eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzciel"Modernizacja sieci wodociągowej na terenie Gminy Trzciel."



Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja sieci wodociągowej na terenie Gminy Trzciel.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzciel

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966898

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 22

1.5.2.) Miejscowość: Trzciel

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-320

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957431400

1.5.8.) Numer faksu: 957431400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@trzciel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzciel.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-414ad209-df7a-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja sieci wodociągowej na terenie Gminy Trzciel.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-414ad209-df7a-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029601/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja sieci wodociągowej na terenie Gminy Trzciel

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186347

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GI.271.05.2023.R.J.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa inteligentnego systemem zarządzania gospodarką wodną w oparciu o wodomierze z funkcją akustycznego
wykrywania wycieków, wodomierze ultradźwiękowe, systemy odczytu radiowego, monitorowania nieszczelności oraz
bilansowania stref umożliwiającego uregulowanie gospodarki wodomierzowej, wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań do
rozliczania zużycia wody oraz wdrożenie aktywnego systemu oceny stanu technicznego sieci opartego o technologie IoT
oraz sztucznej inteligencji. Elementy systemu (wszystkie elementy dostarczone w ramach zamówienia muszą być
fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania):
1. Dostawa wodomierzy ultradźwiękowych z wbudowaną funkcją akustycznego wykrywania wycieków DN20, DN25 oraz
wodomierzy ultradźwiękowych DN50 na sieci wodociągowej obejmującą odcinki od przyłącza po rury dystrybucji wody na
terenie miejscowości: Brójce, Lutol Suchy, Łagowiec i Stary Dwór.
2. Dostawa wodomierzy ultradźwiękowych DN15, dla odbiorców wody w lokalach mieszkalnych na terenie miejscowości:
Brójce, Lutol Suchy, Łagowiec i Stary Dwór.
3. Dostawa strefowych wodomierzy ultradźwiękowych DN80 dających możliwość przeprowadzenia kalkulacji bilansu wody w
wyznaczonych strefach.
4. Dostawa urządzeń radiowych do automatycznego odczytu wodomierzy na terenie miejscowości: Brójce, Lutol Suchy,
Łagowiec i Stary Dwór.
5. Dostawa i uruchomienie systemu radiowego odczytu wodomierzy połączonego z urządzeniami do odczytu i
gromadzącego przesyłane przynajmniej raz na dobę dane.
6. Dostawa i uruchomienie oprogramowania do wizualizacji miejsc potencjalnych strat wody – wycieków na terenie
miejscowości: Brójce, Lutol Suchy, Łagowiec i Stary Dwór.
7. Dostawa i uruchomienie oprogramowania w języku polskim do kalkulacji bilansu dostaw wody (kalkulacji potencjalnych
start wody) w utworzonych strefach na terenie miejscowości: Brójce, Lutol Suchy, Łagowiec i Stary Dwór.
8. Szkolenia pracowników/osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych
systemów/programów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części nr 1 został zwarty w załączniku do SWZ pn. „Opis przedmiotu
zamówienia część 1.”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 525000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego do obsługi inteligentnego systemu zarządzania gospodarką wodną w celu ograniczenia
strat wody poprzez uregulowanie gospodarki wodomierzowej, wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań do rozliczania
zużycia wody oraz wdrożenie aktywnego systemu oceny stanu technicznego sieci.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części nr 2 został zwarty w załączniku do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia część 2.”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Montaż inteligentnego systemu zarządzania gospodarką wodną w celu ograniczenia strat wody poprzez uregulowanie
gospodarki wodomierzowej, wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań do rozliczania zużycia wody oraz wdrożenie
aktywnego systemu oceny stanu technicznego sieci.
1. Montaż wodomierzy ultradźwiękowych z wbudowaną funkcją akustycznego wykrywania wycieków DN20, DN25 oraz
wodomierzy ultradźwiękowych DN50 na sieci wodociągowej obejmującą odcinki od przyłącza po rury dystrybucji wody na
terenie miejscowości: Brójce, Lutol Suchy, Łagowiec i Stary Dwór. Wodomierze mają być zamontowane na przyłączach u
odbiorców wody.
2. Montaż wodomierzy ultradźwiękowych DN15, dla odbiorców wody w lokalach mieszkalnych na terenie miejscowości:
Brójce, Lutol Suchy, Łagowiec i Stary Dwór.
3. Montaż strefowych wodomierzy ultradźwiękowych DN80 dających możliwość przeprowadzenia kalkulacji bilansu wody w
wyznaczonych strefach. Montaż w studniach wodomierzowych i na stacji uzdatniania wody.
4. Montaż urządzeń radiowych do automatycznego odczytu wodomierzy na terenie miejscowości: Brójce, Lutol Suchy,
Łagowiec i Stary Dwór.
III część zamówienia została podzielona na dwa zdania:
Zadanie 1 - Wymiana wodomierzy w budynkach i lokalach mieszkalnych
Zadanie 2 - Wymiana wodomierzy w zakładach pracy i budynkach użyteczności publicznej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części nr 3 został zwarty w załączniku do SWZ pn. „Opis przedmiotu
zamówienia część 3.” oraz w przedmiarach robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 567427,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 908791,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 908791,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 908791,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMSTRUP Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5270104775

7.3.3) Ulica: ul. Kurzawska 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-296

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 908791,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38376,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38376,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38376,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: El Toro Bobrowski Blatkiewicz Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8542203689

7.3.3) Ulica: Racławicka 23

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38376,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 616034,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 616034,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 616034,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „KOBERLING”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7880007149

7.3.3) Ulica: Powstańców WLKP. 32

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 616034,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.