Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00186347/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja sieci wodociągowej na terenie Gminy Trzciel.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzciel
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966898
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 22
1.5.2.) Miejscowość: Trzciel
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-320
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957431400
1.5.8.) Numer faksu: 957431400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@trzciel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzciel.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-414ad209-df7a-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja sieci wodociągowej na terenie Gminy Trzciel.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-414ad209-df7a-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029601/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja sieci wodociągowej na terenie Gminy Trzciel
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186347
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GI.271.05.2023.R.J.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa inteligentnego systemem zarządzania gospodarką wodną w oparciu o wodomierze z funkcją akustycznegowykrywania wycieków, wodomierze ultradźwiękowe, systemy odczytu radiowego, monitorowania nieszczelności oraz
bilansowania stref umożliwiającego uregulowanie gospodarki wodomierzowej, wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań do
rozliczania zużycia wody oraz wdrożenie aktywnego systemu oceny stanu technicznego sieci opartego o technologie IoT
oraz sztucznej inteligencji. Elementy systemu (wszystkie elementy dostarczone w ramach zamówienia muszą być
fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania):
1. Dostawa wodomierzy ultradźwiękowych z wbudowaną funkcją akustycznego wykrywania wycieków DN20, DN25 oraz
wodomierzy ultradźwiękowych DN50 na sieci wodociągowej obejmującą odcinki od przyłącza po rury dystrybucji wody na
terenie miejscowości: Brójce, Lutol Suchy, Łagowiec i Stary Dwór.
2. Dostawa wodomierzy ultradźwiękowych DN15, dla odbiorców wody w lokalach mieszkalnych na terenie miejscowości:
Brójce, Lutol Suchy, Łagowiec i Stary Dwór.
3. Dostawa strefowych wodomierzy ultradźwiękowych DN80 dających możliwość przeprowadzenia kalkulacji bilansu wody w
wyznaczonych strefach.
4. Dostawa urządzeń radiowych do automatycznego odczytu wodomierzy na terenie miejscowości: Brójce, Lutol Suchy,
Łagowiec i Stary Dwór.
5. Dostawa i uruchomienie systemu radiowego odczytu wodomierzy połączonego z urządzeniami do odczytu i
gromadzącego przesyłane przynajmniej raz na dobę dane.
6. Dostawa i uruchomienie oprogramowania do wizualizacji miejsc potencjalnych strat wody – wycieków na terenie
miejscowości: Brójce, Lutol Suchy, Łagowiec i Stary Dwór.
7. Dostawa i uruchomienie oprogramowania w języku polskim do kalkulacji bilansu dostaw wody (kalkulacji potencjalnych
start wody) w utworzonych strefach na terenie miejscowości: Brójce, Lutol Suchy, Łagowiec i Stary Dwór.
8. Szkolenia pracowników/osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych
systemów/programów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części nr 1 został zwarty w załączniku do SWZ pn. „Opis przedmiotu
zamówienia część 1.”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 525000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowego do obsługi inteligentnego systemu zarządzania gospodarką wodną w celu ograniczeniastrat wody poprzez uregulowanie gospodarki wodomierzowej, wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań do rozliczania
zużycia wody oraz wdrożenie aktywnego systemu oceny stanu technicznego sieci.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części nr 2 został zwarty w załączniku do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia część 2.”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Montaż inteligentnego systemu zarządzania gospodarką wodną w celu ograniczenia strat wody poprzez uregulowaniegospodarki wodomierzowej, wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań do rozliczania zużycia wody oraz wdrożenie
aktywnego systemu oceny stanu technicznego sieci.
1. Montaż wodomierzy ultradźwiękowych z wbudowaną funkcją akustycznego wykrywania wycieków DN20, DN25 oraz
wodomierzy ultradźwiękowych DN50 na sieci wodociągowej obejmującą odcinki od przyłącza po rury dystrybucji wody na
terenie miejscowości: Brójce, Lutol Suchy, Łagowiec i Stary Dwór. Wodomierze mają być zamontowane na przyłączach u
odbiorców wody.
2. Montaż wodomierzy ultradźwiękowych DN15, dla odbiorców wody w lokalach mieszkalnych na terenie miejscowości:
Brójce, Lutol Suchy, Łagowiec i Stary Dwór.
3. Montaż strefowych wodomierzy ultradźwiękowych DN80 dających możliwość przeprowadzenia kalkulacji bilansu wody w
wyznaczonych strefach. Montaż w studniach wodomierzowych i na stacji uzdatniania wody.
4. Montaż urządzeń radiowych do automatycznego odczytu wodomierzy na terenie miejscowości: Brójce, Lutol Suchy,
Łagowiec i Stary Dwór.
III część zamówienia została podzielona na dwa zdania:
Zadanie 1 - Wymiana wodomierzy w budynkach i lokalach mieszkalnych
Zadanie 2 - Wymiana wodomierzy w zakładach pracy i budynkach użyteczności publicznej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części nr 3 został zwarty w załączniku do SWZ pn. „Opis przedmiotu
zamówienia część 3.” oraz w przedmiarach robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 567427,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 908791,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 908791,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 908791,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMSTRUP Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5270104775
7.3.3) Ulica: ul. Kurzawska 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-296
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 908791,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38376,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38376,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38376,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: El Toro Bobrowski Blatkiewicz Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8542203689
7.3.3) Ulica: Racławicka 23
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EL TORO BOBROWSKI BLATKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EL TORO BOBROWSKI BLATKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38376,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 616034,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 616034,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 616034,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „KOBERLING”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7880007149
7.3.3) Ulica: Powstańców WLKP. 32
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "KOBERLING" S.C. ZYGMUNT, PAWEŁ, STEFAN, MICHAŁ KOBERLING
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "KOBERLING" S.C. ZYGMUNT, PAWEŁ, STEFAN, MICHAŁ KOBERLING
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 616034,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.