyżuru).
2. Stała bezpośrednia ochrona fizyczna pełniona będzie na:
a) posterunek całodobowy PS-1 (we wszystkie dni tygodnia – w tym soboty, niedziele i święta) jednoosobowy posterunek ochronny (obserwacyjno-obchodowy) w systemie zmianowym z wykorzystaniem systemu telewizji dozorowej, systemów antynapadowych i antywłamaniowych, systemu kontroli dostępu oraz systemu p.poż, pełniony przez pracownika wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
b) posterunek dzienny jednoosobowy PS-2 – (w godzinach urzędowania Sądu, tj. 7:30 – 15:30 w dni robocze - 8 godz.) pełniony przy wejściu głównym do budynku z wykorzystaniem kolumnowego detektora metalu PMD2 (na wyposażeniu obiektu), oraz ręcznego detektora metalu (zostanie dostarczony przez Wykonawcę), przez pracownika wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 1A do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 562001,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budynek i posesja Wydziałów Zamiejscowych w Hajnówce i Prokuratury Rejonowej w Hajnówce przy ul. Warszawskiej 87.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowej stałej ochrony realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, Zamiejscowych Wydziałów w Hajnówce przy ulicy Warszawskiej 87, wraz ze wsparciem dwuosobowej grupy interwencyjnej (o której mowa w § 1 pkt 3 rozporządzenia ministra spraw wewnętrznych i administracji w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji - Dz. U. z 2015 poz. 992 j.t.) grupy interwencyjnej w przypadku takiej konieczności – czas dojazdu grupy interwencyjnej nie może być dłuższy niż wskazany w ofercie od czasu jej wezwania (każdorazowa interwencja SUFO winna być odnotowania w książce dyżuru).
2. Stała bezpośrednia ochrona fizyczna pełniona będzie na:
a) posterunek całodobowy PS-1 (we wszystkie dni tygodnia – w tym soboty, niedziele i święta) jednoosobowy posterunek ochronny (obserwacyjno-obchodowy) w systemie zmianowym z wykorzystaniem systemu telewizji dozorowej, systemów antynapadowych i antywłamaniowych, systemu kontroli dostępu oraz systemu p.poż, z wykorzystaniem ręcznego detektora metalu (zostanie dostarczony przez Wykonawcę) pełniony przez pracownika wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
b) posterunek dzienny jednoosobowy PS-2 (w godzinach urzędowania Sądu, tj. 7:30 – 15:30 w dni robocze - 8 godz.) w zakresie ochrony przestrzeni ogólnodostępnej w budynku Sądu i Prokuratury, pełniony przez pracownika wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Do obowiązków pracownika należy w szczególności ochrona sal rozpraw i sekretariatów poprzez prowadzenie ciągłego ruchomego patrolu (obchodu).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 1B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 562001,19 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budynek i posesja Wydziałów Zamiejscowych w Siemiatyczach przy ul. Górnej 61.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowej stałej ochrony realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, Zamiejscowych Wydziałów w Siemiatyczach przy ulicy Górnej 61, wraz ze wsparciem dwuosobowej grupy interwencyjnej (o której mowa w § 1 pkt 3 rozporządzenia ministra spraw wewnętrznych i administracji w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji - Dz. U. z 2015 poz. 992 j.t.) grupy interwencyjnej w przypadku takiej konieczności – czas dojazdu grupy interwencyjnej nie może być dłuższy niż wskazany w ofercie od czasu jej wezwania (każdorazowa interwencja SUFO winna być odnotowania w książce dyżuru).
2. Stała bezpośrednia ochrona fizyczna pełniona będzie na:
a) posterunek całodobowy PS-1 (we wszystkie dni tygodnia – w tym soboty, niedziele i święta) jednoosobowy posterunek ochronny (obserwacyjno-obchodowy) w systemie zmianowym z wykorzystaniem systemu telewizji dozorowej, systemów antynapadowych i antywłamaniowych, systemu kontroli dostępu oraz systemu p.poż, z wykorzystaniem ręcznego detektora metalu (zostanie dostarczony przez Wykonawcę) pełniony przez pracownika wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
b) posterunek dzienny jednoosobowy PS-2 (w godzinach urzędowania Sądu, tj. 7:30 – 15:30 w dni robocze - 8 godz.) w zakresie ochrony przestrzeni ogólnodostępnej w budynku Sądu, pełniony przez pracownika wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Do obowiązków pracownika należy w szczególności ochrona sal rozpraw i sekretariatów poprzez prowadzenie ciągłego ruchomego patrolu (obchodu).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 1C do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 562001,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 465263,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495032,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477692,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EKOTRADE Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SILESIA EKOTRADE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260207887

7.3.3) Ulica: Melomanów 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-712

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Reakcja grup interwencyjnych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477692,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 452717,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495032,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 452717,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): STEKOP Spółka Akcyjna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: STEKOP-OCHRONA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421023917

7.3.3) Ulica: Mołdawska 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-127

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 452717,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 530917,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 587247,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 587247,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia Global Security Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441517858

7.3.3) Ulica: 11 Listopada 43

7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze

7.3.5) Kod pocztowy: 17-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Udostępnienie całodobowej stacji monitorowania sygnałów alarmowych z istniejącego systemu alarmowego oraz w zakresie usługi wideopatrolowania
Krajowe Centrum Monitoringu Spółka z o.o., ul. Tytusa Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 587247,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.